Hirdetés

Céges laptop finanszírozás felesleges papírmunka nélkül: kattins ide!

---- --- mk ---

Friss topikok

2008.03.18. 18:11 Popup Akadémikus

honlapkritika.blog.hu fókuszban leo-senex.hu

Ma még lesz egy másik oldal is!

 Az is kezdő...

Először, amikor megkaptam ezt a honlapot kritikára, visszajeleztem a tulajdonosának, hogy mivel még nincs semmi tartalom a honlapon, nem veszem fel a kínpadra.

Elkövettem egy hibát!

Nem görgettem le legalább 5 oldalnyit, ahol aztán megjelenik a tartalom. VAlószínűleg ezt Te Leo nem is veszed észre, mert mindig FF-szal. (Juj de félreérthető: Firefox-szal) nézed és fejleszted honlapodat. Ezen a gépen nekem IE7 van. (És állítólag a netezők 2/3-a még ezt használja.) Erről a hibáról itt írok... Kattints ide!

MIután megtaláltam a tartalmat, most már tudok véleményt is mondani.

A közelmúltban volt egy hasonló honlap. (később a sok negatív kritika miatt moderáltam) SZóval ott is ugyanezt a hibát láttam: miről is szól a honlap? Mire ösztönöz? Mit akar bemutatni?

Elsőre nem tudom eldönteni. Lehet, hogy neked és még - mondjuk - 100 ismerősödnek egyértelmű, hogy miért van ott az a bizonyos osztálytabló. De mi, akik nem ismerünk téged nem értjük. Ha tennél mellé egy kis ironikus, humoros stb dumát, egyből megérthetnénk.

Aztán amikor tovább olvastam az oldalt rájöttem egy titokra: A legnagyobb levelezőtársad B. Kálmán! Remélem neked több türelmed lesz és hallgatsz majd a kritikákra.

De ha nagyon zavar csak szólj és ezt az oldalt is moderálom... (Pedig van fejlődési lehetőséged.. csak légy türelmes és ne sértődj meg, ha valaki keményen szól...) Hidd el ez érted van és nem ellened...

Nem is folytatom, mert majd más elmondja uyganazt, amit B.Kálmánnak elmondtunk...

 

www.leo-senex.hu

 Mivel bizonytalan vagy abban, hogy nem jelenik meg az oldal, itt csatook egy kis képet az oldalról... Tehát: tényleg érdemes lenne kipróbálni az oldalt más gépen és más böngészővel....

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://honlapkritika.blog.hu/api/trackback/id/tr28385127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hag 2008.03.18. 19:18:11

"Nem görgettem le legalább 5 oldalnyit, ahol aztán megjelenik a tartalom. VAlószínűleg ezt Te Leo nem is veszed észre, mert mindig FF-szal. (Juj de félreérthető: Firefox-szal) nézed és fejleszted honlapodat. Ezen a gépen nekem IE7 van. (És állítólag a netezők 2/3-a még ezt használja.) Erről a hibáról itt írok... Kattints ide! "

Nem kell aggódni, firefoxal is ugyanilyen hasznalhatatlan.

mint ahogy operaban is.

egyaltalan mire a p*csara csinaltad te ezt az oldalt (melyik bongeszoben tesztelted) ?:)
mert a mi a piac 98%-at lefedi, ie 6 7, ff, opera tokeletesen osszevan hanyva.

Szilvi · http://www.polopokol.hu 2008.03.19. 11:45:25

biztos velem van a baj, de én ezt az egészet nem értem..:)

hag · http://kocsmy.deviantart.com 2008.03.19. 17:52:54

Szilvi:
szerezz egy internet explorer 7et, egy firefoxot es egy operat es nezd vegig benne az oldalt.
a kozepso tartalom resz csak kb. 3 kepernyunyi (jo nagy monitor pedig) oldal utan kovetkezik, mert el van barmolva a kod.

Senex · http://www.leo-senex.hu 2008.03.22. 01:56:29

T. Urak, Kritikusok!
Bocs, hogy én nem fogok nem idevaló szavakat használni, csak magyarul írok, és nem fogok megsértődni, „okosodni” jöttem (korom ellenére). Nos, itt van az első dolog, amit nem értek, hogy nektek miért nem jön le rendesen a lap, 1024x768 IE7 és FF2.0 alatt nálam nem tapasztalható az általatok leírt hiba, vagy nem jól értelmeztem? Csatoljak be képernyő fotót? Mindenkinek Üdv: Leo Senex

Popup Akadémikus · http://www.popupkeszito.hu 2008.03.22. 14:22:09

Teszek egy képernyőfotót, ha nem hiszed... (ha lehetne maradnék a tegeződés mellett mert itt így sokkal közvetlenebb.)

Senex · http://www.leo-senex.hu 2008.03.25. 20:34:01

Üdv Mindenkinek!
Én nem kételkedem abban, amit tapasztaltok (a tegeződés OK, jobb így), csak pusztán nem értem. Még a munkahelyemen, (IE6 és FF) nem tapasztalom a hibát. Megnézettem a fiammal a laptopján csak FF-el, de ott is lejött. Dühítő már az elején elakadni, lehet, hogy axióma?
Most jut eszembe, a közepe dinamikus Iframe, nem az kavarhat be nálatok, de akkor miért fut máshol? LS
süti beállítások módosítása