Hirdetés

Céges laptop finanszírozás felesleges papírmunka nélkül: kattins ide!

---- --- mk ---

Friss topikok

2008.03.11. 09:34 Popup Akadémikus

honlapkritika.blog.hu kínpadján: cilizenebolcsije.online-uzlet.com

Tegnap elkezdtem megnézni a honlapodat. (kritika célból) Ma megint megnéztem... Mi történt. Tegnap egy ügyes "első oldalas" oldalt láttam: kép, bemutatkozás stb. Ma meg... elkeserítő visszalépés...

De a kritikát elkezdem, mert gondolom, hogy ameddigre ezt mások is olvassák visszacseréled.

MIért lehet nehezen olvasni a honlapodat? Kattints ide és megtudod!

Ha www-vel írom be a címed, akkor nem látható az oldalad. Beszélj szakértővel, hogy segítsen abban, hogy mindkét hivatkozás ugyanoda mutasson.

http://cilizenebolcsije.online-uzlet.com

Ha visszaálltál a régi formátumra szólj, mert akkor lesz még sok észrevételem.

23 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://honlapkritika.blog.hu/api/trackback/id/tr92375612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dávid · http://www.adventures.hu 2008.03.11. 14:39:50

A weboldaon egyetlen dolog tetszet, a mottó: Minden gyereknek az anyukája énekel a legszebben. Ez jó. Még a fejléckép is okés, bár a zenei neveléshez,hmm inkább meteorológia.
Ami rossz: Comic Sans betűtípus, középre rendezve, iszonyat hosszú sorokban... El se olvastam szal nem tom miről szól, de gáz.
(Összességében szélesnek tűnt az oldal, én max 920px szélességben hagynám meg.)
A menüpontok nagyon szétcsúsznak a szélesség miatt, nem ragadta meg semmi a fantáziámat.
Jó lenne egy kép.
Azmeg, hogy ki a fszom az a cili, hát tudod, rögtön a who the fuck is ellys (vagy ilyesmi) című szám jutott eszembe.
Konkrét javaslataim a design kapcsán:
ariel vagy tahoma vagy vedana 10px betű balra rendezve, tagolva, max 80 karakter szélességben. (A tied 120 fölött)
Keskenyebb táblázat, tagoltabb szöveg, RELEVÁNS kép - nem kell a legnyálasabb a google-ból, csak keltse fel a figyelmemet.
És jobb lehet az oldalad, mint sok hasonló üzleti site...

cilizenebolcsije 2008.03.11. 15:46:32

Hát, igazából nem véletlen az, hogy még nem publikus a weboldalam...

Annak örülök, hogy a mottó tetszik, ez az, amihet tűzön-vízen keresztül ragaszkodtam. A többi ... alakul.

A Comic nekem sem tecc, csak még nem volt időm foglalkozni vele. Kép is lesz, csak a zseniális ötletemnek kis időt kell hagyni hogy kibontakozzon:-) magyarul várok a rajzokra, amivel illusztrálni fogok. Tetszeni fog, abban biztos vagyok. A fejléckép is a "gyári" smink, nem tetszik, de várok az illusztrációkra. Addig jó ez.

Igazad van, a ki is az a Cili valóban nem a legszerencsésebb... várok az isteni suggallatra.

A fantáziádat azért nem ragadta meg semmi, mert nincs is ott semmi még... TÜRELEM!!!

~szivárvány~ · www.szivarvany5500.blog.hu 2008.03.11. 20:35:18

Sziasztok!

Cilit kéretik csak udvariasan, finoman kritizálni. Még nincs saját domain, azért nem müxik www-vel, és én követtem el azt a merényletet is, hogy itt közszemlére tetettem:)
Mert azt akarjuk, hogy a lehető legjobb legyen!
Igaz, Cili?
:)

cilizenebolcsije 2008.03.12. 07:28:15

Bírom én a kritikát, azzal nincs baj, csak akkor van értelme, ha már van mit:-)))

~szivárvány~ · www.szivarvany5500.blog.hu 2008.03.13. 15:29:16

Sziasztok!

Javul a zenebölcsi! Aki teheti, nézzen be:)
Meg ide is: www.zenebolcsi.blog.hu

Popup Akadémikus · http://www.popupkeszito.hu 2008.03.13. 17:22:13

A legfontosabb mondat kis betűvel a lap tetején. Miért nem az a főcímed?
Miért igazítasz mindent középre?
honlapkritika.blog.hu/2008/03/11/hiba_a_marketing_szoveg_olvashatatlan

zenebolcsi 2008.03.23. 18:12:54

Na most már más???
:-))

zenebölcsi 2008.03.23. 18:26:08

Sziasztok!

Érdemes megvizslatni a honlapot. Köszönjük!

Popup Akadémikus · http://www.popupkeszito.hu 2008.03.23. 18:28:44

Még mindig ugyanaz a problémám a legelején: középre igazított szöveg! (Addig el sem olvasom, amig ki nem javítod!)
Az első kommentek között még a nyitómondatra is volt javaslat. Addig is gondolkoztam rajta és nekem valami hasonló ugrott be.
"Gyermekednek Te vagy az ELSŐ. / A szemed fénye a gyermeked : Ne vidd bárhová, ha a legjobbat akarod adni neki."

Cili · http://www.cilizenebolcsije.com 2008.04.15. 15:09:22

Nahát most már szorongva ugyan, de állok elébe a további megmérettetéseknek!

inkvizítor 2008.04.15. 15:30:10

Csak semmi szorongás!
Kezd alakulni... Sőt. "MiAzHogyNagyonIs". Még bele sem olvastam, de már látom a határozott fejlődést.
Az a nyitómondat, amit a fejlécben írtál annyira jó, hogy sajnálom, hogy ennyire olvashatatlan betűtípussal van. Én ki is cserélném a jelenlegi nyitómondatodat (Cili zenebölcsije...) ezzel.
Aztán alá még egy kiegészítő mondatot tennék, ami arról szól, hogy ha eddig kedves kismama nem tudott jó játékokat énekeket, akkor itt megtanulhatja. És a gyermeke boldog lesz! (mert azt hiszem ez a honlap célja...)
Na de akkor ami nem tetszett: "Megjelenik első e-book-om"
A betűméret. Túl nagy!

Szöveg :-(

De mi is az az ebook? Szerinted hányan ismerik ezt a kifejezést? Szerintem a kismamák kevesebb, mint 10 %-a.
"Első" ... akkor az biztos valami kisérleti gagyi példány. Mondd azt, hogy legújabb. "Az már igen!"
Rákattintottam a képre. Nem tetszik a "szuper" szó. (De én férfiből vagyok és nem a Te célközönséged.)
Valahol a lapon:
"A lenti hivatkozásra (link) kattintva találhatod meg programajánlómat olyan programokról, amelyeket szívből ajánlok mindenkinek!... " és "külön a link" helyett inkább maga az egész mondat legyen a link azzal a szöveggel, hogy kattints ide! És ne legyen külön link.
Ja és csak azért, hogy megont kötözködjek: nekem nagyon nem tetszik a kurzor.

ui: bíztatás: Ha ekkora fejlődés lesz a következő verzióig, mint ami most volt, akkor egy éven belül tiéd az egész online bölcsi piac! De tényleg!

mulidesign · http://mulidesign.com 2008.04.17. 15:52:00

Üdv!

Szerintem jól alakul az oldal. Viszont nekem nagyon bántja a szemem, hogy a szövegek nem "sorkizártak". A szemnek sokkal kellemesebb látványt nyújtana és az nem mellékes dolog. Tehát ha megfogadod a tanácsom, akkorszövegek igazítását változtasd meg erre a forráskódban: align="justify" és máris jobban mutat az oldal. És ezt ezen blog alkotójának is üzenem. :)

Persze változó, hogy kinek melyik tetszik jobban és még csak nem is lesz tőle több a látogatód.De talán egy próbát megér.

További sok sikert az oldalhoz!

Cili · http://www.cilizenebolcsije.com 2008.04.17. 17:47:50

Köszönöm a javaslatokat! Ma sok minden pozitív változtatás történt, még nincs kész, ezeket kéretik nem kritizálni:-)
A kurzort pedig nem hagyom bántani! :-)

inkvizítor 2008.04.17. 17:53:32

A sorkizárt szövegről én azt hallottam, hogy "ránézésre", vagy "első benyomásra" lehet, hogy jobb, de az olvasási sebesség nagyobb, ha a szavak közötti távolság azonos. (vagyis nem sorkizárt) De ez amolyan hallomás, nincs rá bizonyítékom. Valahol hallottam egy könyről, am i a számítógépes tipográfiáról szól érintve ezeket a kérdéseket is. De aztán valahogy nem tettem el a linket. (Úgy emlékszem, hogy már 1989!-ben jelent meg az első kiadás, amikor még nem is volt számítógépes tipográfia.)
Majd megpróbálok megint utánabányászni, mert úgy gonolom, hogy a könyv megér néhány ezrest, mert abból könnyeb lenne "eszet" osztani, mint hallomásból... Ha megtalálom közkinccsé teszem!

Anikó · http://www.gyesmellekes.com 2008.04.19. 18:05:03

Sziasztok!
Remélem, sokan megnézitek a zenebölcsis oldalt!
Nagy meló volt, de készek az e-bookok is, és hozzá az ismertető szövegek.Cili! Jó csapat vagyunk:)

inkvizítor 2008.04.19. 23:26:42

Botrányos az árképzésed!
Na ne ijedj meg! Elmondom, hogyan csináld:
Van ugye az első CD ennek ára legyen 3,700 Ft. Van a második CD aminek az ára 2,700 Ft, de ha a kettőt együtt rendeli meg akkor 6,400 helyett csak 4,470 Ft. Nem jobban hangzik? És még egy:
A hetessel végződő számokban nem látja a vevő, hogy ez egy átverés ár, mert igazából csak 10 Ft hiányzik a 4,500 Ft-hoz. A 4,470-nél nincs ilyen érzés. Ez reklámpszichológusok által kikisérletezett dolog...
Még egy utolsó: hol van a visszavásárlási garancia? Vagy egy kis ízelítő a lemezről? (csak néhány másodperc, hogy tudjam, hogy nincs átverés és tényleg van valami a lemezen...)

Cili · http://www.cilizenebolcsije.com 2008.04.20. 11:56:30

Nem, nincs igazad. Nem lehet "csomagban" adni a két gyűjteményt, mivel a kicsi teljes egészében benne van a nagyban. Ha figyelmesen elolvasnád, elég egyértelműen le is van írva.
Persze, ízelítő lesz, csak nem megy minden egyszerre... türelem!
Reklámpsziclológia ide vagy oda, az emberek nem annyira hülyék, amennyire a reklámpszichológusok szeretnék őket látni, és a 70-re végződő árakban is meglátják az átverés-árat. Én legalábbis meglátom.

Anikó · http://www.gyesmellekes.com 2008.04.20. 12:06:45

Sziasztok!
Figyu Inkvizítor meg a többiek!
Cili nem vett részt a 25hétben! Amit tud, azt tőlem, tőlünk tudja meg a józan paraszti eszétől. Ami jócskán van neki.
Sok mindent egyedül old meg.
Szal kíméletesen fogalmazzatok és legyetek türelemmel!

inkviízítor 2008.04.20. 14:12:12

Cili!

Na végre egy kemény dió!

Végre aki mer véleményt is mondani. De!

Nem velem vitatkozol, hanem olyanokkal, akik értenek ehhez.

Saját fegyvereddel ütök vissza. Ha annyira tudod, hogy az embereket nem lehet átverni az árakkal, akkor miért nem 2,300 Ft-ban állapítottad meg? Nem is kell válaszolnod! Megmondom: Azért mert úgy látod, hogy aki 2,290.- Ft-os árat lát az szívesebben vásárol. Hát pont erről beszélek én is. Csakhogy! Te elhiszed azoknak a reklámpszichológusoknak, hogy a a 9 re végződő számok a jók. És csak azért hiszed el, mert Ausztriában már 30 éve ezekkel az árakkal dolgoznak a kereskedők. De, ha mondjuk én megmutatok egy érdekes kísérletet, amit saját magad is elvégezhetsz, akkor hiszel nekem?

Így csináld!
Vegyél 100 ismerőst!
Kérd meg, hogy mondjanak egy számot 1 és 10 között!
(Aztán kérdezd meg tőlük, hogy ismerték-e ezt a játékot, ha igen, akkor húzd ki a statisztikából.)

Végződjenek az áraid azzal a számjeggyel, aminek az előfordulása legalább 50 %-kal meghaladja a többit. (A normális elosztásnál minden számnak tízszer volna szabad előfordulnia!) Ha tehát a legnagyobb számban választott számjegy mondjuk legalább 30 szor előfordul, akkor az a normális elosztáshoz képest 200 %-os arány. Szerintem ez a számjegy a 7-es lesz! És az arányban még nagyobb eltérés várható.)
Ha valaki nem a hetest mondja, akkor kérdezd meg, hogy mi volt az első számjegy, ami az eszébe jutott, de csakazértis mást mondott helyette...

(ennél van egy bonyolultabb eljárás is, amikor az agyat sokkal jobban sikerül kikapcsolni és akkor a találati arány még jobb...)

Azt meg nem várom Tőled, hogy dobd ki a második lemezedet. Én csak azt mondom, hogy ne így add el! Ha a csomag értékesítési elvei alapján adod el a termékedet, akkor nagyobb lesz a vásárlási arány. Csak miattam nem kell ám rám hallgatnod! Sőt ki sem kell próbálnod! Nem az én pénztárcám bánja. Én csak Neked akartam volna jót!

Ja és még annyit! Ha nem kínoztunk volna meg, akkor az oldaladon nem lenne annyi fejlődés, mint amennyi történt. Még nem vagy a végén! Mindaddig fogunk nyúzni - én legalábbis biztosan - amig Te nem a honlapoddal, hanem az árbevételeddel leszel elégedett. Ez fog még néhány nehéz percet okozni Neked. De ne felejtsd el: azért vagy itt, hogy kihozzuk belőled a jót. És nem érdekel, hogy időnként könny szökik a szemedbe, mert keményen szóltam. Engem az érdekel, hogy legyen egy idő, amikor majd (legalább néhány kérdésben) igazat adsz nekem.

Cili · http://cilizenebolcsije.com 2008.04.20. 16:12:46

Kedves Inkvizítor!

Jókat mosolygok itt magamban:-) könny szökik a szemembe??? Az enyémbe??? nem ismersz te engem:-)))

Amúgy egy csomó kérdésben igazat adok neked:-)

Én szívem szerint kerek számod írtam volna, de terror alatt álltam és nem engedték :-)))

inkvizítor 2008.04.21. 07:05:21

Anikó kérte, hogy legyek kíméletes. Azt gondoltam, hogy legalább ennyivel tartozom Neked! Lehet, hogy Anikó túlzottan félt Téged?
No de nem baj! Ezek szerint lehet akár máglyára is vinni Téged!
8-)
Foglak is!
8-)

Cili · http://www.cilizenebolcsije.com 2008.04.21. 07:52:32

Csak aztán vigyázz, nehogy szemmel verjelek!!! (a vuduban sajnos nem vagyok járatos:-)
süti beállítások módosítása