Hirdetés

Céges laptop finanszírozás felesleges papírmunka nélkül: kattins ide!

---- --- mk ---

Friss topikok

2008.05.20. 09:30 Popup Akadémikus

honlapkritika: a holnap honlapja

Tudom, hogy régi olvasóim most megint azt fogják mondani, hogy ebbe mindig belekötök. Nem érdekel! Volt már néháyn shp-s oldal itt. Kifogásoltam is náluk, hogy az a bizonyos shp a domain névben azt a látszatot kelni, mintha inygenes lenne a domain. Pedig tudom, hogy nincs így. (nagyon nincs így!) És volt aki már ki is vette valahogy. Szerintem Neked is javítana a megítéléseden.
Mert ez az oldal tényleg többet érdemel! Jó a szöveg... Engem megfogott, pedig már véginnéztem jó pár oldalt. Az a jó benne, hogy szokatlan. És mindig az nyer aki olyat tud mondani, ami nekem szól és nem szokványos.
De azért szeretnék egyet keményen odacsapni! Mert olyan jólesik! 8-)
Azt a képet honnan vetted? Bűnügyi albumból? De akkor hol van a nyilvántartási számod? (vannak rosszabb asszociációim is, de ezeket most haygjuk, mert lehet, hogy egy életre ellenséget szereznék magamnak...) Én ez alapján a kép alapján még akkor sem kötnék veled üzletet, ha Te fizetnél érte...
Ha azt akarod, hogy legyen bizalma az olvasónak hozzád, akkor cseréld le, de sűrgősen!
Legyen másképpen extrém a kép, ha már mindenáron ragaszkodsz ahhoz, hogy extrém legyen. Vegyél fel két nyakkendőt, vagy egy cilindert... De az is lehet, hoyg jobban járnál vele, ha semmi extrém nem lenne benne.
www.holnap.shp.hu

13 komment

Címkék: domain dizájn design szövegírás grafika szöveg internetmarketing webdesign grafikus webdizájn shp honlapdesign honlapdizájn marketing stratégia webgrafika


A bejegyzés trackback címe:

https://honlapkritika.blog.hu/api/trackback/id/tr53454846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gabi · http://www.hiteltanacsadas.shp.hu 2008.05.21. 10:59:50

Korábban is rátaláltam a honlapodra, és akkor azt mondtam ütős szöveg, nagyon jó, de az az érdeklődés amivel megfogtad a látogatót, hamar elszáll a fotódtól.( Élőben biztos más benyomást nyújhatsz és gratulálni tudok az önbizalmadhoz. )
Tudom nem mindenki fotogén és szép, stb, de ez iszonyú benyomást nyújt.Én sem vagyok egy matyóhímzés... de vedd le ,cseréld le.
Amúgy sincs jó helyen nem oda való, nem tudom hova, de ez csak egy női megérzés.
Remélem nem bántottalak meg, nem ez volt a szándékom, amúgy a honlap, a szöveg , jó és ettől nem kell se több se kevesebb, szerintem.
Sok sikert hozzá.

szpetya 2008.05.22. 09:08:17

Hi!

Én egy kicsit mélyebbre ásnék, ha megengeded.
Megnyitottam a honlapot és rögtön azt láttam, hogy „A jövő megismerhető!” Mondom magamban hogy ez már megint valami hülye „mentalista” cucc… Utána lejjebb haladva olvasom, hogy téged is idegesít, ha egy honlapra tévedsz, és nem tudod, hogy jó helyen jársz-e. Most így az oldal feléhez haladva én sem tudom, hogy egyáltalán mi ez az oldal! Lejjebb haladva oda van írva hogy, „Mit kaphat?”. Na, mondom, végre le van írva, hogy mi ez az oldal hátha végre rájövök. Olvasva a sorokat rájövök, hogy ide nem az van leírva, hogy mit kaphatok, hanem az hogy mit NEM kaphatok! Először is ki a sz@rt érdekel, hogy mit nem kaphatok??? Másodszor is miért írod oda címnek, hogy mit kaphatok, hogy ha azt írod utána, hogy mit NEM kaphatok??? Lehet, hogy én vagyok túl maradi, de nem értem a logikát… Ezek után lejjebb haladva olvashatjuk az „Amennyiben marad” részt. Ebből az első bekezdés „Bebizonyítom, hogy a jövő tervezhető,” Ezt a szöveget utoljára a fantasztikus Kiválasztott című tv remekműben hallottam. Következő bekezdés „ A legkülönfélébb pénzügyekről, ( hitel, biztosítás, befektetés..) magyarul, érthetően nyújtok ismereteket,” Hopp az első olyan sor amiből esetleg rájöhetek hogy ez nem egy „mentalista” cucc. Ezért az egy sorért az olvasónak lejjebb kellett görgetni az oldalt és egy rakat marhaságot elolvasni, aminek köze sincs az oldalhoz! MINEK??
Ezek után kerestem a menüpontokat. hogy hogy lehet innen továbblépni. Az oldal leges legalján találtam egy „KLICK A TOVÁBB! RA!” cuccot! Mondom magamba ne hogy már ennyi legyen az összes „menüpont”! Keresgélek jobbra, ballra, egyszer csak találok egy „Marad, vagy kilép?” boxot. Ez nem egy menüpont kinézetű dolog, de azért csak megnézem már, hogy mit tud. És láss csodát, azok menüpontok! Egérrel felé menve egy hatalmas effekt köszönt vissza arcomba. Ezek nem menüpontok! Milyen menüpont az hogy „Én vagyok a legjobb?!” Ha újítani akarsz, akkor azt ne itt tedd meg! A képről nem szeretnék szót ejteni, mert már előttem már megtették. Talán annyit hogy azt az effektet mindenképpen erőltetni akarod, akkor legalább úgy csináld, meg hogy ne tologassa a tartalmat! Ne haragudj de másik „menüpontokra” inkább nem megyek.

Oldal és ami mögötte van:

A designe idejemúlt cseréld le ha normális oldalt akarsz. A kódod csúnya és olyan tag-eket használsz amit már évek óta nem használunk lásd . A table-ket cseréld le div-ekre, tartalmi részt nem jelenítünk meg table-ben.

Összességében az oldal nem nyerte el a tetszésemet a főoldalról nem tudtam meg hogy mivel is foglalkozik az oldal. Az oldalra ráféren egy designe, kód és szövegcsere!
Üdv
P

Popup Akadémikus · http://www.popupkeszito.hu 2008.05.22. 10:02:28

Szpetya!
Ez jó elemzés volt... Nem csak oylan "gyorsan átfutom és írom", mint ahogy az enyém sikeredett. Tényleg mélyebbre ástál... Gratula...
Most a labda a honlap tulajdonosánál van...
Kiváncsi vagyok mit lép...
(Bár egy kicsit bosszant, hogy az a belgyógyászaton készült kép még mindig ott maradt...)

OnlineNinja · http://www.online-milliomos.hu/ 2008.05.22. 23:41:08

Állásajánlat:

1.

"Ami biztos: napi 3 órányi lelkiismeretes munkával garantált a 100 000 Ft-on felüli kereset!"

Fixen a kezembe adod, vagy pedig 100%-ig teljesítmény alapon megy a bérezés (más szóval: a biztos mégsem biztos?)

2.

"Heti egy alkalommal esti kötelező képzéseken való részvétel, 18-21 óra között, Budapesten.
5. Részt tudjon venni egy-egyszeri, egész napos alapképzésen reggel 8,30 és 21 óra között, Budapesten."

Ingyenes az oktatás, vagy majd fizetnem is kell érte?


+

A szolgáltatásodat és az állásajánlatot különválasztanám (külön oldalra).

Hidd el, jobb eredményt hoz.

szpetya 2008.05.23. 09:30:17

Most jövök rá......... Abból amit OnlineNinja írt......... Egyik évfolyamtársam ugyanilyen pénzügyi nyavalyával "foglalkozott" és mondta nekem, hogy mennyek én is nem kell sokat érteni a pénzügyekhez, mert vannak tanfolyamok este 6-9-ig és van egy egy napos is. Továbbá nincsen fix fizetés, hanem jutalék alapján kapod meg. Magyarán szólva ez is egy piramisos b@sz@s.

Üdv
P

Gábor · http://www.holnap.shp.hu 2008.05.25. 19:16:07

Szuper, köszönöm!
Miután felkeltem és leporoltam magam, igyekszem reagálni a kritikákra, melyeket köszönök (azokat is, amelyekkel nem értek egyet.).
A kép: Valóban így nézek ki (nekem tetszem:) ), de keresek valahol egy másikat, retusáltatom, és cserélem a mostanit.

Szpetya!
Az, hogy a menüket nem találtad, nem gond, amiben pedig a logikát nem érted, az azt eredményezte, hogy tovább nézegetted. Az idejétmúlt kódokat illetően nyilván igazad van, teljesen kezdő és amatőr vagyok. Képzem magam, és javítom, kösz. A designe nekem tetszik.

Online Ninja: hogy mennyire elfogadom amit írtál, már látszik, köszönöm.

Gábor · http://http:/www.holnap.shp.hu 2008.05.26. 08:52:49

Megint Sztyepa:

Azért szép lassan leesik ám! A címen módosítottam, hogy már a főoldalon mindenki számára legalább sejthető legyen, mivel is foglalkozik az oldal (én naívan eddig is azt hittem, hogy sejthető). A menükeresgélést illetően nincs igazad. A képen nem lettem ugyan vonzóbb, de a tartalmat már nem tolja el.

"Ha újítani akarsz, akkor azt ne itt tedd meg!" Miért ne?

Üdv: Gábor

inkvizítor 2008.05.26. 09:20:44

A kép már jobb... de még nem az igazi...

Gábor · http://www.holnap.shp.hu 2008.05.26. 09:45:13

Lehet, hogy nekem kellene plasztikáztatnom magam? :)

inkvizítor 2008.05.26. 10:35:51

SZerintem nem a Te arcoddal van a baj, hanem azzal, hogy eléggé amatőr a fénykép...

Gábor · http://www.holnap.shp.hu 2008.05.26. 16:21:47

Na végre! Ezt a honlap dícséreteként könyvelem el! :)

Gábor · http://www.holnap.shp.hu 2008.08.08. 11:41:54

Kedves régebbi kemény/lágyszívű kritikusaim!

Megtennétek, hogy adtok egy új értékelést? Igyekeztem módosítani észrevételeitek és javaslataitok közül azok alapján, melyekkel egyetértettem.

Kösz: Gábor

inkvizítor · http://www.honlapkritika.blog.hu 2008.08.08. 21:08:15

Na látod! Van neked jobb arcod is. Csak rossz felé néz. Csinálj vele egy tükrözést, hogy befelé nézz!
Az alkalmazott betűtípusok, betűméretek, színek számát csökkentsd drasztikusan!
Egyelőre ennyi. A szöveget el sem olvastam!
Jó úton jársz! Folytasd! És regisztrálj a www.honlapkritika.hu oldalon!
süti beállítások módosítása