Hirdetés

Céges laptop finanszírozás felesleges papírmunka nélkül: kattins ide!

---- --- mk ---

Friss topikok

2008.03.20. 09:34 Popup Akadémikus

>>> Miért nincs hírlevél a honlapon?

Az anaconda miért tud jóllakni? És ez miért fontos Neked?

Ha eltanulod az anaconda technikáját, több vevőt foghatsz meg!

Hasonlóképpen kell neked is megfognod a vevőt: Ha megfogod, akkor pedig addig kell szorítanod, amig meg nem adja magát, és nem dönt úgy hogy NÁLAD vásárol.

A leendő vevőket úgy lehet "megfogni", ha hasznos információkat adsz neki. A hasznos információkat elsősorban a honlapodon kell elhelyezni. Itt kell meggyőznöd arról, hogy Te leszel az, aki az ő problémáját megoldja.

Erre elég kevés időd van! Mindössze 5-10 másodperc.
Ha ezalatt az 5-10 másodperc alatt semmi mást nem érsz el, csak azt, hogy iratkozzon fel a hírleveledre, akkor már nyert helyzetben vagy. A látogatót megfogtad...

Ha feliratkozik, akkor valószínűleg érdekli a téma. És azért érdekli, mert vevőd szeretne lenni, de még fut előtte egy két kört. Megnéz más honlapokat is, meg még gondolkozik... Ha más honlapon talál hírlevelet, akkor oda (is) feliratkozik. És az fog nyerni, akinek jobb a hírlevele.

Az anaconda is addig szorítja ebédjét, amíg az fel nem adja...

"Jó! Jóóó! De hogyan írjak én hírlevelet?
Mitől, lesz aktuális és friss??? Nincs nekem arra időm,
hogy friss hírek után bogarásszak a Neten!!!"

Megsúgok egy titkot: Kis betűvel írom, hogy még a kollégád se tudja olvasni, csak Te! Van egy profi tartalomszolgáltató, akinél ingyen kaphatsz - akár naponta - érdekesnél érdekesebb és abszolút friss tartalmakat. Ha ezeket elolvasod és átfogalmazva leírod, akkor Te lehetsz a nyerő.

...Csak add meg a számodra fontos kulcsszavakat és állíts össze belőle különféle témákban saját fiókot. És kész...

 

Mit tud ez a rendszer? Mesterséges intelligenciával végigelemez több, mint 600 hazai hírforrást és azokra a kulcsszavakra készít összesítést, amit te kérsz tőle. Az értesítéseket olyan sűrűséggel küldi emailben, ahogy beállítod. Ráadásul a korábbi híreket is mind eltárolja... De nem akarok túl sokat áradozni róla, mert úgy tűnhet, hogy a cég fizet nekem érte...
 

De vigyázz! Ezt az oldalt a konkurenciád is olvashatja! Előzd meg most azzal, hogy már most feliratkozol. Kattints ide és regisztrálj a tartalmszolgáltatónál. Az adott kulcsszavakra adott időközönként megkapod legfrissebb híreket!

És végül néhány egyszerű tanács, hogy a hírleveled minél jobban működjön:

avagy: Mitől lesz erősebb a Te szorításod?

1. Ne hívd hírlevélnek a hírlevelet, mert abból már mindenkinek elege van: legyen inkább gyorstalpaló, mini akadémia, ötletgyűjtemény, értesítő, hírfutár, bulettin, tanulmány, ötlettár, tudástár, "kis hasznos" stb...


2. A hírleveled tényleg legyen újdonság értékű.


3. A hírleveled legyen hasznos a vevőnek.


4. A hírleveledből irányítsd vissza az ügyfeledet a honlapodra.


5. A honlapodon legyen egy archívum korábbi hírleveledről.


6. Az archívumot a google-al ne kerestesd végig. (rel="nofollow" és noindex tag) Csak a feliratkozóknak tedd hozzáférhetővé.


7. Adj rövid határidőt a megrendelésre. (pl: rendkívüli árengedménnyel)

 

Itt találhatod meg azt a mesterséges intelligencia robotot, ami legalább a hírkeresés munkáját leveszi a válladról! Kattints ide a regisztrációhoz!

Örülök, ha segíthettem!

A kritikus

1 komment

Címkék: marketing szövegírás reklámpszichológia regisztráció hírlevél szlogen


A bejegyzés trackback címe:

https://honlapkritika.blog.hu/api/trackback/id/tr63388898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fülöp Richárd · http://www.linkcsik.atw.hu 2008.04.18. 02:07:40

Ismét beugrottam a marketing fogásodnak :)
De itt legalább a szürke buborék és szövege egyben van.
süti beállítások módosítása