Több kritizálandó oldalnál előjött, hogy vajon jók-e egyáltalán a menüket tartalmazó oldalak:
Az egyik csoport szerint: "Jó, ha van menü, mert így a vevő gyorsan megtalálja, amit keres."
Vannak, akik annak a pártján állnak, hogy: "A látogatókat inkább az eladó akarata szerint kell vezetni a honlapon. Egyáltalán ne legyenek menük."
De látok olyan oldalakat is, ahol megtörténik az oldalakon a vevő vezetése, vagyis hosszú oldalakon keresztül történik a vevő meggyőzése, de azért van egy-két menüpont is. (általában feliratkozás, elérhetőség stb.)
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Tanders · http://www.szallasmarketing.hu 2008.03.10. 17:32:16
- Üzleti honlap-e, és a cég egyetlen oldala?
- Csupán egyetlen célja van?
- Hosszútávú együttműködést akar-e?
Ha a válasz: nem, igen, nem, akkor jó a menü nélküli változat, ugyanis ez a típus egy célt szolgálhat, nem vonzz vissza látogatókat, annyira nem keresőbarát, és sok embernek nem színpatikus.