Hogyan bukhatsz rengeteget, ha rossz az árad!
Vannak honlapok, amelyek csak egyetlen, vagy néhány terméket árul. Megmondja, hogy mennyibe kerül aztán várja a tulaj, hogy tolongjanak a vevők. És nem tolonganak! Leggyakrabban azért nem, mert nem jól adja el az oldal az árat. (Igen! Jól látod! Nem elgépelés! Nem a terméket kell eladnod, hanem annak árát.)
Pedig, ha azon peches emberek közé tartozol, akinek van TV-je, akkor egy nap alatt profi árképzővé képezheted magad. Nézd meg a TV shopokat. (Jó tudom! Nekem is felmegy a vérnyomásom, ha megnézek egy-egy porszívó, kés, N.ni juice reklámot, de ha a dolog nem működne, vagy lenne jobb, akkor hidd el, nem ezeket a 10-15 évesnél régebbi filmeket vetítenék ezek a cégek. Nekik lenne keretük új filmet készíteni. Milliárdos árbevételük van...)
De elemezzük csak, hogy hogyan is csinálják?
Pedig, ha azon peches emberek közé tartozol, akinek van TV-je, akkor egy nap alatt profi árképzővé képezheted magad. Nézd meg a TV shopokat. (Jó tudom! Nekem is felmegy a vérnyomásom, ha megnézek egy-egy porszívó, kés, N.ni juice reklámot, de ha a dolog nem működne, vagy lenne jobb, akkor hidd el, nem ezeket a 10-15 évesnél régebbi filmeket vetítenék ezek a cégek. Nekik lenne keretük új filmet készíteni. Milliárdos árbevételük van...)
De elemezzük csak, hogy hogyan is csinálják?
- Bemutatják a terméket.
- Bemutatják, hogy Te milyen hihetetlenül boldog, egészséges, erős, ügyes (stb.) leszel, mennyivel könnyebb lesz életed, ha majd használod (nem amikor megveszed!) a terméket.
- Elmondják, hogy mindez milyen sokat fog érni Neked. Mennyit takarítasz meg.
- Aztán azt mondják el, hogy mennyibe kerül a termék normál áron. (Már itt van megtakarításod, mert ez már most kevesebb, mint amennyi hasznot hoz majd Neked.)
- És akkor jön az ár közlése. (De figyeld csak: alig van néhány perc a reklámból hátra!)
- És egyből adnak egy "hihetetlen" árengedményt.
- De még mindig nincs vége: visszavásárlási garanciát adnak. Ez Neked azért fontos, mert a netes vásárlástól mindenki fél. Valahogy tehát meg kell nyugtatni a vásárlót: Nincs átverés!
- Ha azt hiszed, hogy vége, akkor tévedsz! Ezután még megkínálnak néhány ingyenes ajándékot. Ezeknek az ajándékoknak önmagukban akkora az értéke, mint az ár. Mit gondol erre a vevő: "Miért ne vennék? Hiszen 'tiszta' jól járok!"
- Ezután jön egy kis összefoglaló, hogy igazolják: jól döntöttél.
- És ami a legfontosabb időnként már menet közben is felkínálják (nem csak a műsoridő végén, hogy hívj most!) Ugye nem is gondolsz arra, hogy ezt is meg kell mondani a látogatóknak? Pedig ez nagyon fontos. Súlyos pénzeket jelent: "Hú de nagyon megéri... Megrendelem most!" Vagy valami ilyen szöveget írhatnál a honlapodra. (Lehet felszólító mondattal is: "Rendelje meg most!")
A jövő alkalommal magáról az ár megállapításáról beszélek: Miért jó a 9,999 FT-os ár és miért ne alkalmazd mégsem. Milyen arányokat állapíts meg az árengedményben. Mi a "csomag-ár", hogyan alkalmazd. Találkozunk egy hét múlva.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Download site 2019.01.29. 23:54:16
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.