Hirdetés

Céges laptop finanszírozás felesleges papírmunka nélkül: kattins ide!

---- --- mk ---

Friss topikok

2008.03.28. 09:30 Popup Akadémikus

honlapkritika periferiaalapitvany.hu

Vajon ez az alapítvány attól (is) reméli a támogatást, hogy elolvassák az oldalon levő információkat? Vajon nem lesz-e ennyi tájékoztatás kevés ehhez?

Szerintem mindkét kérdésre az a válasz, hogy "igen".

Én azért nem adnék pénzt ennek a honlapnak, mert nem látom, hogy mi lesz a pénzemből. Enélkül pedig ez az alapítvány egy fillért sem fog kapni ismeretlenektől. Megnéztem a galériát... szinte semmi...

Én a következőket csinálnám: 1. Történeteket írnék arról, hogy milyen sokat segített az alapítvány itt is - ott is. 2. leírnám, hogy mennyire gondosan kezeli a pénzt és hogy mennyire nincs felesleges kiadás 3. Köszönetnyilvánítások videón, levélben, html-ben 4. tennék fel adsense hirdetést az oldalra 5 Figyelném, hogy van-e közöttük olyan hirdető, aki szintén alapítvány. (Figyelem saját oldalról saját hirdetésre kattintani olyan bűn, amit a google teljes kizárással és pénzelvonással büntet!) 6. Megnézném, hogy neki hogyan éri meg fizetni a hirdetésért. Mit csinál a honlapján, hogy több pénzt szed be, mint amit hirdetésre elkölt? És eltanulnám, lemásolnám, sőt jobban csinálnám...

Ugye a honlapért nem fizettél sokat!?!

(az, hogy a honlap miért nem jó, biztosan más is elmondja, én ma csak építeni akartam nem rombolni...)

 


www.periferiaalapitvany.hu

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://honlapkritika.blog.hu/api/trackback/id/tr92398555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Árgyelán Zoltán · http://www.weblapstilus.hu 2008.03.28. 11:33:22

Nos mindig az első benyomással kezdem, valamint az internethez nemértőként olvasok.

Kevés az infó, hogy tovább olvassak. Nem tudom, hogy miként haladhatok lefele. Az oldal belső scrollolása lejárt lemez! Inkább legyen hosszú az oldal, de ne keljen azt keresnem, hogy miként tudom tovább olvasni a szöveget.

A bal oldalon lévő VOTE, no azt én nem értem! Szakmai szöveg amit csak az ért aki ebben járatos. Legyen magyar, és ha fontos akkor hatásossá kell tenni.

Barátságosabbá írnám át a szöveget. Pontosan azért mert segíteni akartok másokon. A hivatalos szövegezéstől mindenki megijed!

Az alapítvány adatait nem a főoldalon, hanem a lábléc részbe kellene tenni. Így ha valaki kíváncsi akkor minden oldal alján megtalálja. Nem kell keresgetnie a sok menüpont alatt.

Árgyelán Zoltán · http://www.weblapstilus.hu 2008.03.28. 11:38:58

Bocsánat, figyelmetlen voltam!

A Vote a honlapot készítő cég honlapjára vezető link.
A lap aljára valóóóóó!!!!!

Remélem én is hogy vagy ingyen vagy kevés pénzért készítették el. Valószínűleg ingyen, mert azért rakta a reklámját oda fel!

Kővári Péter 2008.03.28. 12:13:52

Elsőre is látszik, hogy nem egy profi honlapról van szó. A design kedves, valószínűleg nem egy profi tervezte, valószínűleg egy barát, támogató, vagy rokon.
Kicsit kaotikus, kicsit zavaros, a szövegek sincsenek profi módon formázva.

Szerintem egy alapítványnak nem kell üzleti honlap külső, meg az üzleti fogások. Vagy lehet, hogy csak én nem találkoztam ilyennel? Ha valaki látott, írjon címeket!

Gabi · http://www.hiteltanacsadas.shp.hu 2008.03.31. 15:47:37

Én előljáróban minden kritikáért hálás leszek,a saját honlapom kritikájáért, mivel semminemű számítógépes képzettségem nincs, és még csak most kezdtem el a keresőoptimalizálással, marketinggel foglalkozni hát...........nagy az anyag .

Szerintem első nekifutásra egész jó.

Annyit már értek ha konkrét dolgot árulnék, hogyan tudnám megfogni a vevőinket, de mivel mi szolgálltatunk, elég nehéz a tippeket átülteni, úgy hogy működjenek is, egy része sikerült, de bőven van mit tanulnom.

Átolvastam a blogbejegyzéseket, hasznos dolgot is tanultam ( köszi ) és ha mondhatok teljesen laikus véleményt akkor a periferialapitványhoz szónék hozzá.

Dolgoztam alapítványnak, ugymond házalós ügynökként, és ahhoz, hogy bármilyen támogatást tudjunk kérni megfelelő bemutatkozás kellett, mi a célja a gyűjtésnek, ki részesül az adományból, ki az aki részesülhet, ki bírálja el stb.
Mondjuk erre a sok kérdésre válaszoltunk akkor azt is kellett látnia a támogatóknak, hogy nem a mi zsebünkre megy a támogatás, erre ott volt a csekk az alapítvány által kiállítva, vagy egy tájékoztató ha valaki utalással szerette volna megoldani, ott pontos tájékoztatást kapott, de ha valaki kp.szeretett volna arról is számlát kapott stb.

Ha valaki pedig a munkájával, szolgálltatásával szerette volna támogatni őket azt is megtehette minderre tájékoztatást kapott.

Nem tudom, őket ez alapján én nem támogatnám, mert semmire nincs egyértrelmű leírás.
Arra sem jöttem rá, konkrétan kiken tudnak segíteni, hogy találom meg őket, miben tudnak segíteni.

Lehet csak én vagyok ilyen buta, elnézést érte.

Attila 2008.03.31. 20:56:25

Köszönjük az építő kritikákat, az oldalt még építjük és csiszoljuk; jelenleg feltöltés alatt áll.
A szövegek sem véglegesek, az Alapítvány még finomít-rövidít rajtuk. Ezután fogjuk véglegesre formázni. A fotók mellé is készülnek a leírások (Kiadvány, Galéria, Támogatók). A belső scroll az Alapítvány kérése volt - személy szerint én is jobb szeretem az ilyet.
Külön köszönet Gabinak; kösz az ötletet, továbbítjuk az Alapítványnak!

Gabi · http://www.hiteltanacsadas.shp.hu 2008.04.02. 16:44:54

Kedves Attila, köszi, hogy olvastad a hozzászólást, és ha tudok még segíteni valamiben írj nekem segítek szívesen.
süti beállítások módosítása