Hirdetés

Céges laptop finanszírozás felesleges papírmunka nélkül: kattins ide!

---- --- mk ---

Friss topikok

2008.02.14. 09:29 Popup Akadémikus

www.diszhaldiszkont.hu

Na végre egy oldal, ahol azt hiszem marketing szempontból minden a helyén van. Ügyes érdeklődésfelkeltés és fenntartás.

Egy kis csalódást a webáruház jelentett: De itt is csak az elnevezés volt az, ami nem tetszett. A hétközanpi fogalmak szerint a webáruház nekem annyit jelent, hogy néhány kattintással vásárlás közeli helyzetbe kerülök. (vagyis kiválasztom, hogy mire van szükségem és egy két kattintással fizetek és már csak várnom kell a postást, aki beállít egy kakaduval...)

Nekem ezt a vásárlási lehetőséget nem sikerült megtalálni, de nem is csoda: 13 másodpercet szántam rá, hogy megtaláljam...  Aztán rájöttem:

... díszhalat, kakadut nem így szoktak venni az emberek. Bemennek megnézik és ha egészségesnek látják az állatot becsomagoltatják, vagy helyben elfogyasztják. 8-))

Egy kicsit talán érdemes lenne gondolkozni rajta, hogy mi lenne a jó menücím! Talán "barangolás a boltban", vagy "séta a kisállatok közt" (?) vagy valami ilyesmi csak egy szóval... De ez legyen már a Te gondod...

 

www.diszhaldiszkont.hu

Azért találtam egy apró hibát... A jobb oldalon függőlegesen írt szlogen nagyon jó ötlet, de nekem csak akkor látszik, ha teljes képernyősre nyitom ki az oldalt.

11 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://honlapkritika.blog.hu/api/trackback/id/tr47338696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

naturcosmet · http://www.naturcosmet.com 2008.02.14. 13:25:05

Első olvasatra én is azt hittem, hogy a halakat áruljárok a webáruházba, de végülis ez is bejöhet, mert a látogató amíg rájön, hogy valójában mi is ez, addig is itt van.
A webáruházban a horgászati részt néztem meg jobban, hát itt a választék a konkurrens weboldalakénál sokkal kisebb. Persze lehet, hogy az akvarisztikával fordított a helyzet.

hag · http://kocsmy.deviantart.com 2008.02.14. 19:49:14

most szolidabb leszek es csak annyit mondok hogy grafikailag 3-4/10 csak:(

lucius · http://www.diszhaldiszkont.hu 2008.02.14. 23:34:17

Sokat töprengtem, milyen domaint válasszak! A vállalkozásom 3 pilléren nyugszik:díszállat bolt,horgászbolt,díszhaltenyészet. Ezért esett a választás a diszhaldiszkont névre. De mivel még nekem is hiányérzetem volt ezért megvettem a horgászdiszkont és a Lucius.hu-t is. Idővel mindenképp külön szeretném célirányosan választani a tevékenységeket, és külön ,fókuszáltan beszélni a horgászokhoz,akvaristákhoz.
Ahogy a nagyon kevés időm engedi, mindig valamit farigcsálok rajta.
Ha van konkrét javaslat ,azt szivesen venném.
A grafikai kritikára csak azt tudom mondani hogy izlések és pofonok különbözőek.Mindenképp szempont volt hogy célratörő és ne önmaga mutogató legyen. Ha valaki látja az tudja ,hogy itt mivel foglalkoznak.
Sajna nem vagyok grafikus csak egy akvarista.

hag · http://kocsmy.deviantart.com 2008.02.14. 23:54:31

viszont egy lelkes akvarista. orulok neki, tenyleg, sok sikert a jovoben!

Popup Akadémikus · http://www.popupkeszito.hu 2008.02.15. 10:00:41

Eszembe jutott még egy dolog. A Te a közönséged az átutazók. Mi lenne, ha a weboldalon jobban megcéloznád a célközönséget. Vagyis: ha már ott járnak a Pestiek az Auchanban, akkor igazán nem nagy távolság már a Te boltod. Mi lenne, ha azt mondanád: hozzon egy Auchan számlát és kap egy guppit, vagy egy akváriumdíszítőt, vagy egy finomságot kutyájának, madarának ajándékba ha nálad vásárol valamit...

inkvizítor 2008.02.15. 17:16:34

Megnéztem a képet, amit feltettem az oldalra a honlpodról. Így kicsiben jöttem rá, hogy nekem mi tetszene.

Ha valami szép halvány, hullámzós alap lenne a fejlécben és nem ez a fehér és benne a stilizált hullámok.

Szóval valami természetesebb. (egy csepp amint belehullik a vízbe, vagy mitt'omén...)

Tehát csak természetesen

lucius · http://www.diszhaldiszkont.hu 2008.02.16. 23:11:49

Próbálkoztam ezer más fejléccel, a sok-sokból ez sikeredett a legjobban az elképzelésem közelébe. Nincs az a WAOOOO érzésem tőle, viszont a részletekben sem szeretnék elveszni.
A környezetemet kérdeztem senkitől nem kaptam olyan visszajelzést ,hogy gáz! Így ennél maradtam,mert érzésem szerint ha nem is 10-es de legalább az értékesítéseimet nem gátolja.
8 éve vettem át a boltomat ami nagyon lepukkant volt.Én avval kezdtem volna ,hogy tök új pultot csináltatok(persze a pénzem szűkös volt)egy ismerősöm mondta akkor töltsem meg a boltot áruval,tegyem rendbe és majd utána ráérek pultot csináltatni, mert rajtam kívül senkit nem az érdekel milyen a pultom hanem mi van rajta.A gyakorlat azt mutatja hogy teljesen igaza volt(az átalakításokat leszámítva a mai napig az a pultom,és senki nem nehezményezte)
Sajnos folyamatosan 5 lovon ülök egyszerre,ezáltal így igen nehéz ezért van egy fontossági sorrend ami mentén próbálok haladni.
A közönségem: Furcsának tűnik de jellemzően nem az átutazók, hanem sokkal inkább célirányosan hozzám jönnek. Nagyrészben köszönhetően az oldalnak. Az a tapasztalatom, hogy a webáruháztól tartanak az emberek, be kell vallani sok esetben nem véletlenül.Ha kell kifejtem majd az okokat.
Ezért nincs még meg a biztos recept,ezt kell keresgetni hogy az offline-t miképpen tudom az online-al
keresztezni hogy a végeredmény jó legyen.
ezen okokból a prioritás az azon tényezők megtalálása és elhárítása ami a konkrét eladásokat illetve a vevők boltomba hozását gátolják.

Tanders · http://www.prosign.hu 2008.02.18. 12:48:40

Nagyon jó az oldal! A design nem számít, mert az általában a 3-4. helyen szerepel fontossági sorrendben (Svéd felmérésekre alapozom mindezt). A többi rész viszont rekül kialakított. Amint elolvassa a látogató az első sorokat, beleveszik, és végigolvassa.

Amit már említettem korábban, hogy milyen fontos a szöveg tördelése, végre itt jelentkezik, sőt, aktívan használva van. Megvan a főcím, alcím tagolás, és ami nagyon fontos, a listák használata.

Lenne egy kérdésem: kitől tanultad a módszert, a látogató vezetésre, oldal felépítésre, feliratkozásra?

A feliratkozáson szerintem még lehetne csiszolni. Annak egy aloldalt lehetne készíteni, ahol el lehet mondani, mire is iratkozik fel az ember.

lucius · http://www.diszhaldiszkont.hu 2008.02.19. 00:22:02

Köszönöm szépen!

Schlingloff Sándor volta fáklya vivő,mármint elektronikus könyv formátumban.
Érzésem szerint kb az 1/10-nél járok és 9/10 hátra van ahoz hogy az oldal olyan legyen amilyennek elképzeltem.
Próbálkoztam segítőkkel ,de nem ment a dolog.Mindenki a saját téveszméjét akarta rám erőltetni.
Sajnos amatőr vagyok és nem igazán tudom ezáltal az ötleteimet tökélyre fejleszteni, mert emellett sok mindennel kell foglalkoznom.
Ráadásul amilyen összegekről beszélnek a profik ahhoz még csöves is vagyok.

DopySloth · http://www.dsworks.hu 2008.02.19. 12:25:20

Hello!

Ket fontos benyomasom volt az oldallal kapcsolatban. Az elso pozitiv, tehat az oldal egyszeru felepitessel, es jo informativitassal rendelkezik.

A masodik negativ. Grafikailag elmarad nagyon nagyon sok oldaltol, nem sok temabeli oldalat latogattam meg, pedig hozzam is kozel all az akvarisztika, de ha valami, akkor egy kisallatkereskedes szines dolog. Ezert elvarja a user, hogy a honlapja is hasonloan komplex szinekkel, es latvannyal rendelkezzen, ezert a szurke gombok, a #FF0000 #0000FF szinek, nagyon elvezhetetlenne teszik. Tobb grafikus elemet, ha mar ennyi kep van, es szineiben is egy alap semat megkivan az oldal!

Radócz Margit · http://www.tutikapu.hu 2008.03.06. 13:18:03

Kedves Lucius! A honlapod szerintem egyszerű és áttekinthető, a fő oldalon nagyon szép képekkel. Más is megjegyezte, de az én határozott véleményem is, hogy a fejléc grafikája nem túl szerencsés. A lenti képekből nem lehetne egy szép montázst csináltatni?
A választott kék-fehér színkombináció szerintem egy kicsit hideg...
Egyébként nagyon sok adat van a lapodon, hasznos információkkal.
Bocs, még egy megjegyzés: a webáruház főoldalán sokszor van ismétlés :"Ezen az oldalon megtalál mindent, ami..."
Üdv, R. Margit
süti beállítások módosítása