Navigálás a honlapon:
A csomópontok oldal FF-on 1024-es felbontásnál szétcsúszott egy kicsit. (ez jellemző az egész honlapra: a képernyőszélességet változtatva különféle "szétesések" vannak az oldalon.)A termékek oldalról nem tudok viszamenni menügombbal a főmenübe. Logikusabb lenne, ha erre külön menüpont is lenne.
Grafika/ megjelenés:
Nekem zavaró, hogy a főoldal képei gyorsan váltakoznak: egy kicsit lassítanék a kép-frekvencián. (És talán az áttünéses effekt szebb lenne.) AZ állandó és gyors változás mindig eltereli a figyelmemet.
Szerintem egy igényes honlapon adni kellene arra, hogy a menüpontok ne csak egyszerű linkek legyenek, hanem valami szép gombkép is legyen.
MArketing:
Nekem nem elég hiteles, ha a konkurencia által készített külföldi referenciák vannak a főoldalon. Sajnos ez visszaüt akkor, amikor a Te referenciáidat nézem meg és ott nem olyan szép a fű. Szóval más tollával...
Nem tudom, hogy a marketing elemek közé soroljam-e, a következő hibát. Már elég régen lejárt az intró oldalak ideje. (Mit akar mondani a belépő oldalad? Mi a marketing jelentősége? Szerintem hagyd ki! Legyél sokkal célratörőbb! (agresszívebb) Egyből a közepébe! Nem kell az intró.
Rengeteg információt összegyűjtöttél. Kár, hogy ezek általában csal pdf-ben olvashatók! Ha ezek az információk a saját szerezeményeid, akkor tedd fel hírlevélre őket. Ha tényleg hasznosak és nem túl szakmaiak akkor a látogatóid szakértőnek fognak tartani és Te leszel a "beszállítójuk"! De ne várd el hogy valaki a honlaptérképed láttán lesz a vevőd. Hogy hogyan fogd meg a vevőket hírlevéllel? Ha ide kattintasz megtudhatod!
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.