Hirdetés

Céges laptop finanszírozás felesleges papírmunka nélkül: kattins ide!

---- --- mk ---

Friss topikok

2008.02.19. 17:21 Popup Akadémikus

www.cseremix.hu

Ez egy egyszerű honlap. (Na nem az elkészítés módjára gondolok, hanem a külsőre.)  szóval egyszerű, áttekinthető, de hiányzik belőle valami az első sorban.

Online agóra ? A kifejezés nem rossz, de ez önmagában nem reklámerő. Még akkor sem, ha ezt azonnal néhny sorban meg is magyarázod. Szóval mmi is érdekli az embereket, akik hozzád tévednek? Te is tudod, mert valahol a honlapon leírod: itt a munkanélküliség ideje keress itt... vagy valami hasonló. Ha erről tudnál írni egy max 10 szavas frappáns "étvágyfokozót", akkor az talán jobb lenne, mint az online agora.

 

 

 

www.cseremix.hu

Ja és még annyit: a nyitóoldalon levő képek jók, de engem zavar, hogy fehér alapon fehér hátterű képek vannak. Nézd meg azt a levágott ujjat meg azt a levágott kezet a hölgy szája előtt... ott lógnak a levegőben. Még jó, hogy nem csepeg belőlük a vér. 8-) (ugye nem volt nagyon bántó) Szóval csinálj nekik valami keretet. Egyszerű trükk, a legkisebb képszerkesztő progi is tudja. (A gyűrű viszont kifejezetten így jó fehér alapon, csak egy kicsit kontrasztosabbá kellene varázsolni, hogy ne mosódjon egybe az egyik széle a fehér alappal.)

Na ennyit a szőrszálaknak az ő hasogatásukról! Meg a kákán történő csomó kutatásról!

Egyébként azt szeretném tudni, hogy mennyire vagy kezdő? Ez az első oldalad? (mintha valamelyik fórumon azt írtad volna, hogy most kezdesz..) Ha így van, akkor gratulálok, ha nem (vagyis ez a sokadik honlapod) akkor ... nem akartalak megbántani, hogy azt feltételeztem...

11 komment

Címkék: webdesign webdizájn honlapdesign honlapkritika


A bejegyzés trackback címe:

https://honlapkritika.blog.hu/api/trackback/id/tr21345929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Barbara · http://cseremix.hu 2008.02.20. 17:07:57

Nagyon köszönöm az őszinte szavakat.
Teljesen kezdő vagyok, a lapot nem én csináltam, de működtetem (SEO-zom!!!)
Annyira örülök, hogy megnézted!!! Nekem ez nagy dolog.
A képszerkesztéshez sajnos nem értek, majd... addig teszek fel másikat.
(Nagyon vicces amit írtál )! azért komolyan veszem ám!

Kato Aron · http://www.dsworks.hu 2008.02.21. 18:28:16

Szia Barbara!

Van egy eleg szamottevo hiba az oldalban, amit egy alap user is eszrevesz.

Alapvetoen informativ, es nem rossz kezdemenyezes, viszont a fejlec megoldasa a fekete csikokkal, es a grafikai osszeszedetlenseg nem sugall biztonsagot a felhasznalo fele, sem komolysagot, es eppen ezert nehezen hiszem, hogy igazi rendelteteset akar 50%ban ki tudna hasznalni!

Szivesen felajanlom, hogy csinalok egy egyszeru, de komolyabb headert az oldaladhoz, esetleg flash alapon, hogy izegjen mozogjon is, es adok tanacsokat, ha kersz!

Irj nekem mailt a www.dsworks.hu -rol, es segitek! Minden jot!

kritikus 2008.02.22. 09:15:21

Itt is kezdők vannak... Egy két sort írnál arról, hogy hogyan SEO-zol?

Barbara · http://cseremix.hu 2008.02.22. 17:20:55

Köszi Áron!! Írtam Neked emailt.

SEO-zásról:
Igyekeztem minél több relevans linkcserére szert tenni, ehhez három utat választottam:
1.Építettem egy saját linktárat, ahova elhelyezem a cserelinkeket.
2. Igyekszem "jó"PR-es oldalakkal cserélni (ez a legnehezebb)
3. Néha "bejön" az a módszer, hogy regisztrálok fórumokba és aláírom a linkemet. (Van ahol feltételekhez kötött.)
3.Azokon a honlapokon, ahol szerepel a Kapcsolat menüpont (persze regisztrálás után!!!!) írok bemutatkozó emailt és felajánlom, hogy szerepelhet az illető a linktáramban, ill. kérem a cserelehetőséget.Itt fontos néhány méltató szó az illető honlapjáról.
4.Utoljára hagytam, pedig szerintem, ahogy látom, szinte a legfontosabb a honlap
tartalmának folyamatos frissítése.
Ezeket azért írtam le, mert direkt kérte Kritikus, uis nem szeretnék -bár nagyon jóóó-lenni Szóleztazt-Oszt'észtoszt.Jól idéztem Keresztapa??????

Lehóczky Zoltán · http://pyrocenter.hu 2008.02.24. 10:56:18

Amit még nem mondtak el előttem: Ahogy látom az oldal a Joomla tartalomkezelő rendszerre épül. Ez az oldal ikonjából derül ki elsőre, ugyanis az a Joomla sajátja. Ezt én lecserélném valami egyedire, vagy esetleg nem is kell, de ez igazán fölösleges...

Nomeg szerintem valamelyest etikátlam, hogy a rendszer készíítőjének a nevét/linkjét kitörölted az oldal aljáról. Nem tudom, a Joomla erről hogyan rendelkezik, de ha megengedi, akkor is illik elhelyezni alul, hogy ez mégiscsak mire épül.

lucius · http://www.diszhaldiszkont.hu 2008.02.24. 21:58:23

Eu jogászhoz hasonlóan, a kezdést én is gyengének gondolom. A kezdő szöveget háromszor elolvastam és utána sem volt tiszta számomra, hogy itt mit kapok. Ez csak később kb 10 perc után kristályosodott ki. Az a gond evvel , hogy kb 15mp van arra ,hogy meggyőzd a látogatót itt érdemes maradni. Kicsit össze-visszának érzem ,elég nehéz felvenni a vezérfonalat.Igazán nem is sikerült! A Cseremix név bennem csak fokozta a tanácstalanságot, mert teljesen másra asszociáltam.

Barbara · http://cseremix.hu 2008.02.27. 15:23:34

Csak ma tudom megköszönni az őszinte szavakat, vasárnap óta nincs a kerületben tel+internet.
Szal nekiállok 1000-el a változtatásoknak, a tanácsaitok szerint.
Lucius, ha szépen megkérlek elárulod mire asszociáltál???
Előre is kösz.

lucius · http://www.diszhaldiszkont.hu 2008.02.28. 00:36:09

Szia Barbara!

Háááát az a gáz, hogy nem igen tudom én sem :-))))
talán vmi csereberés-seftes oldal?
Sztem olyan cím kéne amit nem kell magyarázni!
Ha ezt tudnám mi az,akkor én találtam volna fel a spanyol viaszt
Üdv:

Karesz · http://www.szinter2000.hu 2008.02.29. 01:27:13

Engem az oldalsó linkbannerek zavarnak, szerintem alul jobb helyük lenne... és még annyi, hogy a "Cserebere lintár"-ban a 005-Lincsereközpont nem működik...

Barbara · http://cseremix.hu 2008.03.01. 22:41:00

Karesz.
Bezzeg én meg agyba-főbe dicsérhetném a szuper lapodat!!
Nekem működik a 005!!! Millyen böngészőt használsz?
Lehóczky Zoltán.
Annyira kezdő vagyok, azt se tudom, hogyan kell másik ikont létrehozni.
A lapot nem én csináltam, így fogalmam nincs, mi van ezzel a licence dologgal...De majd utána nézek!!!!!!!

Lajos63 2015.01.19. 19:18:53

@Barbara: Hogy lehet töröltetni róla olyan hirdetést amit nem az adott fel akinek a száma és a neve ott van mellette?
süti beállítások módosítása