Hirdetés

Céges laptop finanszírozás felesleges papírmunka nélkül: kattins ide!

---- --- mk ---

Friss topikok

2008.02.04. 10:54 Popup Akadémikus

www.parkapcsolatok.hu

Egy újabb honlap a kínpadon, friss kritikákra várva...



www.parkapcsolatok.hu

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://honlapkritika.blog.hu/api/trackback/id/tr59324272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

inkvizítor 2008.02.06. 10:14:50

Nekem az induló szöveg nem nagyon tetszik: Túl hosszú! Jobb lenne egy két frappáns mondat, mint a középre zárt (!!!) hosszú duma.

hag · http://www.onethreestudio.com 2008.02.06. 12:30:19

hat ez tenyleg durva:)

kekre keket rakni? mar elnezest, de ez torvenytelen:)

nagyon rossz, nagyon csunya.

Jani · http://www.parkapcsolatok.hu/ 2008.02.12. 19:24:45

Hm, valami frappánsabb szöveg oké, bár bemutatkozó szövegnek nem illik 1 mondattal "lerázni" az illetőt.

Nem kék, hanem cián több változatát használtam fel. Túl ellentétes színeket nem tartom érdemesnek, bár tény és való, ezzel a színnel nehéz más színekkel való asszociáció.

Várom további kommenteket:)

saco · http://www.sapcontrol.hu 2008.02.15. 13:37:25

Igen. A szinnek egyaltalan nem lettek eltalava. En nem is navigaltam tovabb...

A sima gombokat is le kellene cserelni. : (
Erdemes lenne inkabb valami ingyenes sablot szerezni es azt alakitgatni. Majdnem hogy kevesebb melo lenne vele.

De feladni nem szabad!!!

Jani · http://www.parkapcsolatok.hu/ 2008.07.09. 12:55:38

Teljesen új design van már:)
Nem szeretem a sablonokat...
Főleg, mert ahogy írtad nincs velük munka. Cserébe másvalakinél is viszontláthatod ugyan azt...
lecseréltem az összes gombot;)
De a szinek megmaradtnak, szerintem nincs is gond a szinekkel...

inkvizítor 2008.07.09. 13:08:28

Tetszik az új design... Kicsit szokatlan, de az benne a jó.

Úgy látom elég régen került fel a honlapod. Akkor még nem írtam kritikát minden bejegyzéshez.
Röviden pótolom: Egy kisebb vita alakult ki közöttünk arról, hogy milyen hosszú legyen egy sor. Itt a tipikus példa, amikor túl hosszú. Ha iylen hosszú szöveget ilyen széles helyre teszel, akkor célszerű lenne két hasábba tördelni. Nem számoltam, de a te sorhosszod alkalmanként meghaladja a 100 karaktert...

Jani · http://www.parkapcsolatok.hu/ 2008.07.10. 20:26:31

Köszönöm. Igen meghaladja, de úgy néztem nem vészes kiolvasni. Az tény, hogy bizonyos időnként egy nagyobb bekezdéstöréssel olvashatósága megmarad. Hát reméljük beválik. Próbáltam a betűt is színezni, de megmaradtam a feketénél, mindmáig az a legjobban kiolvasható betűszín világos háttereknél.

Valójában az új design is egyszerű (mert ha ilyen csicsabicsát akarnék, az több hónapba kerülne míg valahogy megcsinálná az ember /tervezés, kivitelezés, több böngészőn ellenőrzés, stb/ de igyekeztem azé valami pofát kialakítani).
De az biztos, hogy más honlapját nem csinálnám meg így text-editorban ilyen szintűen. Tegnap még az input mezőket és a textarea-t is be css-ztem, így már azok is pofásabbak.

Valójában hirtelen ennyi. Viszont amikor megláttam, hogy a régi hogy nézett még ki (azt is én csináltam csak még alig volt html tudásom, fő túlzott egyszerűség volt) hozzáhasonlítva az új kinézeten már érzem, hogy fejlődtem. De hát így van vele az ember, egyre jobb és többet tud.


Azé jó ez a honlapkritika oldalad is. De tudatnod is kéne az embereknek, hogy itt nem akármit kapnak, hanem hasznos építő kritikát az oldaladról, hogy szívesen adják be kritikára az oldalukat, és nem dicséretre (bár néha azt is lehet, mert egy jó kritikához azé némi dicséret is kell!) Meg max kikötném, hogy (bár ezt nehéz megfogalmazni) de nagyon gagyi oldalakat ne küldjenek be, mert arra te is gondolhatod, hogy egyszerűen azt se tudod, hol kezdjed a kritikát (tehát nincs értelme a kritikának).

Én is várom még, ha valaki tud valamit. Látod a te Kritika oldalad hatása is benne van a dologban, hogy újjítottam némileg. Tehát van az emberre hatásal (nálam ösztönző volt, mégha hirtelen (kicsit érthetetlen) bírálat is volt nálam elsőként amit kaptam). A jövőben is de már piciket, mert tényleg annyit mondok, baromira felemészti az ember energiáját és idejét egy jó honlap kialakítása.

Még valami: láttam sablonokra épülő weboldalakat. Ami tetszett, hogy két teljesen független oldalon láttam ugyan azt a sablont, csak más alapszínben. S két igen csak neves oldalról volt szó (ha kell megmutatom, de véletlenül találtam rá). Nos, ezé nem szeretem a sablonokat.
süti beállítások módosítása