Nekem fogalmam sincs, hogy mi az az adatbányászat, hogyan kell adatokat elemeznem, és hogy nekem ez miért jó.
Lehet, hogy egyedül vagyok ezzel és az egész világnak ez egyértelmű? Lehet, hogy minden mikro-, kis-, és középvállalkozó mindezt tudja... Akkor jó... Akkor jó az oldalad.
De mi van akkor, ha nekem szükségem lenne mindezekre, de fogalmam sincs arról, hogy szükségem lenne erre. Pedig lehet, hogy éppen én lehetnék a következő potenciális vevőd. Mondd el nekem, hogy miért van szükségem erre. És hidd el, hogy a Te céged célkitűzései engem nem érdekelnek. Engem az én cégem célkitűzései érdekelnek. Segíts jobban. Kevesebb szakszöveg, több előny, amit ettől a honlaptól kaphatok több lenne.
Szeretnék látni esettanulmányokat, hogy milyen kis befektetéssel (Tőletek rendelve valamilyen szolgáltatást) milyen sok előnyhöz juthatok.
A honlap grafikailag szépen kidolgozott. Gratulálok! Jók ezek a kis "aranyemberek"
www.reportcentre.hu
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
OnlineNinja · http://www.online-milliomos.hu/ 2008.05.31. 21:11:56
DE
1.
A nyitóoldalra inkább azt raknám ki, amelyik a polcon rendezi a dossziékat.
Ezt egészíteném ki egy jó főcímmel, alcímmel, marketing szöveggel stb...
2.
A hírlevél feliratkozási lehetőség a kapcsolati oldalon? Hidd el, rossz választás (Ráadásul ha elmegyek a "Hírek" oldalra onnan még tovább kell mennem még egyszer, ha föl akarok iratkozni)
3.
Miért iratkozzak fel a hírleveledre?
"azérthogyteiseláraszdazemailfiókomatmindenféleszpemmel?"
Így gondolkodnak az emberek.
Ide kéne valami letölthető anyag "Tíz tipp, ha nem akarod, hogy blabla..."