Hirdetés

Céges laptop finanszírozás felesleges papírmunka nélkül: kattins ide!

---- --- mk ---

Friss topikok

2008.03.08. 14:08 Popup Akadémikus

honlapkritika.blog.hu Az eltérő nézetek miatt önálló vita indul

Több kritizálandó oldalnál előjött, hogy vajon jók-e egyáltalán a menüket tartalmazó oldalak:

Az egyik csoport szerint: "Jó, ha van menü, mert így a vevő gyorsan megtalálja, amit keres."

Vannak, akik annak a pártján állnak, hogy: "A látogatókat inkább az eladó akarata szerint kell vezetni a honlapon. Egyáltalán ne legyenek menük."

De látok olyan oldalakat is, ahol megtörténik az oldalakon a vevő vezetése, vagyis hosszú oldalakon keresztül történik a vevő meggyőzése, de azért van egy-két menüpont is. (általában feliratkozás, elérhetőség stb.)

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://honlapkritika.blog.hu/api/trackback/id/tr1371184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tanders · http://www.szallasmarketing.hu 2008.03.10. 17:32:16

Ez a kérdéskör erősen függ az oldal típusától:

- Üzleti honlap-e, és a cég egyetlen oldala?
- Csupán egyetlen célja van?
- Hosszútávú együttműködést akar-e?

Ha a válasz: nem, igen, nem, akkor jó a menü nélküli változat, ugyanis ez a típus egy célt szolgálhat, nem vonzz vissza látogatókat, annyira nem keresőbarát, és sok embernek nem színpatikus.
süti beállítások módosítása