Hirdetés

Céges laptop finanszírozás felesleges papírmunka nélkül: kattins ide!

---- --- mk ---

Friss topikok

2008.02.28. 07:17 Popup Akadémikus

www.szinter2000.hu

Most megint kegyetlennek kell lennem...

Először is: Miről szól a honlapod?

Első gondolatom, amikor a honlapod nevét láttam, hogy színes festékekkel foglalkozhatsz és a céged a Szín-tér Kft. Aztán gyorsan meggyőztél, hogy nem... Azt írod, hogy üdvözöllek, meg, hogy milyen nagyon megbízhatóak vagytok, meg, hogy ti kívülről fújjátok a minőséget. (Erre még visszatérek!) Aztán mindenféle technikai adat centik, meg ilyesmik, meg hogy felvétel van nálatok munkaerőből, meg hogy csináltatok egy hiper szuper honlapot, hogy ezt más is megtudja.

De miről is szól a honlapod?

Még mindig azt hiszem, hogy festéket árulsz. Jó erre azt mondod, hogy olvassam el figyelmesen a szövegedet. De ezt nekem te ne mondd! Inkább legyen olyan a honlapod, hogy ezt magamtól akarjam megtudni. Szerintem a netezők döntő többsége olyan, mint én. Gyorsan akar eredményhez jutni és nem akar feleslegesen olvasni. Kelts vágyat, hogy nálad rendeljek meg!

Nézem tehát tovább az oldalad: Tevékenység menü.

Na ezek azok a dolgok amik megint csak rád tartoznak. Nem érdekel, hogy mióta vállalkozol, meg hogy hogy hívnak. Ja és hogy hitelből vetted meg a céged? Most csak azért olvasom tovább az oldaladat, hogy kritikát tudjak mondani.

Jéé?!? Ti szinterezéssel foglalkoztok nem festékkel?!? (Kb 40 másodperc volt ameddigre erre rájöttem.)

Pedig neked nincs 40 másodpercnyi időd. Csak 7-10. Ha ezalatt az idő alatt nem győzöl meg, hogy maradjak, akkor máris megyek tovább.

 

 

www.szinter2000.hu 

Annyi olyan hely van, ahol el lehet olvasni, hogy hogyan működik a jó weboldal. (Nézd meg pl az itt is megtalálható vallalkozok.com oldalt, töltsd le az ebook-ot, vagy keress rá arra a szóra, hogy online marketing. Millió jobb megoldást találsz.)

De azért visszavárlak! Ha kijavítottad a marketinget megint elmondjuk a "tutit".

11 komment

Címkék: marketing szövegírás


A bejegyzés trackback címe:

https://honlapkritika.blog.hu/api/trackback/id/tr38357656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lucius · http://www.diszhaldiszkont.hu 2008.02.28. 09:16:31

Hát én a főoldalnál nem jutottam tovább. Bár rögtön tudtam mivel foglalkoznak itt(műszaki lévén)
Ami biztos: ha szintereztetni szeretnék és lennének kérdéseim akkor eszembe sem jutna ide fordulni, mert a bevezető szöveg azt sugallja számomra, ha feltenném a kérdésem akkor jönne a tehülyevagymégeztsemtudod stílusban a válasz.
Ilyen öntelt szöveget régen olvastam.
Tudom hogy ez durva volt,de aki így gondolja a honlapját,akár az ablakon is kidobhatná a pénzét.
:-))))))))
Ha viszont az a cél, hogy szelektálja az ügyfeleket,akkor remek! Én ezt sajnos sosem mertem megtenni:-)))))))

Jani · http://www.parkapcsolatok.hu/ 2008.02.28. 16:24:16

Hát én pl nem is írnám oda a bemutatkozóba, hogy gazdaságilag megbízhatatlan cég vagyunk, gondolná ezt egy hitelező bank. Tehát ezt elkerülném, hogy mi szegények vagyunk, és hogy éppen valamiből telik. Ha csak 2-3 fő van a vállalatnál, inkább úgy írd, hogy kis létszámú vállalat. Hidd el ha túlrészletezed az infót, inkább elriasztod a látogatókat, minthogy csalogatod.

Karesz ... a szinterező · http://www.szinter2000.hu 2008.02.28. 16:36:07

Köszönöm az építő jellegű kritikát, ennek szellemében pár napon belül módosítom az oldalt.
...bár kicsit magyarázkodnék: mivel az oldalnak nem az a célja, hogy az idetévedt "webezőt" lekösse, hanem az, hogy aki célirányosan porfestés ill. szinterezés után érdeklődik,és (pl. egy cég amikor partnert keres) megtalál, minél több részletet megtudjon rólunk .

Karesz ... a szinterező · http://www.szinter2000.hu 2008.02.29. 00:22:19

Tisztelt kritikusok, .... lucius....

Módosítottam a kezdőlapot, mostmár 10mp alatt kiderül, mivel foglalkozunk, és az "öntelt"-nek tűnő szöveget is levettem....

Az új kezőlap maradhat??

inkvizítor 2008.02.29. 17:54:31

Hoppáhoppá!

Ezek szerint egyetértesz a kritikák egy részével? Látom, sokat javult az oldalad...

De nekem IE 7-tel nézve az oldalt van egy kisebb észrevételem. Az ügyfélszolgálatos kollégák becsúsztak középre.
Másik: Inkább csinálnék egy saját videót, mint más tollával ékeskednék.
Harmadik: Inkább saját fényképedet tedd ki az oldalra az ügyfélszolgálatos csaj helyett. (De ha alkalmazottad, akkor kérek Tőle egy randit! 8-) Hitelesebb a Te arcod, még akkor is, ha tőled sohase kérnék randit...8-) Bár sohasem láttam, de biztos vagyok benne, hogy nem lehetsz olyan jóképű, mint az a csaj... Mégis jobban megbíznék benned szinterezésben, mint egy "olyan jóképű csajban".
E kis kaland után visszatérve mondandómhoz: Fogd még rövidebbre a szinterezés fogalmának bemutatását. Mutasd meg, hogy mennyivel olcsóbb, ha szinterezek, mintha valami rám rohad. Az embereket az érdekli - asszem, hogy nekik mi lesz a jó, ha Veled üzletel. És rohadtul nem érdekli, hogy kívülről fújod a minőséget..) De álljunk meg egy pillanatra itt. Szerintem ez egy naygon jó szlogen. Szuper... Hiper... Mega... De az ügyfeleket talán jobban érdeklik, hogy milyen szuper-hiper-mega garanciát vállalsz.

Na és még valami, ha már így belejöttem: Sohase mondj árat egyből! (ezt nem én találtam ki, hanem reklámpszichológusok: Nézd meg például az autók hirdetéseit. A legritkább esetben vannak árak feltüntetve! Azok a legritkább esetek pedig a széria legolcsóbb autói, amivel beviszik az ügyfeleket. De te nem "olcsó" akarsz lenni ugye?)
Az árképzés és annak beetetésének vannak szabályai, most ebbe nem mennék bele.
Nézd meg a nagy marketinges honlapokat, hogy hol és hogyan mondanak árakat. Először elmondanak minden szépet, aztán garanciát vállalnak, aztán ajándékot adnak, aztán azt mondják, hogy csak két hétig...
Vegyél át tőlük ötletet, de cak azt amit használni tudsz.

Egyelőre ennyi, pedig lett volna még egy két dolog... Dehát másra is kell az idő...

lucius · http://www.diszhaldiszkont.hu 2008.02.29. 22:19:01

Szia Karesz!

Huuuh... tudod nagyon szivesen cserélnék veled! Az oldaladból kb 2nap alatt kánaánt lehetne csinálni a potenciális ügyfeleid számára.
Nem ,nem feltétlenül annak aki célirányosan szinterezőt keres.
Ugye most azt kérdezed magadban ,hogy elgurult e a gyógyszerem?
Nem!
Ha megtudod szólítani azokat akik a neten bolyongva megoldást keresnek a problémájukra. Annak eltudod mondani,hogy a problémájára (felületbevonás,festés) A te álltalad használt technológia a megoldás!
Miért? Mond el nekik ha hagyományos módszert alkalmaz(festés) Akkor: az drága,kényes,sűrűn kell ismételni(1-2 évente)
De ezt le kell írni! Ebből mindenki magára ismer(aki már járt így)
Ő lessz a te leghálásabb vevőd,aki ha nem mondod el neki akkor soha nem jön rá, hogy a szinterezés a megoldás. Inkább keresi a neten az olcsó festéket amivel spórolhat pár ft.
Ha ezt megteszed! De csak akkor ezek megvesznek érted, nem azt fogják kérdezni, hogy mennyi, hanem azt hogy mikor hozhatják a munkát.
Ugye mennyivel másabb, nem piaci kofaként alkudozni?
És ez simán elérhető......................
Csatlakozom az Inkvizitorhoz, mégpedig napokig tudnám sorolni a teendőket . De hát millió mással kell foglalkozni.
Üdv:

lucius · http://www.diszhaldiszkont.hu 2008.02.29. 22:37:01

MIÉRT FESTETNE ÉVENTE?
INKÁBB SZINTEREZTESSEN EGY ÉLETRE!
Vagy ilyesmi kezdést tudnék én elképzelni.
De vigyázz! Copiryght-by Lucius
:-)))))

hag · http://kocsmy.deviantart.com 2008.02.29. 23:40:29

elso blikkre: az oldal egesz jo, jol koveti a komoly uzleti oldalak semajat, van viszont par hianyos resz:
(nem olvastam el fenti hozzaszolasokat, mert lusta vagyok)
szoval:
-logon kell valami szerkeszteni, ez tul puritan, semmitmondo.
-kepeket lightboxal meglehetne oldani hogy nagyban is megnezzuk? kevesebb is boven eleg, viszont tartalmasabbnak kell lenniuk. legyen rajtuk elet stb.
-
Szeretné tudni mennyiért dolgozunk?
Kérjen árajánlatot !! -> idegesito, hirdetes szeru, eppen ezert atlaguser figyelmen kivul hagyja, nekem is csak kesobb tunt fel hogy ez nem valami hirdetes. legyen inkabb minden oldal menu alatt jobboldlat, szal fixen felul, hidd el jobb:)
-referenciak: kilehetne emelni normalisan az ugyfeleket, had lassak csak mekkora cegekkel dolgoztatok mar egyutt, mehetne akar logo+cegnev is.

illetve altalanossagban typografiailag az oldal gyenge, lehetne nyugodtabban nagyobb cimekhez szebb kepben mentett (smooth miatt) fejleceket hasznalni, kicsit a menu is lehetne nagyobb, illetve logonal headert is megnovelni es valami grafikaval megtoldani hogy elet legyen benne stb stb.

helyesirasi hibakat atnezni (en nem tettem, de rogton 4. mondatban: "készpénzel.") stb.

jo lesz, tetszik az elkepzeles, hajra sok sikert, nem olyan egyszeru az uzleti designt szepre megcsinalni mint elsore tunik, kell hozza tapasztalat es ido na.

Karesz ... a szinterező · http://www.szinter2000.hu 2008.03.01. 21:40:56

Ez az... YESS!

Egyre jobb tanácsokat kapok tőletek.

Komolyan mondom, ez a honlapkritika.blog tényleg jól működik.
Hála Nektek.

És külön örülök Mr.hag konkrét javaslatainak...

hag · http://kocsmy.deviantart.com 2008.03.06. 13:36:16

meg 1 dolog:
a 2000-et kiszednem a cimbol/nevbol, bar ez valoszinuleg csak engem zavar. :)
sok sikert a honlaphoz.

Dávid · http://www.adventures.hu 2008.03.11. 08:45:57

Jó honlap, sok tartalék van még benne...
Nem tetszett, hogy árat csak kérni lehet, magadtól nem adod.. Persze tudom, hogy nehéz látatlnaba árat adni, de hát valami alapján csak számolsz te is. PL 1 kapanyél szinterezése (én felületvédelmet írnék) 500 ft. Ebből meg tudom saccolni, hogy a focipályám kerítése kb 1500 kapanyél... Vagy valami. Legyen fogódzkofó...
Én is rossznak tartom, hogy példának több külső link van megadva, azon meg kifejezetten mosolyogtam, hogy a pittomén milyen beszállítónál 800.000 kg festék van raktáron. Aztakurva, télleg? Hogy mérték le?
Na, szal ezek minek??
Nagyon potenciális az oldlad, ahogy fentebb írták, ahogy olvastam, el kezdtem gondolkozni, hogy hirtelen mit is kéne lefújatni. Sok érdeklődőd lesz, ha jó a seo, és sok vásrlód, ha el tudod weben adni magad. (Talán még profi webes bevonása se lenne értelmetlen, lehet, hogy visszahozná az árát.)
Sik sikert.
süti beállítások módosítása