Hirdetés

Céges laptop finanszírozás felesleges papírmunka nélkül: kattins ide!

---- --- mk ---

Friss topikok

2008.04.29. 09:27 Popup Akadémikus

honlapkritika blaazs

Gyáászos!

Igazából nem látom, hogy mi a honlapod célja? Az, hogy nyomasztó hangulata legyen? Sikerült! VAjon azt szeretnéd, hogy mint DJ ilyen hangulatúak legyenek a vendégeid?

Vagy csak egyszeűen polgárt akarsz pukkasztani már ezzel a honlappal is? Azt is lehet jól és lehet rosszul is. Az egyik a polgárokat, másik pedig téged minősít!

Miből lesz a cserebogár?

Remélem, hogy ebből! Remélem, hogy minél hamarabb lecseréled ezt a csodabogarat.

Elkínlódtam az életrajzodon is: Nagyon rosszul olvasható (szín, betűtípus, háttér), de lehet, hogy inkább azt szeretnéd, hogy a tacskóidnál tovább ne olvasson senki... A legegyszerűbb megoldás, ha nem írod tovább a szöveget. De ha már írtad, gondolom, szeretnéd, ha tudnánk, hogy vannak saját szerzeményeid. Vagy azok is ilyen rosszak? Ha meg nem, akkor hadd hallgassunk bele...

Kivételesen most nem foglalkozom azzal, hogy ne ingyenes tárhelyre tedd fel oldalat, mert így legalább van rajta valami mozgalmas dolog.

De ugye nincs harag! Én érted vagyok őszinte, és nem ellened!

Www.blaazs.fw.hu

 

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://honlapkritika.blog.hu/api/trackback/id/tr86440538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

OnlineNinja · http://www.online-milliomos.hu/ 2008.04.29. 11:28:23

Pedig látszik, hogy milyen sok munka van benne.

Vagyis inkább úgy mondom, hogy mivel benne vagyok a szakmában én látom mennyit dolgoztál vele, és tudom, hogy a p*csába fogsz kívánni azért amit most mondok, de egy volt tanárom szavaival élve:

"Szar az egész kezd újra..."

ferkho 2008.04.29. 16:03:51

Üdv,

Leírnék pár dolgot amit talán érdemes átgondolnod amikor legközelebb honlapot csinálsz.
I, Próbálj az oldal témájához megfelelő környezetet teremteni a szinekkel, képekkel, betűtípusokkal, animációkkal, stb. Ez pl ha jól vettem ki egy DJ oldal, nem pedig egy temetkezési vállalaté. Kb ilyen hangulatom lett, amikor ránéztem.
II, Vakon kell elindulni, nem látom melyik ajtó hova visz. Nem feltétlenül kell, hogy alapból lássam, de mondjuk a rollOvernél lehetne vmi ami jelzi, mi is a menüpont amit az ajtó takar. Amennyiben ennél a designál maradsz (ne maradj :)) lehetne mondjuk egy zöld neonlámpa minden ajtó fölött, ami felvillan amikor az ajtó fölé megyek.
III, Még mindig navigáció. Ha bemegyek az egyik szobába nem tudok egyből visszamenni a folyosóra. A többi menüpontnál ez szerepel, ott se hagyd ki. Ha jól emlékszem ez a jobb hátsó ajtó.
IV, Miért kell quick time a zenék lejátszásához amikor a flash felkínálja a zenelejátszás lehetőségét? Ha flash helpben rákeresel a SOUND-ra elég sok érdekes dolgot fogsz találni. Illetve a net is hemzseg flash zenelejátszó tutorialoktól.
Van egy bug is a zenéknél: ha benyomok egy gombot kin tmarad a szövege és a következőnél a rollOverkor már ott lesz alatta az előzőleg megnyitott menüpont.
V, Igyekeztem azért észrevenni az apró részleteket :) Az, hogy esik az eső kimondottan tetszik, attól függetlenül, hogy nem illik a témához.
VI, Az egyes menüpontok között lehetne vmilyen átvezető animáció. Ez egy modern flash oldalnál már elengedhetetlen. Ha mondjuk benézel thefwa.com-ra illetve hasonló flash siteokat összegyűjtő galéria oldalakra, láthatod, hogy mi a mostani szint. Ezt a szintet nagyon nehéz elérni, hát még felülmúlni...

Nézegess sok flash site galériát, hogy alakuljon a szépérzéked. A flash nagyon hasznos tud lenni, amikor szemet gyönyörködtető oldalt akarsz készíteni. Tudom itt sokan ellenzik ezt a technológiát, mert a keresők nem tudják indexelni, stb stb. De megvannak a maga előnyei is ha az ember megfelelően használja.

Sok sikert.

Lali_ 2008.05.04. 12:01:49

Én alapból gyűlölöm a flashes oldalakat, nemmellékesen nehéz seo-zni is, mert a google ezekből nemlát semmit, de ettől eltekintve: Az önéletrajz miért kép? Azért annyira a html sem szar. Viszont míg html-ben lett volna 1kb, addig így lett 753kb, szóval nemértem...A másik az, hogyha valaki mobileszközön tiltja a képeket, akkor nemlát belöle semmit. Másrészről nemértem, hogy a főoldalon minek van az a kép, amire ha rákattint az ember, akkor az a kép megnyílik nagyban.

kismedve69 2008.05.10. 15:23:50

Nagyon avangard!
Nem rosssz a design, csak nem elég kifejező.Nem jöttem rá mi a célja az oldaladnak.

blaazs · http://blaazs.fw.hu 2008.05.10. 18:12:32

Srácok, túl sokat vártok. ezt az oldalt 16 évesen raktam össze (3éve). A szobákat, meg szinte mindent én rajzoltam, a számokat én írtam nem használtam semmilyen tutoriált vagy joomlás cuccokat. :) Szerintem ha mindezt összevesszük (+hogy nem az volt a cél h eladjak valamit/300 látogatóm legyen percenként) nem is olyan rossz.

Attól függetlenül köszi az észrevételeket, és hogy kikerültem vele az oldalra.
süti beállítások módosítása