Hirdetés

Céges laptop finanszírozás felesleges papírmunka nélkül: kattins ide!

---- --- mk ---

Friss topikok

2008.06.11. 08:30 Popup Akadémikus

türelmes zóna: penz-penz.gportal.hu

A kritikát azelőtt írtam, mielőtt megtudtam, hogy 11 éves vagy!
Kérem a többieket, hogy ezzel a szemmel nézzétek az oldalt!

------------------- itt a kritika -------------------


MIről szól ez az oldal... Nem tudom, pedig annyira igyekeztem. Látom, hogy fotókból tudsz hátteret csinálni. Látom, hogy tudsz mozgó feliratokat csinálni... Látom, hogy tudsz ördögöt csinálni a kurzor mellé...
De!
Miről szól a honlapod?
Mit tudsz Te a pénzkeresetről? Írd le és elhiszem... De így... Így becsapsz minden látogatót, aki a honlapodra téved...
Jut eszembe... Neked elég, ha a gportálos vevők jönnek hozzád? Ha nem, akkor kattints ide és megmutatom, hogyan lehet bekerülni a találati lista élére...

u.i: Írj valamit arról, hogyan lehet segítségeddel pénzt keresni a neten! Vagy nem erről szól a honlapod?

www.penz-penz.gportal.hu

6 komment

Címkék: dizájn reklámpszichológia honlap webdesign webdizájn honlapdesign honlapkritika honlapdizájn honlap minősítés marketing megoldás marketing stratégia honlap verseny honlap párbaj webgrafika


A bejegyzés trackback címe:

https://honlapkritika.blog.hu/api/trackback/id/tr13488752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szpetya · http://www.petyasite.hu 2008.06.11. 08:44:10

Szerintem ezen a honlapon nincs mit kritizálni... Ja de van... Tudok neked ajánlani egy ctrl+a utána meg egy shift+delete kombinációt

Wenona 2008.06.11. 16:16:33

Most mit vártok egy 11 évestől?

inkvizítor 2008.06.11. 16:25:03

Ha 11 éves vagy, akkor viszont le a kalappal!
Akkor segítsünk!
Mitől lesz jobb a honlapod?
Kérem a hozzászólások garmadáját...
Megérdemled! Lesz belőled valaki. (ha fejlődsz még egy ösztöndíjat is megérdemelnél... De azért még sokat kell dolgozni. Sose add fel!)
Még, ha ilyen durva kritikát is kapsz!

szpetya · http://www.petyasite.hu 2008.06.11. 17:22:59

Nem kell kritikára küldeni az oldalt. Engem nem érdekel, hogy ki csinálta, mi csinálta, hogy csinálta. Ez a végtermék és ez a véleményem róla. Az ilyen dolog nem pofára megy... Van egy megrendelő összehányok neki egy gány oldalt attól nem fogja megvenni mert 11 éves vagyok... Ha tényleg érdekel a web szerkesztés, akkor pár hasznos link:

google.hu
kataporta.net
tutorial.hu
html.lap.hu
weblabor.hu
prog.hu
nuker.hu
platinum.nuker.hu
php.net

Üdv
P

Popup Akadémikus · http://www.popupkeszito.hu 2008.06.12. 11:28:26

Szpetya!
Észrevételed jogos!
Rövidesen fogok csinálni egy különálló blokkot, ahol az ilyen oldalakat lehet majd véleményezni.... Itt a főoldalon pedig a komolyabb oldalakat véleményezzük majd.
Szerintem szombat vasárnap környékén kész lesz.

vulkan11 2008.06.13. 23:38:23

Hát szerintem eléggé elmagyaráztam h mi az a PTC-oldal meg h hogy lehet regisztrélni:-S Bár ne mtom:-S
Amúgy csak hogy pontosak legyünk 12 éves vagyok csak a vulkan11 nevet használom mert ez már rám ragadt:-D
süti beállítások módosítása