Hirdetés

Céges laptop finanszírozás felesleges papírmunka nélkül: kattins ide!

---- --- mk ---

Friss topikok

2008.01.10. 19:26 Popup Akadémikus

www.borbalafurdo.hu

Azt hiszem, itt lesz mit csemegézni!

Csak azt nem értem, hogy aki elkölt többszáz milliót (esetleg milliárdot) az miért nem szán mondjuk 300 ezer forintot arra, hogy nézzen is ki a honlap.

www.borbalafurdo.hu

Azt hiszem ez könnyű préda lesz!

Ne sajnáld a kritikát!

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://honlapkritika.blog.hu/api/trackback/id/tr76292531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Barabás Csaba · http://vallalkozok.com 2008.01.11. 09:45:11

etalon : jó ötlet ez a weboldalkritika, de idecsalhatnál pár hozzáértőt is, hogy ne csak tetszik-nem tetszik kritikák legyenek.

borbalafurdo.hu :
SEO - title (Uj lap 1), keyw, desc hiánya, képeknél az alt hiánya és még sorolhatnám - sürgősen tessék egy SEO szakival beszélni ha azt akarod, hogy meg is találják az oldalt
DESIGN - vannak helyek, ahol nekem firefox alatt osszefolynak dolgok, pl a táblázatba belelóg a nyitvatartási rendnél dátum és a névnap, a színvilága valahogy nem áll össze, kéne egy rendes css és ahhoz igazított háttér meg menürendszer - egy letisztul 1xerű design jobban bejönne nekem
nem működik minden menü jól(sport technológia, fejlesztések),
ERTEKESITESI OLDAL - nincs értékesítési stratégia, habár az már jó, hogy az első oldalon nem akar eladni és hogy vannak infók is a "termékről" de nincs semmi motiváció, nem érzem, hogy igen, nekem oda kell mennem, most kell befizetnem. Ha kirakod az e-mailt akkor mailto - val tedd, hogy lehessen rákattintani és egyből mailt írni, de jobb a kapcsolat ahol egy eleve megírt scripttel lehet üzenetet küldeni.
OSSZEGZES : ha az oldal célja az, hogy klienseket szerezzen, akkor teljesen újra kell a fennti három területet szerkeszteni

Az a gyanum, hogy "saját honlap" - én is ilyeneket csináltam és büszke voltam rájuk, annyira, hogy a hatékonyságuk már nem is érdekelt.

Nem tudom kié a honlap, nem lebőgni akartam, építő jellegű kritikának szántam, ha az illető azt szereti, hogy dícsérjék, akkor moderáld ki ezt a bejegyzést, ha haladni akar, akkor legalább 1x átgondolja.

sasszem 2008.01.11. 10:09:59

Kedves Barabás Csaba!

Nem tudom, ki vagy, de úgy látszik értesz a dolgokhoz!
Én is hasonló dolgokat mondanék el: mi a honlap célja? Az, hogy megmutassa a medencét, Azért én még nem utaznám át a fél országot, hogy megfürödjek ott.
Nincs célözönség!
Nem szólít meg senkit!
Szóval igaza van a Kritikusnak: aki elkölt nagy pénzeket a strandra az ne sajnálja a pénzt egy jó honlapra.
12 éves fiam jobb honlapot csinál!
Nem érdemes még kritizálni sem, mert a tulajnak fogalma sincs arról, hogy mi a SEO!

Barabás Csaba · http://vallalkozok.com 2008.01.11. 13:22:14

sasszem :) Ismersz. Nézd csak meg, hogy ki vagyok
vallalkozok.com

Anders Tamás · http://www.prosign.hu 2008.01.13. 23:39:25

Csatlakoznék az előttem szólókhoz.
Egy működő honlaphoz először egy koncepció kell, és amikor kiderül, hogy nem működik változtatni kell rajta.
Egy honlapot nem a tulajdonosa, hanem a látogatók alakítanak ki. Ehhez folyamatos felügyelet, és a statisztikák elemzése szükséges. Nem kis munka egy honlapot optimalizálni. Időre, kitartásra van szükség. Szakember nélkül ez egy cégvezető, vagy titkárnő számára túl sok feladat.

Az oldal első ránézésre is amatőr. Ha most eltekintünk attól, hogy nem keresőbarát a kódolás,és nem néztem meg a statisztikát és linkmarketing kiépítését, akkor is kitűnik, hogy egy "nekem tetszik, majd lesz valahogy" oldalról van szó.
Látogatói szemmel nézve (ami nagyon fontos!): nem vezeti az embert, megtévesztő halott linkek vannak a menüben, a szövegek nincsenek formázva, tagolva, nem fogja meg, nem hívja vissza a látogatókat, a névnap és idő kielzése fölösleges, figyelemelterelő hatású.
Ha az oldal nem a lényegre, a fő célra koncentrál, és nem hatékonyan adja át az információt, akkor egy klikk, és a vendég már máshol is van. (Pl.: ha meglátom, hogy egy kedves ismerősömnek névnapja van, már írom is neki az e-mailt és figyelmem máshova terelődik)

Seneca 2008.01.15. 22:04:52

Nem is olyan rossz - amit a profik le írtak abban azért van valami ? Ha ott hagyod az kurzort A fő oldal képén ott hagyott kurzorra előjön a képmentés profil, ami zavaró lehet. A menü gombok sajnos nem működnek rendesen, nekem kicsit sok a sárga.
És még valami - ahoz,hogy elmennyenek oda nyaralni valami különlegeset, akciót is kell ajánlani.
Üdv

Anders Tamás · http://www.prosign.hu 2008.01.19. 13:13:58

Még eszembe jutott, hogy ezt az oldalt valószínűleg Neked találták ki: www.szallasmarketing.hu
süti beállítások módosítása