Hirdetés

Céges laptop finanszírozás felesleges papírmunka nélkül: kattins ide!

---- --- mk ---

Friss topikok

2008.06.19. 09:30 Popup Akadémikus

honlapkritika: telinet.hu

Nekem nem egyértelmű ez az oldal akkor, ha magam is regisztrálni szeretnék. Elolvastam az infomrációk menüpontot.. Továbbra sem értem. Küldjek emailt és majd felhívtok?

Mennyibe fog ez nekem kerülni? A megrendelőket tájékoztatni kell! Nem azonnal árat közölni, hanem elmondani, hogy miért lesz ez nekem annyira olcsó.

Erről korábban írtam egy tanfolyami leckét. Szerintem érdemes lenne elolvasni.

Az információs oldallal még az is problémám, hogy tipográfiailag egy kicsit zavaros. Túl sok a szín. Nem tudom, hogy melyik a fontos infó.

Személyes véleményem: (Ne haragudj meg azonnal mondataimra, amit itt fogsz olvasni! Olvasd el végig az egész bekezdést. A végén lesz a lényeg!)

Én az ilyen oldalakat azért kerülöm, mert annyi pénzt kérnek általában egy évre előfizetési díjként, mint amennyiből egy jó optimalizálást meg tudok fizetni egy SEO-guru-tól. És, ha jó az optimalizálás, akkor több lesz a kattintásom a találati lista elejéről, mint amit az adott oldaltól remélhetek. Tudom, hogy Te meg vagy győződve az ellenkezőjéről. Tudom, hogy engem is meg tudnál győzni, ha beszélnénk egymással, de sohasem fogom megadni a számomat olyannak, akiről valamit előzetesen nem tudok. Teendő: a hirdetőknek kellene csinálni egy külön oldalt, ami pont arról szól, amit személyesen elmondanál nekem, ha beszélhetnénk. Van egy fogadásom! Kifizetek egy profi szövegírót Neked. Előre. Ő ír Neked egy jó regisztrációs oldalt és garantálom, hogy több lesz a feliratkozód, akkor a többletbevétel ## %-át átadnád nekem? Csak a többletbevételből kérek és kevesebb, mint a felét. (Az alkut privátban folytatnánk le.) Ha nem lesz több a bevételed, a nyereséged és a profitod, akkor feleslegesen dolgoztam, fizettem ki egy csomó pénzt. Elvesztettem a fogadást. A fogadás hitelesítére független - nemzetközi, és mindenki által elismert - bírót hívunk. Ennek a költségeit is én viselem.

u.i.: Az egészet itt a honlapkritika.blog nyilvánossága előtt.

u.u.i:  egy filléredbe se kerül + extra nyereséget kapsz.

 


www.telinet.hu

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://honlapkritika.blog.hu/api/trackback/id/tr22500666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fzoltee · http://www.szakmai-tudakozo.hu 2008.07.07. 08:07:39

Hi!
Gondolom a kritikát kérőt kilétét nem ellenőrzöd!
(későbiekben javaslom)
"frencsájz" rendszerben működünk és a Gazda semmilyen hozzájárulását nem adta.
Kérhetem a cikket sürgősen törölni.
Gazda: A székesfehérvári iroda

István 2008.07.07. 15:06:34

Megszívlelem a szívlelendőket,de sok olyan dolgot írsz, ami arra utal, nem igazán nézted át a szövegeket. Ha valaki érdeklődik ott az email cím. Volt rá példa, írtak már.
Ott vannak az irodáink telefonjai, vagy add meg telefonod hívni foglak. Képzeld nem vagyunk drágák, áraink teljesen korrektek, pedig szolgáltatásban azt mondják sokkal többet adunk, mint a rengeteg ilyen-olyan internetes tudakozó. Egyébként nem elég a profi szöveg. Én amit mondok, leírok igyekszem betartani. Nem szeretem a mézesmadzagot, bár azon a legyek könnyen ottragadnak. Nos mi nem legyeket gyüjtögetünk, hanem korrekt, megbízható szakikat, cégeket, de csak módjával, mert mi nem a létszámra hajtunk, hanem, hogy elégedett legyen a megrendelő és a kiszolgáló egyaránt. Lehet, hogy szamarak vagyunk,ha úgy tetszik nem vagyunk igazi profitorientált kapitalisták, csak egyszerü, (ha hibákkal is) korrekt szolgáltatók.
Látom érdekelnek dolgok. Képzeld a telinformix, a telinet, a szakmai tudakozó a saját kitalált nevünk. Nézd meg mennyi van belölük. Ezzel nem lenne érdemes foglalkozni? Úgye azt mondanád nem. Nem könnyű a verseny, de kösz az észrevételeidet. Üdv.ahogy egy hozzászóló írta a Gazda.

inkvizítor 2008.07.08. 09:28:24

Az, hogy egy oldalról elmondjuk a véleményünket szerintem nem engedélyhez kötött. A forrás pedig meg van jelölve.
És most térjünk vissza a marketingre. Hátha azelőtt, mielőtt törölném a kritikát sikerül jobban elmondanom. Nekem a (betűtípus, betűméret, színek miatt) nagyon nehezen olvasható szövegben nincs arra időm, hogy keresgessem: hogyan is lehet jelentkezni. Nem muszáj megfogadni a tanácsot! Lehet kicsiben is csinálni. De mi lenne, ha azt mondanám: ha jobb lenne a szöveg, egyértelműbb a feliratkozás, akkor több lenne a látogató, több lenne a feliratrkozó, gazdagabb lenne az adatbázis. És ezt a "vitát" objektív mérésekkel lehetne lezárni.
Vagy inkább mégis töröljem a posztot? Maradsz a XX. századi "Üdvözöllek honlapunkon" szöveg mellett?

Sós János · http://www.saptippek.hu 2008.07.13. 14:51:55

inkvizítor-nak igaza van. Remélem olyan világban élünk, amikor hozzájárulás nélkül is elmondhatjuk egy honlapról a véleményünket.
süti beállítások módosítása