Hirdetés

Céges laptop finanszírozás felesleges papírmunka nélkül: kattins ide!

---- --- mk ---

Friss topikok

2008.03.11. 15:18 Popup Akadémikus

honlapkritika.blog liyo.hu

MIt várok el egy webáruháztól?

A termékeket lehessen rendezni ár szerint és mondjuk népszerűség szerint.

Egy marketing ötlet, illetve egy kis reklámpszichológia: Az emberek mindig a leghosszabb sorba állnak be, ha valami jóért kell sorbanállni. Segít meghozni a döntést: már más is meghozta, akkor én is azt fogom csinálni. Conrad Lorenz egy magatartáskutató végzett erre egy kísérletet, amikor még azt sem lehetett tudni, hogy van marketing meg számítógép a világon: Egy három különböző hosszúságó vonalat rajzolt egy táblára. A bal oldali vonal egyértelműen rövidebb volt,  mint a jobb oldalon levő. A kísérletben résztvevőkkel megbeszélte, hogy mindenki hamisan állítsa hogy a jobb oldali a rövidebb. MAjd behívták a nem beavatott személyeket. véletlenszerűen kérdezték meg a közönséget, hogy melyik a hosszabb vonal. A beavatottak a nyilvánvaló hibás választ adták. Akik nem voltak beavatva, azok közül meg akiket korábban kérdeztek meg még jó választ adtak. De aki a végén volt teljesen megzavarodott, hogy előtte mindenki rosszat mondott. És ő is alkalmazkodott: rossz választ mondott. MI köze ennek ehhez az egészhez: vevőid könnyebben fogják meghozni a döntést, ha látják, hogy már más is így döntött. Jelöld meg tahát azt a terméket, ami a legnépszerűbb, vagy csinálj népszerűségi listát. Ezt jobban elfogadják az emberek, mint az "akció"-t.

A magyar vevőközönség nagyon árérzékeny. Jobban, mint más országokban. Segíts neki a választásban, hogy lehessen ár szerint is rendezni a tételeket.

Egy két hiányosság: ha keresni akarok az webáruházban, akkor először azt kell keresnem, hogy hol van a kereső form. Jobb lenne ez valahol szem előtt és nem a sok csiribiri izgő-mozgó reklámok között. ALig találtam meg!

Az ár nettó, vagy bruttó? Miért nem mondod meg?

Nem ártana, ha az árakat ezres tagolásban írnád ki, különösen akkor, ha egy termékből van 2,700 Ft -os és 27,900 Ft-os is.

 És hogy milyen jó elszórakoztatod a vevőket és hogy az miért hiba, arról itt olvashatsz!

www.liyo.hu

7 komment

Címkék: reklámpszichológia


A bejegyzés trackback címe:

https://honlapkritika.blog.hu/api/trackback/id/tr6376230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dávid · http://www.adventures.hu 2008.03.11. 16:29:25

Ja, netto vagy bruttó?? (Régebben én is számtecheztem, ismert a ja+ áfa c. történet.) Így egy kicsit könnyebb olcsónak látszani, én is csináltam, de nem érdemes. Sokat kell magyarázkodni.
A honlapod egy a sok közül, desigban semmi újat nem hoz, használhatóságban na-na, nem sikerült rájönnöm, mért vásároljak nálad.
És akkor az árakról még nem is beszéltünk.
Anno szállítottam Esztergomba magam is, azért nem vagy ott teljesen konkurencia nélkül, ahogy emlékszem. Szerintem kicsit fel kell fújod magadat...
Ha adhatok egy szemtelen és fájdalmas ötletet: ne fordíts sok időt a hibák javításra, toldás-foldásra - én azt javaslom, alapból kezdj úgy websablon építésbe, mert ezt nem tudod jóra megcsinálni.

Hag · http://kocsmy.deviantart.com 2008.03.11. 16:39:30

www.webimage.hu/
hihetetlen hanyas grafikat csinalnak ahogy latom + a templates alapok megvannak az oldalba == hat grafikailag ez is kozelit a 0-hoz (mint az itt megjeleno oldalak nagyresze sajnalatos modon)

ezert mennyit fizettel ?!

hag · http://www.onethreestudio.com 2008.03.11. 16:48:53

Dávid: te meg pls kezdj valamit a honlapoddal:)
2 dolog:
ha megnyitom lemeretezi az ablakomat. ez -234523 csillio pont

masreszt a pixelhalmazt ami megvakit is ki lehetne javitani (The adventrue continoues), mondjuk kis blur vagy ilyesmi

kezdetnek ennyi megtenne:)

tovabba meg 1 dolog: STOP-tablanak mikoze van a hirlevel FEL iratkozashoz? szedd le inkabb, amugy is baromi csunyan nez ki.

Dávid · http://www.adventures.hu 2008.03.11. 17:24:32

HAG!

- A stoptáblát azonnal cseréltem, köszönöm. Magam se vágom, hogy került oda... :->
- A leméretezés valami hiba, utána nézek. Elméletileg max képernyőn kéne megjelennie, nem tudom, mi lehet a gondom. Szarakszik a szkript.
- Mit értessz az alatt, hogy pixelhalmaz, mi a gond a fejléccel? Túl kontrsaztos, vagy mi? Nem értem pontosan, mi a gond. Hogyhogy megvakít?

Ha igaz, ma-holnap felkerül az a honlap is ide, remélem, nagyon sok kritikát kapok... Addig is köszönöm, és várom majd az észrevételeket. Csak jó véresen... :)

hag · http://kocsmy.deviantart.com 2008.03.11. 17:41:11

pixelest ugy ertem ahogy mondom:) latszodnak a keppontok a szelen, "recés".
a vakulast erre ertettem:)

mas:
miert nyilik minden menu uj ablak / lap ban? ennek semmi ertelme:)

Dávid · http://www.adventures.hu 2008.03.11. 20:37:04

HAG!

Köszönöm a véleményeket. Észrevételeid alapján eddig javítottam:

- A linkek 95%-ban azonos keretben nyíilnak meg, 1-2-nek muszáj új klapra kerülni.
- Stop táblát borítékra cseréltem
- A méretező scriptet kiiktattam, amíg kiderül , mi a baja
- A kezdőlapon futó galéria képeit blurral kezeltem, remélem, jobbak lettek. (Nekem kevésbé tetszik, de az mindegy). Az összes kép még néhány napba beletelik, elég sok van...

Köszönöm előzetesen is a kritikákat...
süti beállítások módosítása