Hirdetés

Céges laptop finanszírozás felesleges papírmunka nélkül: kattins ide!

---- --- mk ---

Friss topikok

2008.04.03. 09:30 Popup Akadémikus

honlapkritika butormegoldasok.hu

Kritika holnap ugyanebben az időben: reggel 9:30-kor.

Ezt a sminket láttam már valahol. Hogy hogyan jöttem rá?  Ugyanaz a középre igazítás, (amiről ide kattintva olvashatsz), ami miatt nehezen lehet olvasni a jobb oldali oszlopot. És akkor megtaláltam még néhány azonos elemet a két hasonló honlapon. De végülis lényegtelen! Mivel teljesen más témakörben "utaztok" szinte lehetetlen, hogy valaki rátalál a két hasonló honlapra.

De akkor nézzük:

Miről lehet észrevenni, hogy a vélemények egy tollból, vagy egy diktálásból származnak? Két szövegben is azt láttam, hogy nem a tiétek volt a legjobb ajánlat, mégis titeket választottak. Én sohasem vennék olyan helyről bútort, ahonnan nem a legjobb ajánlatot kapom... Nehezen hiszem el, hogy 3-ból ketten elkövetik ezt a hibát. Igenis: Te a legjobb ajánlatot adtad a megrendelőidnek! Lehet, hogy nem a legolcsóbb volt az ajánlatod, de mégis a legjobb volt. Szerinted mi a legjobb ajánlat? Agyműtét a józsefvárosi piacon 140,000 Ft-ért, vagy egy speciális agyklinikán 4 millióért? Te melyik orvosra bíznád a jövődet? Melyik is a jobb ajánlat?


www.butormegoldasok.hu

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://honlapkritika.blog.hu/api/trackback/id/tr82400155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sós János · http://www.saptippek.hu 2008.04.03. 10:35:30

Ami elsőre szemet szúrt, az az,hogy a készítő/tulaj részt vett valamilyen marketing oktatáson is, de minimum elolvasott valamilyen e-book-ot. A sárgával kiemelt mondatok, illetve a 25.000 forintos akció és az e-bookkal való csábítás hírlevélfeliratkozásra legalábbis erről árulkodik. Ettől függetlenül tetszik, remélem sikere is lesz!

Marik László · http://www.butormegoldasok.hu 2008.04.03. 18:09:56

Igen! a tulaj nagyon sok pénzt költött már erre a honlapra. (én)
Amit csak lehet megvásároltam.(E-book hegyek a polcomon)
Nemrég egy kedves barátom javaslatára teljesen átütöttük az oldalt

Ő adta az ötleteket és én maradéktalanul végrehajtottam.

Középre igazítás? Érdekelne, hogy csak a jobb oldali sávban zavar? A maradhat úgy ahogy van?
Mert addig nem bántom ameddig figyelitek.

Kíváncsi vagyok arra, hogy másnak milyen problémája van a honlappal. Mert a dicsérő szavak igaz jól esnek, de nem segítenek hibák kijavításában.

Kérlek benneteket osszátok rendesen hátha még jobban fog teljesíteni!

Popup Akadémikus · http://www.popupkeszito.hu 2008.04.03. 18:29:54

Most vettem észre, hogy több helyen is középre van igazítva a szöveg...
Csak ott legyen, amit feltétlenül fontosnak tartasz! Egy szemmezőben lehetőleg ne legyen kettőnél több. Így vonzza a tekintetet egyébként elriaszt...

Popup Akadémikus · http://www.popupkeszito.hu 2008.04.03. 18:32:18

saptippek.hu

Feliratkoztál már az oldalon, és elfelejtettelek feltenni? Vagy nem kérsz kritikát?

Sós János · http://www.saptippek.hu 2008.04.03. 18:53:38

eujogasz, már jelentkeztem, de valamiért még nem kerültem sorra sajnos. Pedig igen csak elkelne egy kritika nekem is! ;-)
Tehát ne habozzatok!
süti beállítások módosítása