Hirdetés

Céges laptop finanszírozás felesleges papírmunka nélkül: kattins ide!

---- --- mk ---

Friss topikok

2008.02.22. 15:11 Popup Akadémikus

www.meretezdat.hu


Csak a poén kedvéért teszem ide:

Nyúlfarknyi oldal nyúlfarknyi kritika... Aztán ezt méretezd át! 8-)

 

www.meretezdat.hu

Első körben valamiért nem volt bizalmam ezzel átméretezni képeimet... Győzz meg róla, hogy nem teszek rosszat vele! (magamnak, a gépemnek, és a képemnek...)

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://honlapkritika.blog.hu/api/trackback/id/tr51349962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

viktbiro · http://www.szolanc.hu 2008.02.23. 08:32:19

Szerintem az oldal ötlete jó, -igazából még nem is láttam ilyet, ezért nekem egyedinek is mondható- Az oldal kinézete elég egyszerű, ami szerintem előnye is, viszont kicsit "pucérnak" tűnik. 1 hiányosságot viszont szerintem mindenképpen pótolni kellene: legyen benne egyedi méretezés is, ne csak 3 lehetőség.

gabor · http://www.meretezdat.hu 2008.02.23. 22:31:52

Egyszerű! Ha rosszatt tennék Veled, a gépeddel, a képeddel, akkor nem használná senki...

hag · http://kocsmy.deviantart.com 2008.02.24. 03:45:37

"Első körben valamiért nem volt bizalmam ezzel átméretezni képeimet... Győzz meg róla, hogy nem teszek rosszat vele! (magamnak, a gépemnek, és a képemnek...)"


ez tenyleg eleg bullshit (f gepeddel foleg) :) de sajnos van benne kis racio.

Egy kis par soros leiras par keppel ilusztralva tenyleg meggyozhetne az atlagusert hogy wasistdas es mert jo ez stb. ergo kis gyik bovites na.

a miertre a valasz egyszeru: aki ilyet hasznal annak nem sok koze lehet a dologhoz, ergo egy kis informacio tenyleg nem arthat hogy mit is csinal valojaban.

tovabba egyedi meretek beallitasanak lehetosege kotelezo, ugy esetleg neha talan meg en is hasznalnam ha olyan gephez ulok amin nincs kezreesi progi (bar ilyen ritkan van)

egyebkent szep az ui vegre nem kell szidnom :)

Lehóczky Zoltán · http://pyrocenter.hu 2008.02.24. 10:49:50

Csatlakoznék az előttem szólókhoz. Az alapötlet szerintem nagyon jó (olyan "hogy ez nem nekem jutott eszembe"-típusú :-)). Sokan pl. azt csinálják, hogy feltöltik a képüket a myvipre, azt pedig átmásolják az iwiw-re...

Az arculat is tetszetős.

Én is csak a szabad méretválasztás hiányát említeném negatívumként, de lehet, hogy a célcsoportnak ez nem is fontos...
süti beállítások módosítása