"Üdvözöllek honlapunkon...
19## óta vállalkozom és ilyen meg olyan jó vagyok."
Ez típushiba:
A honlapok nagy része (állítólag több, mint 90 %) ezzel a hibával kezd. És hogy miért hiba?
Gondolj bele, ha a Nokia elmesélné, hogy hogyan lett faipari és papírgyártó cégből vezető mobiltelefon-gyártó? Te elolvasnád?
A jelenlegi nyitómondatod az ügyfeleket nem érdekli. Neki saját problémája van.
Példa:
Elromlott a mosógépe és nem tudja kihez forduljon...
A mosógép szerelő honlapnak tehát így kellene kezdődnie.
Legközelebb engem kérdezzen meg, hogy milyen mosógépet vegyen... stb...(Lehet, hogy nem ez a legjobb mondat, de hát ne én találjam ki azt a mondatot, amit te szoktál válaszolni az első kérdésre... Biztosan van ilyen: csak számolnod kell, hogy mi a legyakoribb kérdés, amikor felhívnak és mi erre a válasz... Ez kegyen az első mondatod és ne az, hogy "üdvözöllek".
És az tuti, hogy amikor az ember ideges amiatt, hogy úszik a lakás, meg füstöl a mosógép, vagy beszorult a ruha a dob és a fal közé, akkor segítségre van szüksége és nem érdekli őt az, hogy mióta csinálod, meg hogy üdvözlöd...
Tehát csapj egyből a közepébe!
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.