Hirdetés

Céges laptop finanszírozás felesleges papírmunka nélkül: kattins ide!

---- --- mk ---

Friss topikok

2008.02.19. 09:01 Popup Akadémikus

www.dsworks.hu

Hát itt most egy nagy vita kezdődhet...

Egy olyan honlapot látunk, ami minden online-marketing szabálynak ellentmond. Mert ugye mit mondanak a nagyokosok: sose tegyél a nyitóoldaladra flash-t, mert - azokkal ellentétben, akik a flash-t csinálják - nem gyors internettel rendelkeznek. (nem régen olvastam egy statisztikát, hogy ma még  a lassú - modemes - internetből több van, mint adsl-ből.)

Tehát az átlag nézőknek lassan töltődik be...

A másik: Ez volt életem első webáruáza, ami ilyen komoly animációval jelentkezett be. {Lehet, hogy ritkán járok webáruházat nézni??? 8-) }

MIndemellett azt kell, hogy mondjam, hogy a flash megoldások szellemesek és tetszenek.

És akkor a vitaindító: (És ez lesz a következő szavazás témája kb. 3 hét múlva)

Valóban van-e akkora értéke egy weboldalon levő flash-nek, mint a vele eltöltött idő?

Vajon, ha a flash készítésére szánt időt SEO-ra fordítja a programozó, akkor nem több látogatója lesz?

Na ehhez mit szóltok???

www.dsworks.hu

Egy kicsit csalódtam, amikor a bemutatkozó oldaladon levő egészalakos fotóid fölé mentem az egeremmel és megjelent az "aurád". Azt hittem, hogy amikor kattintok, akkor történni fog valami. De nem történt semmi. (egy poén oda elférne)

Egyébként összbenyomásom az oldalról pozitív volt, annak ellenére hogy a flash-el nem értek egyet.

 

 

 

 

16 komment

Címkék: flash design grafika hang webdesign grafikus honlapdesign honlapdizájn webgrafikus reklámgrafikus


A bejegyzés trackback címe:

https://honlapkritika.blog.hu/api/trackback/id/tr7345230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kato Aron · http://www.dsworks.hu 2008.02.19. 12:05:04

Sziasztok!

Az oldal keszitoje vagyok, es mindemellett megis en irnam az elso hozzaszolast az elso kritikara.

Eleg regen foglalkozom flash-sel, es vannak alap aduaszaim, amikkel a low broadband, es a SEO is megoldott.

SEO: Az oldalon levo szovegek XML fileokbol toltodnek be, vagy HTML alapon vannak, es a title szovegek is segitik a keresobotok munkajat. Igazan sokat foglalkoztam a SEO-val, es a honlap fel van szerelve egy un. Swfaddress-2.0 rasegitessel, ami egy ajax alapu scripteket tartalmazo engine. Mindenkinek ajanlom figyelmebe, en is fogom meg fejleszteni az oldalon belul. Arra jo, hogy a flash-t ugyan annyira teszi SEO kepesse, mint adott HTML vagy php oldalakat. Persze emellett nagyon sok plusz featuraja is van, erdemes keresni rola par dokumentaciot, es mindemellett free source.

Low broadband:
A flash egy allatira jo megoldas arra, hogy valami, ami grafikus, nevetsegesen kis meretekkel rendelkezzen. Ezt az oldalamat is, ahogy mindegyik masikat Regi, elvault videokartyaval rendelkezo gepeken, oreg processzorokon, es 56Kbit/sec-es betoltesszimulaloval tesztelem, es ha hiszitek, ha nem, ez az oldal nincs 250 Kbyte sem. Ez alapjan egyaltalan nem jelent gondot betolteni meg kis savszelesseggel sem. Miota elkezdtem ezt az egeszet csinalni, arra megyek, hogy kis meretek mellett is adott legyen a minoseg, a dinamika, es a latvany.

Az auras dologgal kapcsolatban pedig igazat adok a kritikanak. Egy-ket napon belul meg is csinalom ezt a dolgot, es lesz valami komplexebb akcio ott!

Kerlek, ezek alapjan mondjatok kritikat, es nyugodtan kovezzetek, mindig jol esik, ha kritikara meltatjak az oldalamat!

Cheers!

lucius · http://www.diszhaldiszkont.hu 2008.02.19. 15:24:53

Szia!
Megint hangsúlyozom amatőr vagyok,ezáltal biztosan bennem van a hiba. De a honlapon a kis képekre kattintva nekem semmi nem történik,pedig flash player 9.esem van a gépemen.Lehet hogy valami gépbeállítási dolog de megpróbáltam körülnézni, nem ment bezártam és tovább mentem.Ha az volt a cél, hogy az amatőröket távol tartsd, akkor működik:-))). Ha viszont a potenciális megrendelőknek szól az oldal akkor viszont öngól, mert meggyőződésem hogy a megrendlők,vásárlók többségének még sokszor az email küldés is problémát okozhat.
Nem a ruha teszi az embert!

Popup Akadémikus · http://www.popupkeszito.hu 2008.02.19. 15:36:29

Látod Lucius!
Éppen erre van szükésgünk: Hogyan látja az oldalt egy idegen?
Most, hogy mondod nekem is beugrik az, hogy a galériában a sok kis kép egymás mellet szép volt, de rákattintva azt várnám, hogy megnyíljon szép nagyra és ne az alatta levő feliratra kelljen kattintani, hogy naygban lássam. Csak én ezt leküzdöttem. (A fenéket!.. Nehezen rájöttem, hogy a feliratra kell kattintani.) Szóval tényleg jobb lenne, ha nem a galéria jönne elő, hanem csak az az egy kép nőne meg.
Kösz lucius, hogy elmondtad.
Áron! Ugye ezt szeretted volna? Mondjuk el őszintén...

Kato Aron · http://www.dsworks.hu 2008.02.19. 15:42:16

Szuper!

Ez egy jo otlet, eleinte direkt akartam szeparalni a galeriatol a teljes meretu kepeket, de mostmar tudom, hogy ez nem a jo megoldas.

Rendben, mivel jo a kritika azt kivanja, akkor szivesen megcsinalom nemsokara! Koszi, hogy irtatok, kerek meg kritikat, ha van!

hag · http://kocsmy.deviantart.com 2008.02.19. 20:17:23

namost:
kicsit kritizalom a honlapkritika.blog.hu-t
2008-at irunk. lassan mar a 25. szazadba lepunk. 56k?
namost kiktol var megrendelest egy ilyen ember? hat cegektol, egyeni vallalkozotol stb es biztos nem a tanyaban elo jozsibatol varja a megrendelest. akinek 56kja van, az NEM fog honlapot csinaltatni. esha megegyszer ilyet latok akkor irgum burgum:)

oldallal kapcsolatban: menupontok lehetnenek kicsit kreativabban megoldva es azt a sotet sargat elfelejthetned...

lucius · http://www.diszhaldiszkont.hu 2008.02.19. 22:42:48

A referencia oldalakat nézegetve az volt az összérzésem ,hogy az oldalak öncéluak.Azért készültek ,hogy megmutassák a flasheket.
A vevőhöz semmi nem szól, miért érdemes ottmaradni?
A webáruház: aranyos, de nem gondolnám,hogy önmagában bármilyen flash képes eladni egy hangszórót vagy egy csatlakozót.
Hol van az értékesítő szöveg? A vásárlók döntő hányada nem tudja hogy neki milyen termékre is van szüksége. Van egy problémája amelyre megoldást keres, de itt nem találja meg.
Kiváncsi lennék az értékesítési eredményeire, mivel egy kereskedelmi oldalnál lényeges szempont, hogy mennyi pénzt termel a tulajdonosának.
Legalább ennyi energiát kellett volna az értékesítési folyamat kidolgozásának szentelni!

Előre láthatólag egy pár nap horgászat következik!Addig is jó kritizálást
Üdv:Lucius

lucius · http://www.diszhaldiszkont.hu 2008.02.19. 22:52:26

Újra megnéztem: Mozilla alatt nem nyitja meg nekem a referenciákat,+ a galériát sem . Explorerben tudtam megnézni őket

Popup Akadémikus · http://www.popupkeszito.hu 2008.02.20. 09:24:12

Igazad van Hag!

Visszavonlulok! Sőt még visszább... 8-) Igaz, hogy a piacon az 56 K a jellemző, de nem vevőkör.

Barbara · http://cseremix.hu 2008.02.20. 11:32:25

Áron.
Nagyon megfogott a különleges dizájn, a "felvillanyozódó" csíkos pólós fejek meg teljesen felvillanyoztak! Azon ritka flash oldal, ami tökéletesen műxik!!!!!vendégmarasztaló oldal a szó legjobb értelmében!!
Ennyit első blikkre, mindjárt mégjobban megnézem.
Egyébként, ha mindenki csak a profi megrendelő réteget célozza meg, akkor egy jelentős piaci szegmenstől fog elesni.
Márpedig az amatőrök egész más szempontok alapján rendelnek.
Nekem elhiheted!!!! :)

Kato Aron · http://www.dsworks.hu 2008.02.20. 13:15:21

Szepen sorban...

Elkezdtem fejleszteni a galeriat, es az animaciot a csikos pulcsis kepek felett... nemsokara megjelenik a javitott valtozat, feltehetoen olyan kinezettel, ami elnyeri a tetszeseteket adott kritikak szerint. Sotetsarga is elfelejtodik :)

A referenciahonlapjaim nagyon jol bevaltak a cegeknek, akiknek eladtam. Az emberek dicserik, rendelnek, pl. a pekseg referenciam annyira jol sikerult, es SEO!!! szinten is olyan, hogy a cegtol elkezdtek hatarontulrol is rendelni a honlap alapjan, es bizony sulys szazalekokkal ugrott a keresletuk, epp a honlap miatt. Mellesleg ez egy friss site, az ido meg ertekesebbe teszi csak!

A webshop nem az en referenciam, csak a flash rajta, es emellett a webshop is bazijo osszegeket termel a tulajanak, a sracnak nem kell evek ota dolgoznia, csak neha egy kis idot az uj termekeknek szentelnie.

A broadband pedig tenyleg egy olyan dolog, amin en is rancolom a szemoldokom, nem is tudom, hogy mikor hallottam utoljara ilyet.

Mindemellett: mozillaval, explorerrel, firefoxszal, es operaval is csodaszepen mukodik, csak igenyel egy min. Flash player 8-at! Az, ha neked nem megy, nem az en hibam!

Barbara velemenye pedig egyszeruen feldobott! Talan meg soha nem kaptam ilyen kedves kritikat, mindenki csak azt mondja, hogy nem ertek hozza, vagy azt hiszi, annyira ert hozza, hogy egybol megtalalja, hol kothet bele! :)

Nos, mindenkinek koszonom az epito kritikakat, es millio koszonet a dicseretekert, most szepen fejlesztek par orat az oldalamon, este nezzetek majd vissza, I hope it's gonna be worth! :)

Kato Aron · http://www.dsworks.hu 2008.02.20. 15:12:21

Aboutme kesy. Erdemes mindket nyelven csekkolni!

Lehóczky Zoltán · http://pyrocenter.hu 2008.02.24. 11:03:45

Előttem már mindent leírtak, amit kritizáltam volna... Most már csak azt mondhatom, hogy engem lenyűgözött az oldal. Ötletes, szép. Szerintem egy grafikus-webdesignernek (a fő profilod úgy látom ez) így kell eladnia magát. Engem meggyőztél, hogy nálad kellene arculatot készíttetni a weblapomhoz - bár már megvan a grafikus :-).

Ja: annyira legyünk már magyarok, hogy ne lokációt írjunk, hanem mondjuk lakhely, tartózkodási hely, akármi :-).

Kato Aron · http://www.dsworks.hu 2008.02.24. 12:16:10

Koszi a dicseretet, igazabol azt sem tudom, hova forduljak, ugy pirulok toletek! :)

A lokaciot pedig valtoztatom!

Cheers!

lucius · http://www.diszhaldiszkont.hu 2008.02.24. 21:44:21

A firefoxomban valóban kivolt kapcsolva a felugró ablak azért nem nyitotta meg. Nézőpont kérdése, hogy ez az én hibám e. Ami biztos viszont ,hogy potenciális megrendelő vagyok akinek a zsebében a pénz,és ott is marad.Mert lényeges számomra,hogy akár"sokol" rádióval is nézhető legyen az oldal. Grafikailag nem tudok hozzászólni, mert nem értek hozzá, viszont a kereskedelemhez konyítok valamicskét, tekintettel hogy hosszú évek óta ebből élek, ezért ezt kommentálom.Az oldaladnál és a referencia oldalaknál (amelyiket megnéztem) A képi látványtól messze elmarad a szöveg része. Az az érzésem a szövegeket olvasva: nagy levegő és legyünk rajta gyorsan túl. Ez nem jelenti azt , hogy ettől valamilyen szinten nem látja el a funkcióját az oldal. Csupán! azt , hogy benne lévő lehetőségek töredékével él csak.
Van olyan ismerősöm, akinek annyira gáz az oldala,hogy elpirulok ha megnyitom,mégis termel pénzt.
Csupán arra akartam kilyukadni, hogy kár a kellemes látványt ezzel,lehúzni.
Már azt is tudom ,te csak a jó kritikát értékeled:-)))))))

Kato Aron · http://www.dsworks.hu 2008.02.25. 18:41:43

Kedves Lucius!

Vilagosan ertem, amirol beszelsz! Orulok, hogy errol az oldalrol vilagitottal ra az DSworks oldalra. Azt szeretnem tudni, hogy magat az oldalt, vagy csak a felugro ablakokat tiltotta a bongeszod a referenciaknal? Mert szeretnek minel hamarabb javitani ezeken a dolgokon!

A kovetkezo referenciammal is ezt probalom javitani, viszont azt meg korai lenne publikalni az oldalon.

Szivesen vennem, ha segitenel nekem ebben, ha kuldenel egy mailt vagy barmit arrol, hogyan tudnek sokat tanulni errol, hol vannak hasznos anyagok ilyen teren.

Koszonom a kritikat, es bocsanat, ha azt az erzest keltettem, hogy csak a jo kritika erdekel!

mulidesign · http://mulidesign.com 2008.04.12. 01:06:55

Helló!

Szerintem mindenkép tehetséges vagy. Érdekelne , hogy milyen cégeknek adtad el a "referenciáidat". Jelenleg flash-es szakembert keresek folyamatos, kisebb munkákhoz, ezért , ha érdekl, akkor vedd fel velem a kapcsolatot... admin|kukac|mulidesign.com
süti beállítások módosítása