Hirdetés

Céges laptop finanszírozás felesleges papírmunka nélkül: kattins ide!

---- --- mk ---

Friss topikok

2008.02.06. 08:30 Popup Akadémikus

www.csaktermeszetesen.hu

Annak, aki fogyni szeretne.

www.csaktermeszetesen.hu

9 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://honlapkritika.blog.hu/api/trackback/id/tr13327409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hag · http://www.onethreestudio.com 2008.02.06. 12:17:45

szinten katasztrofa.

popup hogy udvozollek? kit erdekel? SENKIT! csak egy idegesito kis ablak amit minden latogataskor le kell nyomnom mert annyi tudas mar nem volt a t. keszitoben h cookival megoldja az 'emlekezest'.

ha jol sejtem ez valami hirdeto oldal, mert a fooldalon tobb a reklam mint az egesz index.hu-n az osszes aloldalaval egyutt.

ketsegkivul valami preparalt templattel van dolgunk.

muszaj meg felhivnom a figyelmet a baloldalt felulre bedobott 'Allaskeresoknek' gombra, ami tokoletesse teszi a kaoszt az oldalon.

ha javasolhatnam az internet es a vilag jobban jarna ha inkabb egy 'keszites alatt' tablat raknal ki es letorolned az eddigi 'tartalmat'

(azert lett ilyen agressziv a post mert a sok udvozollek a honlapon es koszonom a latogatast popup kiolt belolem mindenfele toleranciat)

sok sikert a tovabbiakban.

inkvizítor 2008.02.06. 12:33:04

T. Hag!

Lehet, hogy nem fognak téged sokan szeretni, mert kemény vagy, mint a beton. De legalább igazad van... (de azért jó lesz veled vitatkozni is... )

T. www.csaktermeszetesen.hu légy türelmes. A kritika érted szól és nem ellened!

hag · http://www.onethreestudio.com 2008.02.06. 12:51:44

Nem, ha szeretetre vagynek nem ide jonnek :)
biztos vagyok benne es tudom hogy a stilusom hagy nemi kivannivalot magautan.

mintahogy abban is biztos vagyok hogy a kritikaim epito jelleguek.

szoktam talalkozni es letezik is rengeteg olyan honlap amelyen nincs mit kritizalni, vagy egyszeruen az en tudasom felett van. termeszetesen ugyanigy en is allom a kritikat barmilyen stilusban ha latom az alapjat es nem megy at szemelyeskedesbe.

ez az oldal elvileg a kritikarol szol, nagybetuvel van kiemelve a fejlecen (aminek a dropshadowjan lehetne igazitani, haha :) ), szoval elvileg aki idejon az nem azert jon hogy dicsereteket olvasson a honlapjaval kapcsolatban es meglepo modon annak kene lennie a legjobbnak amihez a legkevesebb komment erkezik! (bar ketlem hogy ez igy lenne, mert nyilvan ha valami nagyon jot/szepet lat az ember akkor egy gratulat elereszt).

mindenesetre ha valaki megsertodik a kritikan akkor nyilvanvalo hogy inkabb dicseretert jott volna mint kritikaert (vagy en fogalmaztam tul kemenyen;( )

Karesz · http://www.szinter2000.hu 2008.02.29. 01:56:30

... a legszembeölőbb hibának azt láton, hogy az oldalad tartalmáról szóló szövegek betűmérete kisebb mint a reklámoké, ... szerintem forditsd meg a méretezést..

relaxmester 2008.04.08. 11:19:26

Karesz!
Igazából én is ezt láttam. Mielőtt beleolvastam volna a bejegyzésedbe, azt mondtam hát ezt leírom. Inkább a reklámokra kattintok, mert azok nagyobb betűkkel vannak írva, és több a mondanivalójuk, mint a honlapnak. :)
Egyébként meg rögtön az elején hogy "Transzdermiális"? Orvos vagyok én, vagy fogyni szeretnék?

A sértődőknek meg lehetne egy oldalt nyitni: www.honlapdicseret.blog.hu

Marik László · http://www.butormegoldasok.hu 2008.04.08. 11:54:54

Annyi, de annyi drupal smink van még ezen kívül!!!!!!

Erre szokták azt mondani: NO COMMENT.

Jani · http://www.parkapcsolatok.hu/ 2008.05.19. 17:06:49

Nem rossz, bár a szöveg körül picit nagy a csicsa, másrészt pedig kevés a bevezető szöveg főleg egy termék esetén... (tagolatlan többek között)

inkvizítor 2008.06.11. 16:02:26

Hag!
Most aztán nem értem a kritikádat: azt mondod (jogosan), hogy ne úgy kezdd az oldal, hogy üdvözöllek. Aztán megnézem az oldaladat és mit látok? welcome to the... Miért? angolul jobb?
8-)

chatlakozz · http://chatlakozz.hu/ 2008.06.15. 07:57:47

Elgondolkodtam, hogy mit akar ez a lap... Pénzt keresni gondolom... de így? A desing 2-es, szinte semmi... a tartalom meg... hagyjuk. A 4 másodpercet nem élte meg nálam... Tanácsot csak annyit adnék, hogy kezd előről.
süti beállítások módosítása