Hirdetés

Céges laptop finanszírozás felesleges papírmunka nélkül: kattins ide!

---- --- mk ---

Friss topikok

2008.05.04. 09:30 Popup Akadémikus

honlapkritika: egeszsegesklima.hu

Kezdem a kedvencemmel, ha már másba nem tudok belekötni. 8-) Ilyenkor jól megszívatom magam, mert bemutatásképpen nekem is illik ilyenkor odafigyelnem a tipográfiára. Az meg egy kicsit több munkával jár. De nálam a tipográfiával nem éri meg foglalkoznom, mert naponta gyártok 2 kiló szöveget, és sok időbe tellne, de neked csak egyszer kell megcsinálnod.

Tehát a tipográfia! Hidd el sem a google sem a látogató nem fog megharagudni, ha egy kicsit olvashatóbb lesz a szöveged.

Legyen fix szélességű a weboldalad! A 64 karakternél hosszabb sorok nehezen olvashatók! (Az a kép, amit az oldalról készült kisebb felbontású gépen készült... Ott rendben van a sorszélesség.) nagyobb felbontású monitoron már viszopnt túl szélesek a sorok.

A címsor nagyon jó: "allergiás vagyok" egy kicsit belenyúlnék a helyedben a smink-be. A h1 tag nem igazából emeli ki a kiemelni valót. (A google jól látja, de a látogatónak még fontosabb lenne középre és naygobb betűvel.)

Tetszik a nyitósztorid, de egy kicsit rövidítenék rajta a helyedben. Esetleg nagyobb betűmérettel, sorkizártan, mondjuk arial betűtípussal. A kiemelésre a bold nekem kevés.

És egy utolsó kötözködés: Amikor a klímakalauz cikkedre hívod fel a figyelmet akkor akár az egész bekezdés, vagy legalább több mondatot alakíts linkké. Könnyebb megtalálni, és úgyis azt szeretnéd, hogy sokan kattintsanak rá.


www.egeszsegesklima.hu


10 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://honlapkritika.blog.hu/api/trackback/id/tr27446462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lali_ 2008.05.04. 11:45:40

Az oldal alján valami bibi van a Javascriptel, mert kiírja, hogy urchinTracker, pedig az még a js része. Feleslegesen van lezárva a script, mert az ott még folytatódna és szerintem így a statisztikák sem működnek. Gondolom valamit el Ctrl+C, Ctrl+v-ztél...

Balogh Árpád · http://egeszsegesklima.hu 2008.05.04. 18:34:17

Kezdeném a hozzászólással:
opera11! Az "urchinTracker" ismert probléma. Sajnos, amikor megpróbáltam eltávolítani utána nem működött a script. erre teljesen újra telepítettem az egészet és megint ott van bizonyos oldalakon. Amíg nem találom meg az okát addig ez van...
EUJOGASZ! Amiket írtál megfontolandónak találtam. napokon belül javítom. Köszönöm!

Várom a további észrevételeket!

ferkho 2008.05.05. 12:21:43

Helyesen így néz ki a tracker kódja:
f3rkh0.extra.hu/shared/tracker.txt

LinkUnderground · http://www.linkunderground.hu 2008.05.05. 17:08:44

Igen a szöveg helyenkét linkké való alakítása hasznos lehet. De kiforrotnak néz ki az oldal, tetszik, csak így tovább!

Energikus Menedzser 2008.05.07. 19:59:12

1. Valami hatásos főcím+alcím nem ártana.

"Allergiás vagyok!" -> Jó neked...

2. Kicsit rendezettebb tördelés (a félkövér betű ebben a formában nem kiemelés)

3. Miért kéne regisztrálnom? Miért éri meg? Legyen kicsit hangsúlyosabb ez a rész.

Popup Akadémikus · http://www.popupkeszito.hu 2008.05.07. 20:54:05

T. Energikus!
Vitatkoznék Veled! Szerintem az "allergiás vagyok" majdnem jó...
A saját történet mindig megfogja a látogató érzelmeit. És az emberek érzelmi alapon döntenek, majd meggyőzik magukat azzal az észérvvel, amit kapnak a honlaptól. (Sajnos nem én találtam ki, hanem reklámpszichológusok kutatták...)
De igazad van: Jobb lenne ilyen.
"Allergiás vagyok, de ha otthon vagyok már nem zavar."

OnlineNinja · http://www.online-milliomos.hu/ 2008.05.07. 21:12:08

Hopsz itt is rossz login - EnergikusMenedzser én voltam.

Majd kipróbálom, hogy miként működik, ha azt írom a honlapomra - Lúzer marketinges vagyok :-)

OnlineNinja · http://www.online-milliomos.hu/ 2008.05.07. 21:24:15

"Lúzer marketinges vagyok, kivéve amikor nem" - fene a kapkodásba... :-)

Juhász Munkaruha · http://www.juhaszmunkaruha.hu 2008.05.12. 14:41:32

1. ui.: Nincs rá pénz? Termtse elő!

Gépelési hiba!

2. Túl hosszú a szöveg, a tördelést már mondták.

Üdv, Attila

Balogh Árpád · http://egeszsegesklima.hu 2008.05.12. 22:11:51

Szia Attila!

Gépelési hiba javítva. Link hiba javítva. :-)

Hosszú a szöveg? Olyan nincs, csak unalmas szöveg. Úgyhogy át kell írnom az egészet, így semmi értelme a tördeléssel szöszölni.

Köszi a segítséget!

Árpi
süti beállítások módosítása