Hirdetés

Céges laptop finanszírozás felesleges papírmunka nélkül: kattins ide!

---- --- mk ---

Friss topikok

2008.04.05. 09:30 Popup Akadémikus

honlapkritika: rakebackoffers.info

A póker sötét oldala... Valóban elég sötétre sikerül. SOhasem jártam játékbarlangban. Nem tudom, hogy ott mi a vonzó: a félhomály?, a füst?, a nyerés lehetősége?... Ebből a honlapnak az első kettőt sikerült visszaadnia. De miért nem vonz engem arra, hogy menjek játszani... Valami hiányzik az oldalból... A sejtelmes félhomály megvan, de a játékszenvedélyt bennem nem tudja felkelteni. Lehet, hogy azért mert nem vagyok a vevőközönséged...
Ettől a honlap még lehetne jó is. Hogy jó-e tényleg, azt meg rábízom a laikusokra.
Ránézésre: a szöveg nehezen olvasható, túl apró betű, rossz kontraszt.


www.rakebackoffers.info



5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://honlapkritika.blog.hu/api/trackback/id/tr44400407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Agaras 2008.04.05. 16:18:41

"Év végén a hónap jatékosai magas díjazásu verenyen vesznek részt."

díjazásÚ ;)

tovább nem is olvastam, bocsi :)

Marik László · http://www.butormegoldasok.hu 2008.04.06. 08:14:23

Agaras!
Úgy gondolom, hogy kevés olyan weblapot találsz amiben nincs 1-2 apró hiba. Kaptam már én is egyes nyelvtanból a honlapomra.
És nem igazán értetem. Nem lehet mindenki zseni. Szerintem ettől még lehet egy weblap tökéletes. Sőt! Vagyonokat termelhet egy hibás "U" betűvel is.

Engem személy szerint zavar a sok kép a oldal szélein. Teljesen elvonja a figyelmemet a szövegről. Így nehéz lesz rávenni a látogatókat, hogy "pengessenek" ha nem arra koncentrálnak amire egyébként kellene.

inkvizítor 2008.04.07. 08:43:54

Agaras!
Szerintem sem oylan súlyos egy honlapon egy ilyen súlyos helyesírási hiba. Azt sajnálom, hogy nem vállaltad a honlapodat. Megnéztem volna...

OnlineNinja · http://www.online-milliomos.hu/ 2008.04.08. 11:06:15

Tetszik.

Ha érdekelnének a szerencsejátékok, akkor biztos visszatérő látogató lennék az oldalon.

(Kíváncsiságból beleolvastam 1-2 cikkbe, sajnos a megfelelő szakkifejezések ismeretének hiányában volt ahol elakadtam, de ettől még jók a cikkek)

3 Megjegyzés:

1. A grafika nagyon jó, de remélem kellően letesztelted más beállítások mellett is, mert a sötétzöld háttéren világoszöld (és apró) betűkkel az a gond, hogy ha az olvasónak rossz a szeme (hidd el, rengeteg "vaksi" ember van), vagy kicsit sötétebb a monitora, akkor nem tudja a szöveget végigolvasni.

2. A főcímhez ("A póker sötét oldala") annyit hozzátennék, hogy elsőre kiderüljön "mi az oldal célja", "kinek készült" stb...

3. Szerintem gyűjts össze párat a legjobban sikerült írásaid közül, és rakd be öket egy 8-10 oldalas letölthető cikkbe. Ha az tetszeni fog a célközönségednek, akkor biztos, hogy a többit is el fogják olvasni.

Mindent összevetve ötletes oldal, profi design, és megfelelő hangula

Wolfy · http://www.egypercesek.hu 2008.04.13. 10:25:33

Tetszik az oldal, a dizájnhoz annyit fűznék hozzá, hogy szerintem a beviteli mezőket is kicsit sötétebbre kéne venni, kicsit zavaró, hogy a nagy feketeségben virító fehérek. És a reklámoknál is zavaró, hogy fehér a háttér. A másik, lehetne egy kis szótár, hogy aki még csak kezd ne rémüljön meg a "legalább 100 as NLen 2 BB/100at nyerni" mondatoktól :)
süti beállítások módosítása