Hirdetés

Céges laptop finanszírozás felesleges papírmunka nélkül: kattins ide!

---- --- mk ---

Friss topikok

2008.03.12. 11:00 Popup Akadémikus

honlapkritika.blog.hu linkunderground.hu

Egy induló linkgyűjteményen nincs sok megbeszélnivaló:

Én mindenesetre attól nem akarok jobban websablont venni, hogy mindkét oldalon ez izeg mozog a honlapon a hirdetése. 8-)

Inkább beszéljük meg a következő kérdéseket:

  1. hogyan tölthető fel gyorsan és egyszerűen egy link adatbázis?
  2. mit kell tenni addig, amig több a "nincs találat", mint a sikeres keresés?
  3. miben lesz az egyik linkgyűjtemény más, mint a másik?

www.linkunderground.hu

4 komment

Címkék: linkgyűjtemény websablon honlapsablon


A bejegyzés trackback címe:

https://honlapkritika.blog.hu/api/trackback/id/tr20376258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dávid · http://www.adventures.hu 2008.03.14. 00:49:58

Nekem is tetszik a háttér a fekete indákkal. A 3 hasznos hasáb jó lenne, de a két oldalán elhelyezett izgő-mozgó bannerek NAGYON rosszak. Nézd meg például ezt: tura.lap.hu/ .
Én megszüntetném a két szélső oszlopot. A menüt vízszintesen beraknám felülre - esetleg úszómenü is lehetne, bár az se mindenkinek tetszik.
A reklámbannereket (illetve eleinte csak egyet) a linkmezők között helyezném el "észrevétlenül". A linkdobozok háttérszínét fehérből eltolnám NAGYON FINONAN narancs vagy törtfehér felé, de csak épphogy. A Magunkról,
Szabályzat,
Jogi Nyilatkozat,
Gyakran Feltett Kérdések (FAQ), mehetne alulra, aki keresi, úgyis megtalálja. Na, ennyi első blikre.

matracfutár · http://www.matracfutar.hu/ 2008.03.24. 14:37:50

Nekem tetszik színe. Tetszik, hogy valóban különbözik a többi likgyűjteménytől és persze az is, hogy az oldalam gyorsan felvételt nyert.
Szerintem a link gyűjteményeket gyorsan megtalálják és rövid időn belül sorban állás lesz a bekerülésért.
Dáviddal a reklámok elrejtésében nem értek egyet. Ez szerintem többet árt egy oldalnak, mint amennyi hasznot hoz.

Gabi · http://www.hiteltanacsadas.shp.hu 2008.03.31. 15:56:47

Könnyű kezelni, nekem bejön.

Ezen véleményeim a teljesség igénye nélkül, úgy első megérzére íródtak.
Köszönöm a nekem szánt figyelmet.

Egy teljességgel laikus szemmel.
süti beállítások módosítása