Hirdetés

Céges laptop finanszírozás felesleges papírmunka nélkül: kattins ide!

---- --- mk ---

Friss topikok

2008.02.25. 08:37 Popup Akadémikus

www.szolanc.hu

A honlap grafikailag is rendben van, bár egy kicsit értetlenül álltam a honlapod előtt amikor rákattintottam. De aztán megtaláltam a "játékszabályt" (egy kicsit nehezen, lehetne nagyobb és jobban szembetűnő.)

És sajnos én már abban a korban vagyok hogy elkezdek gondolkozni azon, hogy mi is az egész értelme... 8-(( Pedig ez csak egy játék...

Amitől tartanék bejelentkezni az oldalon, hogy ez egy email gyűjtő oldalé, aztán jönnek a spamek, ha feliratkozom.... Nyugtass meg, ha rosszul gondolom! (De ne csak engem, hanem mást is, aki ide téved...)

Ja és még egy-két apró helyesírási hiba, hogy azért találjak valamit:

Ezt írod:

"Ide írd be azt a szót, ami az utolsó szó - ókorkutató - legutolsó 1, 2, vagy 3. utolsó betűjével kezdődik és nincsen benne az utolsó 3 szóban!"

Egy nyelvtani játékban nem volna szabad ilyen bonyolult mondatot írni! Fogalmazd át! (írd inkább 3 külön mondatba, mint így egybe!)

A próbajáték közben azt írja ki:

"A szavad szerepel az adatbazisba, az utolsó 2 karakter egyezik."

Júúúj!!! adatb(á)zisba(n), vagy felvettük az adatbázisba... de így?!?!...

 

 

 

www.szolanc.hu

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://honlapkritika.blog.hu/api/trackback/id/tr28353386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

un. · http://www.urbansblog.freeblog.hu 2008.02.25. 10:32:44

heh az "adatbazisba" -szó az igen nagy nagyot nevettem rajta de én még találtam helyesírási hibát méghozzá ott amikor csak 1 betűt írsz be a próbajátéknál és kiírja hgy: "A szónak minimum 3 karakternek kell lennie!" ezután pedig van egy gombamelyen ez a felirat áll :"ujra masik szot irok"-ebben szerepel 4 helyesírási hiba ráadásul teljesen felesleges oda az "ujra" szó :D

un. · http://www.urbansblog.freeblog.hu 2008.02.25. 10:34:27

a kommentemben szereplő helyesírási hibákért elnézést kérek csak iszonyatosan siettem ....
süti beállítások módosítása