Hirdetés

Céges laptop finanszírozás felesleges papírmunka nélkül: kattins ide!

---- --- mk ---

Friss topikok

2008.02.08. 12:42 Popup Akadémikus

www.gazdagodjonmeg.hu/

Kivételt teszek!

Az oldal tulajdonosa - saját bevallása szerint - kezdő. Emiatt nem mondana másról kritikát.

Megértem! (bár nem értek vele mindenben egyet!) Én is mindig kezdőnek érzem magam, de észt osztani így is szeretek. De álatlában egy görög filozófustól szoktam idézni honlapkritika ügyben. Neve: Szólesztaszt Oszt'észtoszt. (Szerintem nem rossz név még akkor sem, ha én vaygok a keresztapja.)

Gyakran egyébként a kezdőknek is lehet nayg gondolata. Tehát csak bátran!

Konkrétan az oldalról:

Egy kicsit a domain név választásról: most akkor tegezni tetszik, vayg magázol?

Amit már annyi kritikámban leírtam: ne középre igazíts mindent! Részletesen indoklást a http://honlapkritika.blog.hu/2008/02/06/www_wpl_hu_users_pluszjovedelem kritikájánál. (Nem én találtam ki... Ott a bizonyíték is! Magad is kipróbálhatod...)

* megjegyzést lásd lent

 

Ja és éppen most indult el a zene! Nem jó! Egyből azzal kezdem, hogy keresem, hol lehet kikapcsolni. Nem találom, inkább bezárom az oldalt!

De, ha ott lenne egy nayg lejátszógomb a nyitóoldalon valahol középen és arra kattintva el lehetne indítani, ha akarnám ..., akkor lehet, hogy elindítanám... Ha tényleg annyira fontosnak tartod a zenét. Pedig...

Pedig: A zenének szerintem nincs semmi marketing ereje. Mi lenne, ha ehelyett saját hangodon - vagy ismerős hangján - mondanál 30 másodperctől 1 perces időtartamig egy rövid ismertetőt az oldaladról. Miért lesz nekem ez jó ha végignézem az oldalt? Ha jól csinálod ennek van marketing ereje. De vigyázz! Nehéz jól csinálni. (le kell írni, jól meg kell tanulni, aztán fejből előadni. Jó hangsúllyal, nem túl nyomulósan...) Szóval ne szórakoztass a zenéddel, mert nem szórakoztat, hanem beszélj az agyammal, hogy miért lesz jó nekem, ha megnézem az oldalt! Ha már mindenáron bizonyítani akarod, hogy tudsz hangot beilleszteni az oldaladra. 8-)

www.gazdagodjonmeg.hu

* Ha majd kijavítod és el lehet olvasni az oldaladat, akkor folytatom.

2 komment

Címkék: marketing online hang webdesign weboldalon


A bejegyzés trackback címe:

https://honlapkritika.blog.hu/api/trackback/id/tr72331140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Börcsök István · http://www.xn--vzgy-6na4e.hu 2008.02.10. 09:37:03

Nem hiszem, hogy szerencsés, hogy 1 oldalért és 1 kapcsolatfelvételi űrlapért bárki ötször átkattint a ScienNet honlapjára, 5-ször bezárja azt az ablakot és a gazdagodjonmeg.hu honlapra visszatérve ott regisztrál...
Nekem már nagyon nem jönnek be a sokat ígérő, de nagyon kevés konkrétumot közlő tanácsadó-szövegek...
Én még egyszer átgondolnám, hogy erre a honlapra - így - szükség van-e...

Karesz · http://www.szinter2000.hu 2008.02.29. 01:45:12

Rénézésre olyan, mintha Wolrd-szövegszerkesztővel készült volna, ... szóval csúnyácska.... és nem a gazdagodást sugallja....

süti beállítások módosítása