Hirdetés

Céges laptop finanszírozás felesleges papírmunka nélkül: kattins ide!

---- --- mk ---

Friss topikok

2008.02.22. 14:56 Popup Akadémikus

www.pyrocenter.hu

Szép tüzes színe van a weboldaladnak! (ez az összes pozitívum...)

De még mielőtt elkeserednél leírom részletesen a véleményemet. Tényleg csak azért, hogy lásd hová tudnál fejlődni, ha egy két profit felkérnél a honlapod helyrehozatalára. Én úgy gondolom, ha jó grafikussal - és más szakemberrel - nekiállnál az oldalnak csodákra lenne képes. Nagyon jó a PR értéked és a látogatók száma is szép. Szerintem ezen a honlapon is találsz olyat, a kritikusok közt, aki meg tudná csinálni a honlapodat olyanra, hogy az pénzt is termeljen. Abban is biztos vaygok, hogy olyan áron csinálnák meg, ami mondjuk néhány hónap alatt meg is térülne...)

És akkor jöjjön a feketeleves... (Nincs harag! Csak a jószándék vezérelt.)

Egy tanulmányban azt olvastam, hogyha valaki szakértőnek szeretné bemutatni magát, akkor fehér alapon fekete, vagy legalábi kontrasztos színnel írjon.

És ugye Te szeretnéd, ha azt gondolnák rólad, hogy szakértő vagy?

Most megnéztem az oldalad többi részét...

 

www.pyrocenter.hu

Nem szoktam ennyire durva lenni, de most nem tudom megállni. Ez az oldal összhatásában nem szép! Ha egy kicsit odafigyelnél a külső megjelenésre is, akkor lényegesen növelhető lenne a forgalmad.

Megnéztem a vieókat is. Hát azok is lesújtóak. (6-8-at megnéztem) Nem látni belőle mást, mint ... szóval olyan volt a videók többsége, mintha amatőr pirotechnikusok tüzet csinálnának. Olyan volt, egyik másik, mintha gyufafejeket lekapartak volna, majd összekeverik vasporral és azt mondják rá: tűzijáték!

Nem! Nem Téged minősítelek, hanem azokat a videókat, amik a honlapodon vannak. De tudnod kell, az amatőr pirománok videói a Te oldaladat húzzák le. Szóval ... egy kicsit időnként szelektálj közülük... Ha ilyen kütyüket lehetne nálad kapni, amit a videóban láttam, akkor ... nem vásárolnék tőled. (Bocs!)

És az a webáruház... De már jobban nem akarlak bántani. Biztosan sok munkád volt benne..

Van tehát min dolgoznod. De ha profival, vagy profibbal csináltatnád oldaladat gyorsan megtérülne a befektetésed.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://honlapkritika.blog.hu/api/trackback/id/tr66349942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lehóczky Zoltán · http://pyrocenter.hu 2008.02.23. 18:21:23

Először is köszönöm a kritikát, külön örülök, amiért ilyen szédítően gyors volt! (Ugyanis én vagyok a weblap tulajdonosa.)

Nem tudom miért haragudnék, a kritikára mindig figyelni kell, pláne, ha az ember kérte.

A célom nem az volt, hogy magamat szakértőnek mutassam be az oldallal, hanem, hogy egy "piromán" közösségi weboldalt hozzak létre. Ennek megfelelően arra koncentráltam, hogy - közösségi portálnak megfelelően - a látogatói tartalmon legyen a hangsúly. Ez, ahogy azt Te is láttad, hullámzó minőségű, természetesen vannak profik és kevésbé ügyesek... Sajnos itt a megoldás valóban az lehetne, hogy kiszórom azt, ami ez utóbbi kategóriába tartozik, de szerintem annak is teret kell adni, hogy a kevésbé ügyesek is megmutathassák, mit tudnak, hogy a jobbak aztán tanácsokkal láthassák el őket. Köszönöm, hogy rámutattál, hogy az oldal közösségi és kereskedelmi része nem válik el élesen, vagy inkább megfelelően el egymástól. Így belegondolva, könnyen lehet, hogy egyesek azt hitték, a kínált árukhoz hasonlók szerepelnek a videókon, képeken is, holott azok házikészítésű eszközök. Vagy valóban egyszerűen elment a kedvük a látottaktól.

Egyébként jól láttad, sok esetben arról van szó, hogy valami gyufafejes cucc látható valamivel megspékelve.

A kinézetet már többen hasonlóan kritizálták. Elismerem, a design mondhatni nem az erősségem. Éppen ezért tervbe is van véve, hogy egy megfelelő szakember tervezze meg az oldal arculatát és ergonómiáját.

Egyébként a kritika végére már megerősödtem annyira, hogy elolvastam volna, mit gondolsz a webáruházról :-).

Szóval köszönöm a kritikát, ami azért is fontos, mert vannak olyan dolgok, amit egyszerűen képtelen vagyok meglátni, hiszen nem tudom a weboldalamat teljesen "kívülről" szemlélni. Azon leszek, hogy azok, akik később látogatják meg, már merően más gondolatokat fogalmazzanak meg magukban.
süti beállítások módosítása