Hirdetés

Céges laptop finanszírozás felesleges papírmunka nélkül: kattins ide!

---- --- mk ---

Friss topikok

2008.04.04. 09:30 Popup Akadémikus

honlapkritika binet.hu

Holnap reggel 9:30-kor újabb kritika!

Miért nem fognak tömegesen feliratkozni ezen az oldalon? Senki sem fogja végigolvasni ezt a rossz tipográfiával megírt, túl sok töltelékszöveget. Ráadásul még azt is látni, hogy még hat oldalon kell átvergődnöm. Hiába nyomkodom a 6-os számjegyet, nem ugrik oda...

Még néhány ötlet, ha mindenképpen ragaszkodsz, ehhez a lapozgatós módszerhez. A lapok magassága legyen azonos, hogy legalább ne kelljen minden lapváltás után keresgélnem a tovább gombot.

Azért becsületből feliratkoztam a hirlevélre... Kíváncsi vagyok arra, hogy az is ilyen rossz lesz-e...

Ne haragudj! Ezt meg kellett mondanom..

www.binet.hu

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://honlapkritika.blog.hu/api/trackback/id/tr87400384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marik László · http://www.butormegoldasok.hu 2008.04.04. 18:18:56

Hú ez érdekes. Illetve nem is tudom. Őszintén szeretném tudni mi a végcélod?

Kb. a második oldalon elvesztettem a fonalat. A feliratkozásig már el se jutottam.

Nem volt jobb Domain? binet.hu???? félre érthető.
Én is elnézést kérek az írásomért.
Rengeteg oktatás van a neten ingyen. Lehet hogy olvasgatni kéne!

Agócs · http://masok-velemenye.hu 2008.04.05. 12:12:07

Hát igen. Én is fogynék pár kilót.. De, hogy ezért nem fogok erre az oldalra feliratkozni, az biztos. Sajnos nekem egy ugyanolyan "a megváltást kínálom, de semmibe sem kerül, és még azt is visszafizetem, ha mégse jó" típusú oldalnak tűnik, mint sok száz másik a neten. Sorry..
süti beállítások módosítása