Hirdetés

Céges laptop finanszírozás felesleges papírmunka nélkül: kattins ide!

---- --- mk ---

Friss topikok

2008.06.16. 06:12 Popup Akadémikus

honlapkritika: dugulaselharitas.net

Hogy mit lehet ebből az oldalból tanulni?

Azt, hogy hogyan kell SEO-zni. Itt mutatok egy eszközt, amivel ki lehet vallatni, hogy hogyan csinálja. Na jó... Nem mindent lehet látni, hogy mi van a háttérben, de azért mindnekinek tanulságos lehet.

Azt, hogy mekkora a harc úgy néheted meg, hogy beírod a google keresőbe, hogy duguláselhárítás és láthatod, hogy annyi a hirdető, hogy alig fér el egy lapon. És ekkora versenyben is a második helyen lenni? Ez igen!

HA ennyit meséltem erről, akkor hadd tegyek hozzá egy kis tanulságot is. Ha valaki SEO-zik és tudja hogyan kell csinálni, akkor nem kell fizetett hirdetésekre költeni. (Ami ekkora licitverseny mellett eléggé költséges.)

Egy apró pici észrevétel: Minden konkurencia - fizetett hirdetésekben különösen - törekszik arra, hogy telefonszám látható legyen. Neked is meg kellene próbálnod arra a részre beírni, ami a találati listán szerepel. (Lehet, hogy az ügyfél nem akar kattintani, hanem egyből hívni... Próbáld meg! Hátha sikerül és több lesz a megrendelésed.


www.dugulaselharitas.net

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://honlapkritika.blog.hu/api/trackback/id/tr13492911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fido · http://lokalhoszt.hu 2008.06.16. 10:57:36

Először erről a weboldalról: tetszik az ötlet, hogy nem olyan megszokott az oldal felépítése. Az meg, hogy második helyen van a google-ban, azért tényleg grat.

Másodszor a blogról: iszonyat jó ötlet. Véletlenül találtam rá, sajon túl sok időm még nem volt átolvasni a bejegyzéseket még, de látszik, hogy a kiritika arra megy, ki, hogy az adott oldal tulaja tanulhasson a hibáiból.

Harmadsorban: nem bírtam megállni, és én is feliratkoztam a weboldalammal, a lokalhoszt.hu-val, mert tényleg kíváncsi vagyok rá, hogy mit kap majd! :D 2 éve foglalkozom LinuxApachePhpMysql-el divatosan mondva LAMP-pal. Büszkeségem a lokalhoszt.hu (ami még nem készült el teljesen), amit teljesen én programoztam, kivéve egyes külsőségekhez a javascript-eket és egy nagyon pici css menüt koppintottam. Próbálkozom azzal is, hogy szeressen minket a google, szintén egyik büszkeségem, ha beírájtok azt a google-ba, hogy '9800gtx' akkor magyarok közül mi vagyunk az elsők. Na de nem offolom szét, a dugulaselharitas.net hsz-eit. Csak ennyit akartam hozzáfűzni az oldalhoz, és várom az én kritikámat is.

Üdv, Fido

Seneca 2008.06.16. 22:08:02

Köszönöm a pozitív kritikát. Nagyon jó ötletnek tartom a telefonszámos reklám kisérletet, valószínű megpróbálom, egy teszt ereéig. Egyébként ha jobban megnézitek tényleg én vagyok a második, + az első is. Nem is baj hogy nem authority az oldalam, hiszen így két találattal is ott van a "duguláselhárítás" kulcsszóra !
Príma az oldalad, nagyon sok sikert !!!
süti beállítások módosítása