Hirdetés

Céges laptop finanszírozás felesleges papírmunka nélkül: kattins ide!

---- --- mk ---

Friss topikok

2008.01.09. 10:52 Popup Akadémikus

www.regahungary.hu

Légy szíves, javítsd ki az elírási hibákat!

Íme egy majdnem kész sales oldal krtikára:
www.regahungary.hu

 

Várja a kritikát!

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://honlapkritika.blog.hu/api/trackback/id/tr49290560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

etalon 2008.01.09. 18:22:07

Nekem 19"-os monitorom van. Itt túl széles a weboldal. Ha pedig lecsökkentem az ablak méretét, akkor eléggé összetörik a fejléc. IE 7.0-t használok!
Szóval más sminket választanék: Inkább fix szélességűt.

Tomasz 2008.01.10. 01:49:27

Először is a termékszövegben vannak néhol helyesírási hibák, betű elírások, hibás ékezetek. (Pl: "stereó" helyett magyarul "sztereó"-nak írjuk.)

Másodszor, nem tennék ki egy oldalra minden terméket. Akár külön oldalra is mehetnének az egyes komponens részek - külön a hangfalak, az erősítők, a lemezjátszók- , így kevesebbet kéne tallózni lefele.

Talán a fejlécbe rakhatnál egy jó minőségű képet, valamelyik készülékről. Így legalább tudnám rögtön, hogy milyen konkrét témával foglalkozik az oldal, ha véletlenül/szándékosan oda tévednék. És hitelesebbnek, minőségibbnek hatna. Javítaná az imázst is, és drágábbnak tűnne az oldal, idomulva a készülékek minőségéhez.
A fix szélesség szerintem is jó ötlet. Sőt ha fejlécképet raksz/rakatsz ki, akkor kötelező lesz a fix szélesség.
Összefoglalva a grafikát kéne felturbózni, ha van rá pénzed. Legyen egységes mint most, csak szebb grafikával.
A termékek szövegezése rendben van szerintem.
Ennyi jutott eszembe elsőre.

Anders Tamás · http://www.prosign.hu 2008.01.13. 23:50:49

Mint a legtöbb oldalnál, itt sem gondolt senki a látogatókra.
Kezdjük a főoldallal:
A főoldal szerepe kiemelt jelentőségű. Jelen esetben elsőre nekem is az jutott eszembe, hogy egy hanngszerekkel foglalkozó oldalról van szó. Ez jó, de... Ennél jobban ki kéne emelni, milyenekkel. A főoldalról el lehessen navigálni az egyes termékcsoportokhoz, azokról áttekintő leírást lehessen olvasni. Vagy a minőségre is rá lehet menni. Mindkettő kihanngsúlyozására képi és szöveges eszközöket kellene alkalmazni.

A menü:
Szerintem már a menüben is fel lehetne tüntetni a különböző hanngszereket, így is egyszerűbbé téve a navigálást. Másrészt ne feledkezzünk meg arról sem, hogy optimális esetben nem mindenki a főoldalra érkezik. Jól potimalizált oldalnál és nagy versenynáé ugyanis pl az "erősítő" kulcsszóra egyből az erősítőkhöz érkezik az ember. Nos az oldal kialakításánál erről sem szabad megfeletkezni!

mlaci · http://tanulastanitas.blog.hu 2008.01.15. 14:09:44

Egyetértek az előttem szólókkal...
Szinte mindenben, ami negatív, a helyesírási hibákat korrigáltam...
Kb. ilyesmikről szerettem volna én is meggyőzni a hifi készülékek forgalmazóját, ezek után talán könnyebben fog menni...
Ugyanis én készítettem a honlapot...

hag 2008.02.06. 11:33:27

az oldal egy katasztrofa.

nem fogom leirni az osszes hibajat, mert az egy oraig tartana legalabb, de ha megnezel par igenyesebb hasonlo oldalt akkor talan tudni fogod.

par uber durva dolgot kiemelnek:
- feher, zold, piros -> Iszonyat ronda. de foleg ez a rikito zold ami mindent visz.
najo itt kb. fel is adom, a fentiek tanacsat ha megfogadod talan lehet lesz belole valami, de ez nagyon messze van sajnos a hasznalhatotol.

sik sikert mindenesetre
süti beállítások módosítása