Kezdjük az oldal nevével. Én is így kezdtem. Ma már bánom, hogy a főtevékenységemről szóló honlapomnak a cégem nevéből képzett nevet adtam. Ma már tudom, hogy inkább a főtevékenységből képzett nevet kellett volna adnom. Erről régi vita folyik már, melyben csak az egyik érv, hogy a google valamennyire figyelembe veszi a domainban levő szavakat is. (Ha másképpen nem akkor a linkek elemzésekor. Az "apentium" egyébként nagyon jól hangzó név. Tehát nem ezzel van a bajom.
Marketing:
A legjobb reklám szerintem, ha elmondod, milyen a PR értéked, és hogy egy adott szóra saját honlapod milyen előkelő helyen szerepel. A többi csak "duma". Szerintem egyébként SEO-hoz kapcsolódó kifejezésekre az első 7-ben lenni nem rossz ómen. Az a veszélye van, hogy a vevők megnézik az előtted levő hatot is és lehet, hogy beleszerelmesednek valamelyik másikba. Ezért látom fontosnak, hogy a honlapodon levő látogatókat meg kellene fogni. Csodálkozom rajta, hogy a látogatók megtartásával egyáltalán nem törődsz. Ha érdekel a téma, akkor kattints ide! És nam ezért kell így csinálni, mert a naygok így csinálják, hanem azért mert a nagyok azért csinálják így, mert működik.
Szerintem még egy szakértői honlapnak is egy kicsit többet kellene adnia a külső - megjelenésre - mindez ráadásul a SEO-t sem rontaná.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.