Hirdetés

Céges laptop finanszírozás felesleges papírmunka nélkül: kattins ide!

---- --- mk ---

Friss topikok

2008.03.11. 14:06 Popup Akadémikus

honlapkritika.blog.hu www.gyulabike.hu/

MIndenkitől egy kis türelmet kérek! Ezt a blogot azért csinálom, hogy segítsem azokat, akik most kezdenek honlapot csinálni.) A "nagy hozzáértők" az ilyen honlapokon eldobják az agyukat. Hát inkább akkor ne mondjanak véleményt. Lesz itt (illetve a napokban volt is néhány olyan oldal, ami nekik csemege.) ott kérem a profik hozzászólását.

 

Ez egy egyszerű honlap. Semmi több... Csak azért tettem fel a kritika oldalra, mert kell lennie ilyen fiatalos oldalnak is. A kritizálást inkább rábízom a nagyközönségre, mert én már ebből kinőttem és lehet, hogy emiatt nem tetszik...

A zene nekem nem tetszik, de nem is én vaygok a célközönséged, tehát ne hallgass rám!

Nem tetszik, hogy a menüpontok angolul vannak. Ettől nem javul a honlap megjelenése. (de nem én vagyok a célközönséged, tehát ne hallgass rám)

 http://www.gyulabike.hu/

De azért javaslom megnézni mintának a néhány nappal ezelőtt felkerült Molnár István honlapot. Legyen példa a szépérzékre.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://honlapkritika.blog.hu/api/trackback/id/tr13376032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dávid · http://www.adventures.hu 2008.03.11. 14:24:50

Röviden: Elsőre nem tetszett. Pár perc után már jobb volt a véleményem, befogadható a tartalom. A szinek kifejezetten jók.
Ami nem tetszik:
- angol nyelvű menü (ez ultragáz)
- bal felső részen a sok gyulabájk felirat nem kéne, inkább valami nonfigurativ dolog jobb lenne.
- a zene csak nagyon fentartással jó, de kisebb hangerőn indítsd, mert így nagyon tolakodó - inkább rossz mint jó.
- hónap képe mér újablak?? jobb lenne_self, és egy visszagomb. Vagy valami más megoldás.
-sok számláló minek a lap aljára? Mi vagy te, matematikus?

Sok sikert.
(Megjegyzem, nekem jobban tetszik, mint a fent említett másik bringás honlap, kezdve az egyedi formáktól a saját domanitől, a lendületes designtól. Nem négyzetek kellenek egy sporttal kapcsolatos honlapra, henam ilyesmik)

stoti · http://http.//windows-xp.blog.hu 2008.03.11. 16:41:32

Nem rosz kis honlap, érdekes elrendezés a sablonos honlapok tengerében. De azt én is nagyon rühellem, ha elkezd bömbölni valami hülye zene. Mindig max-ra van állítva az ilyen pluginok hangereje, pedig az már az oldal betőltődésekor meghatározható, mekkora legyen a volume.
süti beállítások módosítása