Hirdetés

Céges laptop finanszírozás felesleges papírmunka nélkül: kattins ide!

---- --- mk ---

Friss topikok

2008.04.11. 09:30 Popup Akadémikus

honlapkritika masok-velemenye.hu

Láttam már hasonló jelenséget (senex honlapján)! Ha 1280x -as képernyőfelbontásban nézem, akkor a középen levő tartalom elugrik, ha az ablak méretét beszűkítem. Itt most nem részleteze, mert emlékeim szerint ott valaki kitalálta a megoldást. Mindenesetre érdemes más gépen más felbontással, más böngészővel is megnézni az oldaladat. (részletekért ide kattints!) Próbálj meg fix szélességű oldallal dolgozni!

Ha a keresésnél nincs sikeres találat, akkor semmilyen visszajelzés nincs. (lehet, hogy ezt nehéz megoldani, mert az a template, amit erre használsz önmagában nem tudja...) Hát ez lehet egy-egy template hátránya.

A reklámokat beágyaznám a témák közé, úgy észrevétlenül. Hátha nagyobb lenne a kattintási bevételed...


www.masok-velemenye.hu

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://honlapkritika.blog.hu/api/trackback/id/tr63410757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

OnlineNinja · http://www.online-milliomos.hu/ 2008.04.11. 11:52:44

1. A középen lévő 5 ablak replüjön, mert olyan érzésem van, mintha 4 oszlopnyi menüből állna az oldal (fogalmam sincs hol kezdjek)

Javaslat: a beköszönő szöveg kerüljön a helyükre, abból legalább azonnal kiderül, hogy mi az oldal célja.

2. A kis kék négyzetek kerüljenek a mondat elejére, és ne a szövegmező közepén legyenek

3. A Kereső menjen a bejelentkezés alá (vagy akár a helyére) + nem működik (én három teljesen általános témát akartam megnézni, mint pl. utazás, de semmi nem történt)

Elsőre ennyi.

ÁP · http://masok-velemenye.hu 2008.04.16. 10:37:12

Hello!

Először is köszi a kritikát!

Nem értem mire gondolsz, hogy repüljenek az ablakok? :)

A beköszönő szöveg ott volt eredetileg, a kezdőlapon. Csak aztán beraktam fölé még az ajánlót is, hogy hátha..

A kis négyzeteket majd megpróbálom a mondat elejére rakni. Fejből nem vágom, hogy kell ezt CSS-ben.. :S

A keresőbe beírtam, hogy ha nincs találta, akkor kiírja, hogy nincs találta. Egyébként működik, csak olyan szóra kerestél, amit nem tartalmazott egyik szavazás sem.

saco · http://www.sapcontrol.hu 2008.05.04. 16:05:43

@AP Nekem tetszik az ötlet. Mar volt hogy hasznaltam is a felkinalt funkciot! Kaptam is ra szavazatokat ; )

Ami nekem egy kicsit sok, bar persze izles kerdese, hogy a nyito oldalon a közepsö reszen a
szöveg fejlecek tul nagyok. Igy megtöbbet kell scroll-ozgatni!

Udv,
saco
süti beállítások módosítása