Hirdetés

Céges laptop finanszírozás felesleges papírmunka nélkül: kattins ide!

---- --- mk ---

Friss topikok

2008.03.08. 14:34 Popup Akadémikus

A honlapkritika.blog.hu oldalán: szallasmarketing.hu

A kínpadon egy nem teljesen kész honlap, de a marketingje már működik...

Javaslom mindenkinek, tanulmányozásra. Mert ugyanúgy kell eladni szálláshelyet, mint villanyszerelést, garázskaput, angol órákat. Tehát aki egy kicsit tanulni szeretne online-marketinget az konvertálja át saját termékére az itt olvasható ötleteket.

Az ötlet kiváló: csinálj egy olyan honlapot, ahol egy speciális szűk körnek szólsz. Ha szűk kör fizetőképes, akkor dőlhet a pénz... Itt azt hiszem mindkettő megvalósul: a célközönség is egyedi és ki ne vágyna jobban arra, hogy a szobáit kiadja, mint az, aki tízmilliókat gyakran százmilliókat ölt a szállodájába... Annak néhány százezret kifizetni egy vendégtermelő honlapért nem probléma.

És, hogy miért félkész az oldal. Nem működnek a feliratkozási oldalak. A kérdés oldalon meg hiányzik az "elküld" gomb... De  gondolom, ez napokon belül rendbejön...

Egy apró kérdés: a főoldalon van három fontos üzenet. Mindháromra kattintva meggyőző szöveget olvasok, de miért nem akarsz egyből a lap alján email címet tőlem, ha már meggyőztél?

És egy kis javaslat: Ne tippet adj, mert már mindenki úgy adja. Inkább írasd be az érdeklődőket egy szállásmarketing online tréningre. És ne ingyen, hanem ... "egyszerűen".

www.szallasmarketing.hu

 

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://honlapkritika.blog.hu/api/trackback/id/tr75371211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dávid 2008.03.10. 21:41:21

Én még a joomla favicont is kicserélném...

Dávid · http://www.adventures.hu 2008.03.11. 16:51:42

Ma volt időm, tele is szemeteltem a a kritikablogot rendesen. Aztán visszatértem ide, mert ma olyan szerencsétlen voltam, hogy a következő holnapokra tévedtem... Bocsánat a belinkelt dolgokért:

online-uzlet.com/
www.hazepitesifegyvertar.hu/
shp.hu

Nagyjából itt jutott eszembe, hogy visszatérek ide... Tényleg ez a design-szöveg-forma az, ami miatt jól tud egy webhely eladni?? Ne haragudjatok, de számomra hihetetlen. (Persze én amatőr vok.) A mikor évekkel ezelőtt Schlingloff Sándor onlinemarketing, marketingszoftverek meg ilyesmi (számomra érdektelen) tanulmányait olvastam, akkor tudtam, hogy engem egy ilyen sose fog megérinteni. A fenti honlap ugyanebbe a sorba tartozik.
Talán csak én vagyok így, de ha egy ilyen design-ű oldalra tévedek véletlenül, azt igyekszem azonnal bezárni, - sietve, nehogy beússzon elém a hírlevél form.
Ahogy itt is és máshol is látom, sokan ebbe a formába képzelik el a sikeres internetmarketing megvalósulását - én ezt nem is tudom cáfolni - , de rám rossz hatással vannak ezek az oldalak. Egy egyedi tervre épülő, kicsit hagyományosabb weboldal negem jobban megfog. Vagy ha egyediség kell, akkor 100szo.hu. Az visz mindent. Persze más célközönségnek szól.

A fenti honlap biztos nagyon jó mind design, mind tartalom, mind marketing szempontból, de én megnyitás után már zárom is. Ez van.

relaxmester 2008.03.11. 17:03:06

"Nézzen körbe honlapunkon"
Nekem ez nem tetszik. inkább neked kéne vezetni a vevőket. ha azt mondod, hogy nézzek szét az oldalon, azzal nem mész semmire. Vagy épp a vevők lemaradnak a hatékonyság 3 lépéséről, mert épp elkezdtek az oldalon szétnézni... Biztos nem ezt akartad. Pedig a 3 lépés, nagyon hasznos. Tetszik. Bár az általános javaslat az, hogy a főcímek ne legyenek 17 szónál hosszabbak, nem arra kell törekedni, hogy ezt az értéket elérjük... Mert az első épp 17 szavas, de belekavarodtam... Nagyon jó egyébként...
A nyelvtani hibák egy honlapon mindig zavartak "minél" és nem "minnél". Ez már csak apróság... Amúgy jó oldal, sok sikert hozzá :)

vassjozsef · http://online-uzlet.com/ 2008.04.05. 21:05:28

Szia Dávid!

A designunk valóban több mint minimalista, de most nincs sok időnk nagyot alakítani. Az hogy a tartalom nem érint meg, nem csodálom, nem hiszem hogy ránk lenne szükséged:)

egyébként meg fáj, hogy a másik két példa között hoztál fel minket, a beúszó popup-ot meg egyenesen kikérem magunknak :DDD

ha javító szándékú ötlet van, vevők vagyunk rá, ... ötletelés is jöhet ;)

üdv.: Józsi

Marik László · http://www.butormegoldasok.hu 2008.04.06. 08:23:02

Engem meg az zavar, hogy itt beszélitek meg a problémáitokat.

Sok kezdő, vagy nem kezdő weblaptulaj veszi a bátorságot és kiteszi magát és cégét mások kritikájának és ti a helyet, hogy segítenétek, egész mással foglalkoztok.
Ez a honlapkritika.blog.hu
Bocs felhúztam magam.

vassjozsef · http://www.online-uzlet.com 2008.04.06. 15:08:58

Szia Laci!

Ne idegeskedj... :)

Most nézem a weboldaladat. Fantasztikus változás! Nem hiszem, hogy ezt mind a mi javaslataink alapján alkottad, de ha 10% érdemünk van benne, akkor már örülök. Le a kalappal.
Keresem az alkalmat, hogy árajánlatot kérhessek tőletek, mert látom, Debrecenben is otthon vagytok.

Gratulálok!
süti beállítások módosítása