Hirdetés

Céges laptop finanszírozás felesleges papírmunka nélkül: kattins ide!

---- --- mk ---

Friss topikok

2008.05.12. 09:30 Popup Akadémikus

honlapkritika gyorsítósáv

Az elején majdnem azzal kezdtem, hogy becsuktam az oldalt és arra gondoltam felháborodva, hogy írok a tulajnak: Ne tegyen olyan honlapot ide kritizálni, amit csak zárt körnek szánt. De aztán észrevettem, hogy van belépés közönséges halandóknak is...

Nem nagyon szeretem az animált oldalakat, de az valahogy lekötött. Jó a szöveg, jók az ötletek. (Egy kicsit azért érthetetlen nekem, hogy a gyorsítósáv miért nem a siker felé vezet! Szerintem ez egy súlyos baki a honlapon!)

A másik észrevételem: Elég sokat kellett bogarásznom, mire nagy nehezen megértettem, hogy mit is akar eladni nekem ez az oldal. (A feladatot feladom a kritikustársaimnak! Mire lehet jelentkezni, és hogyan lehet jelentkezni... Indul a stopper. Aki 10 másodpercen belül megtalálja, az .... nyert...)

Ne legyen minden középre igazítva!!! Nehezen olvsaható: Ha kívácsi vagy rá, hogy statisztikailag hogyan igazolható, olvasd el ezt! Ha kívácsi vagy rá, hogy statisztikailag hogyan igazolható, kattints ide és olvasd el!

A tücsökzene felesleges... egy idő után keresem, hogy hol lehet kikapcsolni... És elég nehezen leltem meg. 8-)

Végösszesítés: a lényeg elveszik a jobbnál jobb (és tényleg jó!) ötletek között.

Http://www.gyorsitosav.co.hu

marketing megoldások

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://honlapkritika.blog.hu/api/trackback/id/tr98451428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lali_ 2008.05.12. 18:38:11

Ahhoz képest, hogy flash, nem is akartam becsukni az első pillanatban. A rakosgató ablakok jópofák, viszont nemekem sem akart leesni, hogy mit akar most ez az oldal...

Árgyelán Zoltán · http://www.weblapstilus.hu 2008.05.14. 21:17:16

Lennék bajban, ha grafikát kellene elemezni. Nekem tetszik. Finom, olvasható, figyelemfelkeltő. Biztos sok meló van benne.
De nem nekem kell hogy tetszen.

Elvesztem, lehet hogy GPS kell hozzá:-) és azt árulják. Nem tudom. Nekem is lejárt a tíz másodpercem.

Szóval mindent bele bármi is az ilyen oldallal nem lesz nehéz eladni. Szép és ami fontos ízléses.
Ciripp kikap!

Most már elárulhatjátok mi az áru?

OnlineNinja · http://www.online-milliomos.hu/ 2008.05.15. 09:58:00

Mekkora ötlet, kíváncsian várom bejön-e a tervetek (poént nem lövök le) :-))

Abban viszont már nem vagyok biztos, hogy az imidzs amit ezzel az oldallal akartok felépíteni összhangban lesz-e a megvalósítással...

LinkUnderground · http://www.linkunderground.hu 2008.05.16. 15:24:41

Azon ritka Flashes oldalak egyike, mely tetszik. Ahogy olvasgatam, ennek az oldalnak a személyiségfejlesztés az egyik profilja. Hajrá.

Máté Gyula · http://www.gyorsitosav.co.hu 2008.05.20. 18:05:57

Kedves Hozzászólók!

Mindenkinek köszi a véleményt. Más fórumokról is ugyanezeket az észrevételek jöttek vissza hozzánk. Módosítottunk, most már kicsit barátibb a kép, nézzétek meg!
Annyit még széljegyzetként elmondok, hogy Ildikóval ez az első ilyen jellegű vállalkozásunk, most tanuljuk mi is. Az elején nagyon lekötött bennünket a technikai háttér kialakítása, jóval több időbe tellt, mint kalkuláltunk. Mostanra értünk el oda, hogy a minőségi tartalom feltöltésére koncentrálhatunk. Valóban az előző verzióban nem jött le elsőre, hogy mi is ez tulajdonképpen. Remélem, ha most megnézitek, már más lesz a véleményetek.
Egyébként az oldal középiskolásoknak, egyetemistáknak szól, önismeret, önmenedzselés, kommunikáció témában. Tele vagyunk formabontó ötletekkel, olyanokkal amivel ezt a korosztályt meg tudjuk szólítani. Viszont ezek kivitelezése időt vesz igénybe. Mindenképpen azon vagyunk, hogy a lehető leghamarabb megteljen minőségi tartalommal. Ezért fogadunk örömmel minden építő jellegű hozzászólást, ötletet!
Mégegyszer köszi a véleményeket! Hasznos volt számunkra!

Nézelődő · http://amorfart.com 2008.05.20. 19:29:53

Tényleg szép, még ha flash is. Viszont egy egyedi favicon azért elférne. Ez manapság alap szerintem. A személyiségfejlesztéshez sajnos nem értek.Sok sikert kívánok az oldalhoz!
süti beállítások módosítása