Na végre egy oldal, ahol azt hiszem marketing szempontból minden a helyén van. Ügyes érdeklődésfelkeltés és fenntartás.
Egy kis csalódást a webáruház jelentett: De itt is csak az elnevezés volt az, ami nem tetszett. A hétközanpi fogalmak szerint a webáruház nekem annyit jelent, hogy néhány kattintással vásárlás közeli helyzetbe kerülök. (vagyis kiválasztom, hogy mire van szükségem és egy két kattintással fizetek és már csak várnom kell a postást, aki beállít egy kakaduval...)
Nekem ezt a vásárlási lehetőséget nem sikerült megtalálni, de nem is csoda: 13 másodpercet szántam rá, hogy megtaláljam... Aztán rájöttem:
... díszhalat, kakadut nem így szoktak venni az emberek. Bemennek megnézik és ha egészségesnek látják az állatot becsomagoltatják, vagy helyben elfogyasztják. 8-))
Egy kicsit talán érdemes lenne gondolkozni rajta, hogy mi lenne a jó menücím! Talán "barangolás a boltban", vagy "séta a kisállatok közt" (?) vagy valami ilyesmi csak egy szóval... De ez legyen már a Te gondod...
Azért találtam egy apró hibát... A jobb oldalon függőlegesen írt szlogen nagyon jó ötlet, de nekem csak akkor látszik, ha teljes képernyősre nyitom ki az oldalt.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
naturcosmet · http://www.naturcosmet.com 2008.02.14. 13:25:05
A webáruházban a horgászati részt néztem meg jobban, hát itt a választék a konkurrens weboldalakénál sokkal kisebb. Persze lehet, hogy az akvarisztikával fordított a helyzet.
hag · http://kocsmy.deviantart.com 2008.02.14. 19:49:14
lucius · http://www.diszhaldiszkont.hu 2008.02.14. 23:34:17
Ahogy a nagyon kevés időm engedi, mindig valamit farigcsálok rajta.
Ha van konkrét javaslat ,azt szivesen venném.
A grafikai kritikára csak azt tudom mondani hogy izlések és pofonok különbözőek.Mindenképp szempont volt hogy célratörő és ne önmaga mutogató legyen. Ha valaki látja az tudja ,hogy itt mivel foglalkoznak.
Sajna nem vagyok grafikus csak egy akvarista.
hag · http://kocsmy.deviantart.com 2008.02.14. 23:54:31
Popup Akadémikus · http://www.popupkeszito.hu 2008.02.15. 10:00:41
inkvizítor 2008.02.15. 17:16:34
Ha valami szép halvány, hullámzós alap lenne a fejlécben és nem ez a fehér és benne a stilizált hullámok.
Szóval valami természetesebb. (egy csepp amint belehullik a vízbe, vagy mitt'omén...)
Tehát csak természetesen
lucius · http://www.diszhaldiszkont.hu 2008.02.16. 23:11:49
A környezetemet kérdeztem senkitől nem kaptam olyan visszajelzést ,hogy gáz! Így ennél maradtam,mert érzésem szerint ha nem is 10-es de legalább az értékesítéseimet nem gátolja.
8 éve vettem át a boltomat ami nagyon lepukkant volt.Én avval kezdtem volna ,hogy tök új pultot csináltatok(persze a pénzem szűkös volt)egy ismerősöm mondta akkor töltsem meg a boltot áruval,tegyem rendbe és majd utána ráérek pultot csináltatni, mert rajtam kívül senkit nem az érdekel milyen a pultom hanem mi van rajta.A gyakorlat azt mutatja hogy teljesen igaza volt(az átalakításokat leszámítva a mai napig az a pultom,és senki nem nehezményezte)
Sajnos folyamatosan 5 lovon ülök egyszerre,ezáltal így igen nehéz ezért van egy fontossági sorrend ami mentén próbálok haladni.
A közönségem: Furcsának tűnik de jellemzően nem az átutazók, hanem sokkal inkább célirányosan hozzám jönnek. Nagyrészben köszönhetően az oldalnak. Az a tapasztalatom, hogy a webáruháztól tartanak az emberek, be kell vallani sok esetben nem véletlenül.Ha kell kifejtem majd az okokat.
Ezért nincs még meg a biztos recept,ezt kell keresgetni hogy az offline-t miképpen tudom az online-al
keresztezni hogy a végeredmény jó legyen.
ezen okokból a prioritás az azon tényezők megtalálása és elhárítása ami a konkrét eladásokat illetve a vevők boltomba hozását gátolják.
Tanders · http://www.prosign.hu 2008.02.18. 12:48:40
Amit már említettem korábban, hogy milyen fontos a szöveg tördelése, végre itt jelentkezik, sőt, aktívan használva van. Megvan a főcím, alcím tagolás, és ami nagyon fontos, a listák használata.
Lenne egy kérdésem: kitől tanultad a módszert, a látogató vezetésre, oldal felépítésre, feliratkozásra?
A feliratkozáson szerintem még lehetne csiszolni. Annak egy aloldalt lehetne készíteni, ahol el lehet mondani, mire is iratkozik fel az ember.
lucius · http://www.diszhaldiszkont.hu 2008.02.19. 00:22:02
Schlingloff Sándor volta fáklya vivő,mármint elektronikus könyv formátumban.
Érzésem szerint kb az 1/10-nél járok és 9/10 hátra van ahoz hogy az oldal olyan legyen amilyennek elképzeltem.
Próbálkoztam segítőkkel ,de nem ment a dolog.Mindenki a saját téveszméjét akarta rám erőltetni.
Sajnos amatőr vagyok és nem igazán tudom ezáltal az ötleteimet tökélyre fejleszteni, mert emellett sok mindennel kell foglalkoznom.
Ráadásul amilyen összegekről beszélnek a profik ahhoz még csöves is vagyok.
DopySloth · http://www.dsworks.hu 2008.02.19. 12:25:20
Ket fontos benyomasom volt az oldallal kapcsolatban. Az elso pozitiv, tehat az oldal egyszeru felepitessel, es jo informativitassal rendelkezik.
A masodik negativ. Grafikailag elmarad nagyon nagyon sok oldaltol, nem sok temabeli oldalat latogattam meg, pedig hozzam is kozel all az akvarisztika, de ha valami, akkor egy kisallatkereskedes szines dolog. Ezert elvarja a user, hogy a honlapja is hasonloan komplex szinekkel, es latvannyal rendelkezzen, ezert a szurke gombok, a #FF0000 #0000FF szinek, nagyon elvezhetetlenne teszik. Tobb grafikus elemet, ha mar ennyi kep van, es szineiben is egy alap semat megkivan az oldal!
Radócz Margit · http://www.tutikapu.hu 2008.03.06. 13:18:03
A választott kék-fehér színkombináció szerintem egy kicsit hideg...
Egyébként nagyon sok adat van a lapodon, hasznos információkkal.
Bocs, még egy megjegyzés: a webáruház főoldalán sokszor van ismétlés :"Ezen az oldalon megtalál mindent, ami..."
Üdv, R. Margit