Hirdetés

Céges laptop finanszírozás felesleges papírmunka nélkül: kattins ide!

---- --- mk ---

Friss topikok

2008.02.06. 09:27 Popup Akadémikus

www.gportal.hu/portal/ajanlatok

Mostantól nem csak rövid egysoros vitaindítót írok az új jelölteknek, hanem megadok egy alaphangot. Az alaphangtól természetesen lehet eltérni. Ha disszonáns hangzás lesz úgyis moderálok. (Na nem kell megijedni... ilyen még eddig nem volt!)

 

Szóval megnyitottam a honlapot. (Az inygenes tárhely miatt kb 15 mp volt ameddigre egyáltalán történt valami.)

Ezután elindult egy nyim-nyam zene. Marhára idegesít! Kerestem, hogy hol lehet kikapcsolni. Nem találtam... Még idegesebb lettem...

Na akkor beleolvasok...

Hááát mit mondjak szántam rá kb 30 másodpercet, hogy megtudjam egyáltalán miről szól a honlap. Azt sikerült kibogarászni, hoyg nekem milyen jó lesz majd, mert mennyire nagyon meg fogok gazdagodni. De hogy hogyan azt nem tudtam az első 30 másodpercben kideríteni. Tovább meg nem volt türelmem nézni az oldalt, mert az a zene..... (nem is zene...) szóval... hogy is kell gyorsan becsukni az oldalt?

Most íyg utólag mire emlékszem?

Volt jobb oldalon valami óra...

A lap alján meg valami linkek (bannerek) Ezek közül csak a sex maradt meg emlékezetemben. Lehet, hogy arra kellett volna kattintanom?

Szóval: azt tanácsolom ha a fenti észrevételek a honlapodon a fő cél, vagyis, hogy ideges legyek a honlap nézése közben, ne értsem meg, hogy miről szól, meg menjek el sex oldalakra az oldaladról, akkor minden ok. (Tulajdonképpen lehet ez is cél, mert nem fizethet rosszul a banner sem, de akkor ne tereld el a figyelmemet az agloco-van, meg, valamilyen megjegyezhetetlen nevű céggel.)

 

De most már mondjon más is véleményt!

 

www.gportal.hu/portal/ajanlatok

Szólj hozzá!

Címkék: marketing online webdesign webdizájn honlapkritika


A bejegyzés trackback címe:

https://honlapkritika.blog.hu/api/trackback/id/tr71327450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása