Hirdetés

Céges laptop finanszírozás felesleges papírmunka nélkül: kattins ide!

---- --- mk ---

Friss topikok

2008.06.10. 09:30 Popup Akadémikus

honlapkritika: baudocu.hu

Nem vagyok szakmabeli, de annyi érdekeset találtam az oldaladon, hogy el is telt jó néhány perc, amig végignéztem a számomra érdekes termékeket...
Tényleg semmi kifogáolni valót nem találtam így elsőre ezen a szakmai portálon. Valahogy ilyennek kell lennie...

Háháááá! Azért találtam valamit... Valami súlyos hibát... És egyből segítséget is kínálok, hogy hogyan javíthatnál azon, hogy a keresők jobban szeressék az oldaladat. Kattints ide és elmondom...

www.baudocu.hu

2 komment

Címkék: portál online marketing honlap webdesign webdizájn honlapdesign honlapdizájn honlap minősítés webgrafika honlapoptimalizálás


A bejegyzés trackback címe:

https://honlapkritika.blog.hu/api/trackback/id/tr6487929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szpetya · http://www.petyasite.hu 2008.06.10. 15:45:23

Megnéztem az oldalt rákattintottam az aktuális hírek menüpontra és a baloldal menürész másfélszeresére nőtt és ez által kicsit megborult az oldal designe-ja.

Böngésző: Firefox
Felbontás: 1680x1050
Üdv
P

szpetya · http://www.petyasite.hu 2008.06.10. 16:02:21

Még egy hiba:

Fent a header részben (ami mellékesen szerintem elég bugyután van megcsinálva. SEO szempontjából nem az igazi) van egy kép utána egy background-color és megint egy kép. Képnek a narancssárga háttere: #F57717 míg a background-nak: #F6821F

Üdv
P
süti beállítások módosítása