Hirdetés

Céges laptop finanszírozás felesleges papírmunka nélkül: kattins ide!

---- --- mk ---

Friss topikok

2008.05.26. 09:30 Popup Akadémikus

honlapkritika: juhaszmunkaruha.hu

Hoppá!

Munkaruháról is lehet érdekesen beszélni és szokatlan honlapot kerekítni köré?

Itt a példa.

Egyből látszik, hogy melyik Guru van a háttérben! Az amelyik olyan sok szöveget ír tele hasznos infókkal, hogy szinte garantálható, hogy az egész oldalt senki sem olvassa végig.

Nálad is ez a helyzet. Elindul a hordó a lejtő tetejéről aztán csak nyomja, löki, hengerli azt aki az útjába kerül...

Néhány kérdés: valóban azt szeretted volna, hogy a video-ra kattintva egy marketinges oldalra jussunk?

Megnéztem a póló feliratozás menüpontot: Inkább ne legyen fénykép, vagy ha van akkor legyen az profi. A jelenlegi képek eléggé kiábrándítóak. (életlenség, színtelenség)

A munkakörök - ha egyáltalán így szoktak keresni a látogatóid - nehézkesen választhatók ki. (Nincs ABC sorrendben) Bár az is lehet, hogy nem is így keresik a látogatók a védőfelszerelést.

Ha van egy ilyen jó oldalad, akkor építs ki partnerkapcsolatot munkavédelmi oldalakkal. Ez az, ami mindkettőtöknek pénzt hozhat...

Tetszik, hogy a nyitóoldal feliratkozó popup-ja nem annyira nyomulós, hogy minden frissítésnél előugrik. Ugyanígy a videó is jó, ha lekapcsolható, de újrajátszható... Esetleg oda tehetnél egy kis egészalakos fényképet, meg egy video lejátszó gombot, hoyg aki szeretné az ne szövegben, hanem képben kapja meg az információt. A képet gyorsabban fogadja be az agy, mint azt a szöveget, hogy


Juhász Attila bemutatkozó
videó lejátszása >>

 

A jobb oldali sávban zavaró a mindent középre igazítás...

Van arról statisztikád, hogy jobb a konverzió, ha megrendelésre kattintva egy előugró ablakon az adataim bekérése helyett újabb három választás adódik. (mégsem, feliratkozom, kosár kiürít) Azért nem értem, mert ebből téged csak a középső érdekel a másik kettőt inkább meg se nyomják a látogatók! Nem lenne jobb, ha nem lenne választás, hanem egyből adatlap?

Az oldalad ötletes érdemes néhány percet eltölteni rajta a kritika előtt.


www.juhaszmunkaruha.hu

1 komment

Címkék: marketing video dizájn design reklámpszichológia grafika szöveg hang optimalizálás webdesign grafikus webdizájn reklámszöveg marketing megoldás marketing stratégia


A bejegyzés trackback címe:

https://honlapkritika.blog.hu/api/trackback/id/tr87465991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

OnlineNinja · http://www.online-milliomos.hu/ 2008.05.31. 20:41:40

Igazán érdekes oldal, igényes kivitelezés, és persze rengeteg munka, mert a webáruházak optimalizálása (párhuzamos tesztek stb...) magánvéleményem szerint sokkal keményebb munka, mint egy sima értékesítési weboldal felfuttatása.

Észrevételek

1.

A rációra ható marketing szöveg alapgondolata érdekes, de egy kis érzelmet mindenképp érdemes belevinni

2.

Nem tudtam egyesével kivenni a kosaramból azokat a tételeket, amiket beleraktam.

Ki kell ürítenem teljesen, akkor is, ha pl. hibázok.

3.

"Kosár>>>" felirat helett képen egy kis kosárka kellene.

4.

Amikor berakom a kosárba, akkor nem tudom megadni, hogy mekkora tételben érdekel az üzlet.


UI: Ezek csak személyes benyomások, ha tesztelés útján maximalizáltad erre a szintre az oldaladat, akkor nyugodtan hagyd figyelmen kívül amiket mondtam.
süti beállítások módosítása