Régi adósságomat törlesztem. Valahogy kimaradt a listáról az oldal, pedig itt a helye a kritikán:
Az ötlet jó, a kivitel nagyon jó...
De azért nem lennék kritikus, ha egy-két javaslatom nem volna az oldallal kapcsolatban.
Minden oldalon kritizálni szoktam, hogy miért teszi ki a az aktuális névnapot az oldalra, amikor pl toronydarut akar eladni. A látogató meglátja a nevet... fejéhez kap... "hiszen ma Gergő, Ilona stb... (éppen aktuális) névnap van. " Keresnem kell valami ajándékot neki és husss már el is ment az illető a honlapomról. Jó esetben néhány nap múlva ismét elkezdi keresni a google-n a toronydarut... Jó esetben újra megtalál... Tehát általában azt szoktam mondani: "Ne tereld el a figyelmet!"
De itt!
Bűn, hogy nincs ott egy emlékeztető a következő 4-5 nap névnapjairól.
Itt bűn az is...
ha valaki nem hívja fel a figyelmet erre. Én kitennék valami emlékeztetőt.
Ha lenne egy naptár, ahol saját fontos alkalmaimat bejelölhetném, és tudnám, hogy mindig időben kapok figyelmeztetést, hogy nehogy elfelejtkezzek a házassági évfordulóról, akkor biztosan feliratkoznék. És ki tudja... Ha éppen egy ilyen alkalommal kapnék valami ajándék-árengedményt, akkor lehet, hogy rendelnék is.
A kezdőmondat nekem naygon hiányzik. Szerintem nem elég csak a termékkel felhívni a figyelmet. Hatni kell az érzelemre, mert az emberek érzelmi alapon döntenek és aztán hozzák meg a tudatos igazolást a döntéshez.
Én a csomagokat. nem úgy nevezném el, hogy ajándékkosár #13, hanem úgy hogy Ajándék Nagyinak, Nagypapa kedvence, meg Kedvesemnek, meg Főnökgyilkos, meg Vágyak batyuja..., meg általánosabban nőknek, férfiaknak, ballagásra, anyák napjára..., hálából, Hogy emlékezz rám..., Bulira...
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
LinkUnderground · http://www.linkunderground.hu 2008.05.09. 13:38:10
OnlineNinja · http://www.online-milliomos.hu/ 2008.05.10. 11:00:43
Eujogásznak ebben tökéletesen igaza van.
"Ajándékkosár csokoládékedvelőknek", százszorta jobb, mint az "ajándékkosár #1" elnevezés.
2.
Hihetetlen potenciál van az oldalatokban.
Annyi mindent tudnék írni, hogy inkább csak egy példát mondok, mert máskülönben teleírnám a blogot.
pl. anyák napja
Az ember általában virágcsokrot vesz, mert nincs ideje/kedve, hogy valami mással álljon elő - triviális.
Amit ti adtok az sokkal különlegesebb, pénzben sincs komoly árdifferencia, és házhoz is viszitek.
Ha ezt a 3 előnyt egy megfelelő marketing szöveggel kiaknázzátok, garantáltan meg fognak nőni az eladásaitok.
3.
Hírlevél nem ártana, hogy rendszeresen tudjatok reklámkampányokat futtatni.
inkvizítor 2008.05.10. 11:54:14
kismedve69 2008.05.10. 15:07:49
FourtyTwo · http://www.autoszerelo-muhely.hu 2008.05.15. 15:58:08
bakkerkoma · http://www.lantosgomba.hu 2008.05.16. 10:24:35
Nem mélyülök bele mert a honlapra tévedő látogatók 2-3mp alatt döntenek és a látottak alapján tovább fognak az oldalon maradni. Szerintem.