Hirdetés

Céges laptop finanszírozás felesleges papírmunka nélkül: kattins ide!

---- --- mk ---

Friss topikok

2008.05.14. 09:28 Popup Akadémikus

honlapkritika szeretet oldala

Nagy bajban vagyok... Egyáltalán nem értem, hogy mi ennek az oldalnak a célja! Csak az, hogy Pál apostol "Szeretet himnuszát" népszerűsítse? SZerintem az is többet érdemelne ennél a középre igazított szövegnél. (legalább tipográfiailag lenne helyén!)

Nem hiszem! Vagy egyszerűen csak minél több linket elhelyezni az oldalon és abból megélni?

Tényleg nem értem! Partnerközvetítés? Irodalmi szemelvény-gyűjtemény? Grafikai bemutató, hogy én így is tudom pörgetni a nevemet?

El kellene olvasnom az ABB szabályzatát, mert már nem ez az első oldal, amelyik ennyire cél néküli... Lehet, hogy ezért fizet az ABB?

Jó lenne, ha valaki segítene megfejteni a rejtélyt.

 

www.abbcenter.com/a_szeretet_oldala

12 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://honlapkritika.blog.hu/api/trackback/id/tr7451955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ercsi · http://grafirka.blog.hu 2008.05.14. 14:56:59

Üdv.! Sajnos a rejtélyt nem tudtam megfejteni, de én azt nem értem, hogy a jobb szélső sárga oszlop körül miért van olyan szaggatott körvonalas keret? Mint a kijelölő négyzet. Gondolom más észre se vette, de engem hihetelenül idegesít. :) én már csak ilyen vagyok. Egyébként életemben nem láttam ennyi féle bannert egy helyen. Ezért elismerésem.

Árgyelán Zoltán · http://www.weblapstilus.hu 2008.05.14. 21:04:09

Amikor, úgy 5 évvel ezelőtt elkészítettem életem első weblapját, nagyon örültem volna neki ha ilyen izgő-mozgó emailforgó mütyürkét találok. Ma már ez nem gond.

Az viszont igen, hogy ma ez már nem kell, mert azt mondják a nagyok: "GÁZ"

ÉAn 2008.05.14. 23:05:36

ercsi: Az a szaggatott körvonal szerintem azért van benne, mert egy layout-ot tedd be az oldalának az átalakítására. Sokan használnak mostanában ilyet...

OnlineNinja · http://www.online-milliomos.hu/ 2008.05.15. 10:03:46

Az oldalad betölti azt a funkciót amire szántad.

Milyen jövőbeli terveid vannak az oldallal?

Gondolat 2008.05.16. 06:55:43

Mielőtt kritizál az ember, tisztában kellene lennie valóban azzal, hogy mit is kritizál! Ezért úgy gondolom, valóban ezt kell tenni:

"El kellene olvasnom az ABB szabályzatát"

Mellesleg tetszik, nem tetszik, szükség van az effajta képekre, ami a honlapon látszik. Sokan keresik...
Még jó hogy nem vagyunk egyformák!

inkvizítor 2008.05.16. 07:42:41

Még mindig cssak sejtem: Ezek szerint ezeket a képeket árulod?
Akkkor miért nem mondod el ezt érthetőbben? Úgy, hogy mindenki megértse aki idetéved az oldalra...

inkvizítor 2008.05.16. 07:44:07

Onlineninja!

Mire jöttél rá? Miről szól ez az oldal? És honnan jöttél rá?

bakkerkoma · http://www.lantosgomba.hu 2008.05.16. 10:19:42

A szaggatott körvonalat elkellene tüntetni, szerintem zavaró.
A cél szerintem egy linktár vagy bannertár lenne.
De ki tudja?

OnlineNinja · http://www.online-milliomos.hu/ 2008.05.16. 21:53:59

"Hiszen ha az élettelen hangszerek, akár fuvola, akár czitera, nem adnak megkülönböztethetõ hangokat, mimódon ismerjük meg, a mit fuvoláznak vagy cziteráznak?"

További jó munkát kívánok neked Gondolat :-)

Napcsi 2008.05.18. 16:41:44

Szép napot mindenkinek!

Na, szóval. Szerintem inkvizitor igazán talán átsem nézted az oldalt. A célja: a képeket amiket csinálok elsősorban ellehet küldeni képeslapként (ahogy ez oda i van írva, csak elkell ovasni :) ). A bannereket szintén kérésre készítettem, itt bemutatóként látthatók! Kérésre készítek bannereket. Nem árusítom a képeket, sem a bannereket. Ha árlnám őket, oda lenne írva ez is! Láttad valahol az oldalon, hogy árulok valamit is? :) E gyszerűen szeretem csinálni amit csinálok, és megosztani másokkal. Van rájuk kereslet, hisz szeretnek az emberek kpeket küldözgetni egymásnek. És bármi furcsa is Neked, nem profitál senki a linkekból, bannerekből. Elképzelhetetlen számodra, hogy egysterő bannercsere?

villám · http://www.abbcenter.com/katasztrofak 2008.05.18. 18:08:39

Sziasztok!

Szívesen olvasom a kritikákat, igyekszem tanulni belőlük, aztonban van pár dolog, amit el kell, hogy mondjak: Az ingyenes tárhelyek nem szükségszerűen rosszak, ha valaki közösségben akar dolgozni, barátokat is szeretne szerezni amellett, hogy weblapot szerkesztget, amihez ott helyben segítséget is kérhet, akkor bizony az ilyen portálok remekül funkcionálhatnak.
Azt, hogy ki milyen oldalt (tartalom és színvonal tekintetében egyaránt) hoz létre, a saját elgondolása, érdeklődése, kreativítása dönti el, azt pedig, hogy ezeknek az oldalaknak van-e létjogosultságuk, majd eldönti a látogató.
Én is az abbcenteren szerkesztem a saját lapomat, és el kell mondjam: a legnagyobb örömmel. Mint minden portálon, itt is vannak jó és kevésbé jó oldalak, reklámcéllal létrejöttek és olyanok is, amiben sok a munka. Erről szól az egész világháló. Fizetős tárhelyen is láttam már szörnyűségeset, és ingyenesen is láttam remekművet.
A képeslapküldés pedig nagy divatban van ebben a formában, aki saját maga készít képeket és ennyit dolgozik vele, azt pedig tisztelem a kitartásáért.

Andrea · http://abbcenter.com/idezetek 2008.05.29. 23:48:50

Etalon (vagy inkvizítor, ha úgy jobban tetszik), kedves :)

Az abb egy baromi jó közösség. Van legalább olyan, mint pl. a seo fórum.
Ott is vannak lelküket is beleadó emberek, és vannak, akik a pénzkeresés reményében összedobnak egy ötsoros körmondatos oldalt és várják a sült galambot. Van olyan, aki a közösség miatt ragad ott. És bizony vannak annyira kezdők, akiknek kezdetben sok segítség kell, hogy valahogy nézzen ki az oldaluk, akár tartalmilag, akár formailag, de előbb-utóbb belejönnek. És tudod, jó érzés látni, ahogy több ember segítségével lesz a csetlő-botló kezdőből viszonylag profi szerkesztő.
Az, hogy milyen az oldal összképe, nem rajtunk, a szerkesztőkön múlik. Miénk a "közepe", az a kb. 760 px-nyi rész.
Az oldalon minden képgaléria képei elküldhetők képeslapként. Ezt úgy kalkuláld bele, amikor egy-egy abb-os honlap célját keresed (szerintem biztosan lesz többre is kritika kérve, sok lelkes szerki van köztünk).
süti beállítások módosítása