Hirdetés

Céges laptop finanszírozás felesleges papírmunka nélkül: kattins ide!

---- --- mk ---

Friss topikok

2008.03.10. 19:21 Popup Akadémikus

honlapkritika.blog.hu istvanmolnar.extra.hu

Kedves István!

Először is gratulálok a szép honlapodért. Ez az a honlap, ami egyelőre* nem eladni akar, hanem bemutatni. Az ilyen honlapokon szerintem "megengedett" a zene és a flash.

*Azt mondom, hogy egyelőre nem a marketing a cél. Pedig igazából előbb utóbb az lesz a cél. Tehát várom, hogy mikor indul a szpozor oldalad. Kíváncsi vagyok, hogy milyem marketing eszközökkel fogod elérni azt, hogy szponzoráljanak Téged.

Tudom, hogy vétek egy ilyen honlapon hirdetéseket feltenni, mert így szép ahogy van... De az interneten igenis lehet keresni. Tegyél fel egy banner oldalt. SZerintem mindenki érteni fogja, hogy miért van ott. (igaz ez csak aprópénz ahhoz képest, hogy mennyibe kerül a versenyzés, de az is valami.) Csak válogasd meg, hogy kit engedsz oda.

Kedves Kritikustársaim!

Segítsünk ennek a fiatal versenyzőnek, abban, hogy minél jobb legyen az oldal. Adjatok ötleteket, hogyan termelhet egy kis pénzt ez az oldal.

Két irányt tudok elsőre elképzelni:

1. "Kattintós" bevételi oldal
2. Jó marketing szöveg, ami vonzza a pénzt

Szponzoráljuk így ezt a fiatal srácot!

http://istvanmolnar.extra.hu/

5 komment

Címkék: marketing szövegírás banner


A bejegyzés trackback címe:

https://honlapkritika.blog.hu/api/trackback/id/tr88374826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dávid · http://www.adventures.hu 2008.03.10. 23:00:03

Értem én, hogy bemutatkozó, meg minden, de kell ez az extra.hu ?? Ha ezen múlik, sponzorálom a saját domaint tárhellyel együtt 2 évig... A többihez nem értek, bár a 9 négyszög elsőre kicsit soknak tünt, de lehet, hogy jóó... Hangszóróm meg nincs, nem is bánom.

Yosi 2008.03.11. 07:41:46

Megoldást jelenthet a támogatók toborzására az is, hogy megkeresed valamely kerékpárboltot, vagy gyártó üzemet és megbeszéled velük, hogy adod az "arcodat" az üzletükhöz. Ahol élsz biztos még híresebb vagy, nem hiszem, hogy nem találnál senkit. Te pedig hálából feltennéd a honlapodra a bannerjüket.
További sok sikert !

Molnár István · http://www.istvanmolnar.extra.hu/ 2008.03.12. 13:21:43

Köszönöm a véleményeket! Azért is esik jól mert ez az első honlapom és még elég kezdő vagyok ilyen téren de azért fejlődök :) Dávid ezzel a domain tárhelyel kapcsolatban pedig hogy tudom fölvenni Veled a kapcsolatot?

Dávid · http://www.adventures.hu 2008.03.12. 21:52:12

Elküldtem email-ben elképzelésemet a szponzorálásról.

Baxli · http://buszberles.abbcenter.com 2008.06.15. 17:31:29

Én tanácsot nem adok mert én is kezdő vagyok, de a weblapod klassz, tetszik nagyon :)
süti beállítások módosítása