Imádom az ilyen egyszerű, ötletes és mégi teljesen egyértelmű oldalakat:
Hogy miért tetszik? Mert pofon egyszerű és szinte vezet arra, hogy feliratkozzak a levélre. De csak, ha akarok... És miért ne akarnék, ha azt írja ki, hogy a teszt eredménye nem a legmegnyugtatóbb..
Marketing tehát 5-ös! (gondolom, hogy ki lehet a háttérben...)
És a hírlevél? Sajnos itt már nincs ilyen nagyon jó véleményem: bár igen hasznos a hírlevél, de az egyes elemek túl hosszúak. Ki az aki ilyen hosszú levelet elolvas? Csak akinek nagyon szüksége van rá. De ha elolvassa, akkor azt hiszi, hogy mindent megtudott a témáról... Akkor meg minek rendeljem meg a könyvet?
Vagy ez szándékosan ilyen hosszú? (Sch???)
Még egy apró hiba: a hírlevélben nem hivatkozol vissza a honlapodra. Pedig neked az lenne jó - asszem -, hogy mérni is tudjad, hogy hányan érdeklődnek komolyabban. Aki ebbe a kategóriába tartozik azt majd akciókkal külön meg lehet keresni. (hiszen ők az igazi leendő vevőid.) MIvel úgy látom, hogy profi háttered van a levelek kattintások kezelésére ezt meg is tehetnéd. Miért nem csinálod?
Egy személyes jellegű kérdés: Magad fejlesztetted ki az ebook-ot, vagy fordítás?
A honlapfejlesztés saját, vagy megvetted?
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
hag · http://kocsmy.deviantart.com 2008.03.05. 20:45:03
lehetne a design kicsit "webkettesebb" (szineket ossze kene "passzarintani")
egyebkent tenyleg jo.
Dávid 2008.03.11. 08:01:13