Ha az oldalad címsorába írod, hogy mi a céged neve, -- és nem te vagy a Mc D...d's --, akkor értékes másodperceket veszítettél.
Miért?
Mert aki ismeri a céged nevét, az már úgyis tudja, hogy mit kínálsz...
Aki meg nem ismeri a céged nevét, annak semmit sem fog modnani az, hogy a cégedet "Ilyenolyan" Kft-nek hívják.
A látogatódat nem ez érdekli. Ők megoldást keresnek és nem a Te Bt-det.
Tehát, ha azzal kezded a honlapodat, hogy Te vagy az "ilyenolyan" Kft, akkor értékes másodpercet és figyelmet dobtál ki azonnal a szemétbe. A leendő vevőd értékes másodperceit és figyelmét. Kár érte...
És azt mondod, hogy ezt a Te termékeddel nem lehet megcsinálni???
Mutatok egy példát:
Kezdd az oldaladat egyből a kínálattal: De ne úgy, hogy
Acélhuzal drótfonás felső fokon
Ez megint csak keveset érdekel, mert mindenki ezt mondja. Légy különb a többitől már a nyitómondatban!
A jó mondat pedig így szól:
Megvárod, míg más aratja le kerted termését? Vagy megbízható kerítést választasz
két perc alatt?
Kínáld tehát azt az előnyt, nyereséget, örömöt, biztonságot, egészséget, vagyont, kényelmet, szaktudást stb, amit csak Te tudsz kínálni az ügyfeleidnek.
És a céged nevét - ha nem te vagy a Pe**i Cola - ne írd ki a címoldalra. A céged neve az ismeretlennek nem mond semmit. Ez az impresszumba, vagy az elérhetőségbe való...
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.