Hirdetés

Céges laptop finanszírozás felesleges papírmunka nélkül: kattins ide!

---- --- mk ---

Friss topikok

2008.03.16. 08:46 Popup Akadémikus

honlapkritika.blog.hu ma a creditbroker.hu -t vallatjuk

Szolgálati közlemény 2008.03.14. Kattints ide!

Első benyomásom:

Borzasztóan zavar, hogy egy olyan modell nyújtja felém a kezét, aminek a szemét nem lehet látni. Így kezet se fognék vele, nemhogy még üzletet kössek... Pedig színeiben sikerült eltalálnod a színeket...  Ami a szemet vonzza, az viszont az egyetlen éles tárgy, ami a lapon van: a cégemléma. Pedig az oldal nem azt akarja eladni. Grafika tehát nem ötös, csak jó...

A további benyomásaim:

A szöveg színe: a halvány tónusú betűk bizonytalanságot sugároznak. A szakértők markáns sötét színekkel írnak. Határozottak, mert tudják mit akarnak... (Hogy ez hogyan fog menni a lágy tónusú oldal az legyen a Te bajod és leleményességed kérdése.) A halvány betűszín miatt egy halk "figyelmeztetésben részesítelek". Érdemes korábbi kritikákat és kommenteket is elolvasni, mert erről már volt többször szó. Én sem magamtól találtam ki... Én is tanultam... Más hibáiból...

A szövegírással baj van... Nem fog meg egyáltalán. Pedig valahogy nem indul rosszul. Legalábbis a koncepció tetszik. Végre, amikor én írhatnék ki pályázatot és értem versenyeznek. Lehet, hogy egy kicsit szemtelenebbnek kellene lennie a bevezetőnek.

A tudástárról: Úgy gondolod - illetve a megrendelőd úgy gondolja -, hogy valaki el fogja olvasni ezt a hosszú szöveget? Ha nekem hitel kellene, akkor egyáltalán nem érdekelnének a terminológiák. Az legyen a bróker problémája. De ha nem hiszed, köthetünk egy fogadást: a tudástár rovaton senki sem fog 1 percnél tovább olvasgatni. Az átlag szerintem 20 másodperc alatt lesz... Pedig te örökre meg akarod fogni a látogatót...

Engem csak a megoldás és az én saját problémám érdekel. A szakkifejezéseket meg olvassa a bróker. Az a dolga!

Egy gyors előzetes hitelképességvizsgálat, mondjuk 3-5 kérdéssel. És nem egy olyan részletes kérdőiv, amit ki szeretnél töltetni velem. (Ne turkálj az én zsebemben! Ne említs olyanokat, hogy adóstárs, mert megijedek...) Tehát ne így tedd fel a kérdéseket! Hanem valahogy így: Mekkora hitelre van szükségem? Mekkora havi díjat tudok vállalni? Van-e ingatlanfedezetem? BAR-listás vagyok-e? És kész! Ne kérdezz többet! Csak szerezd meg az email címemet esetleg telefonszámomat és küldj gyorsan választ. A választ meg egy autoresponder küldje ki valami jó általános dumával. Úgysem ez alapján történik a hitelképességi vizsgálat... De a lényeg, hogy neked már megvan az elérhetőségem. Ígérj nekem ingyenes visszahívást, ha megadja a telefonszámodat. Aztán mehet neki a folyamatos hírlevélszöveg, melyben bebizonyíthatod, hogy Te vayg a jobb... a legjobb... az egyetlen.

A honlapodon pedig mutass be rossz példákat. Hogyan verik át a rossz brókerek a gyanútlan kérelmezőket. Hogyan lehet belebukni egy rosszul felvett hitelbe. Hogyan dolgozik a lakásmaffia. És mondd el, hogy Te miért nem vayg olyan.

VAgy mutass be elégedett vevőket, akik már a kétségbeesés határán voltak és Te segítettél neki 4 nap alatt. Mondk sztorit!. Azt nagyon szeretik a vevők.

 És ne engedd kalandozni a látogatókat arra amerre akarnak. Jelölj ki nekik Te utat. Kattints ide és megtudod hogyan...

 

www.creditbroker.hu

 

16 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://honlapkritika.blog.hu/api/trackback/id/tr94380970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hag · http://kocsmy.deviantart.com 2008.03.16. 10:06:38

szerintem ez a "menupontok ideje lejart blablabla" nem tulsagosan igaz.
az oldal kellemes kinezetu. (bar ezt a menupontra viszem egeret es 6kilometeres narancssarga teglalap vag orba dolgot nem teljesen ertem)

hag · http://kocsmy.deviantart.com 2008.03.16. 10:23:10

tovabba azt sem ertem hogy a
2. nezesre azert mar rengeteg "hibat" talaltam na (aprosagok, de szamomra nagyon sokat szamitanak):)

szoval 2. kor, design & usability:

menupontok szovege kozott miert van nehol fel, nehol 3cmes tavolsag :)

footer hianya: nagyon nagyon hianyzik, nehol 3-4 oldalmagassagra is rug es ilyenkor bizony kellemesen jon egy lablec, mellesleg elfer rajta elerhetoseg (igen, ennek a totalis hianya kicsit zavar, ha valakitol en hitelt veszek azt FELHIVOM vagy megjobb adja meg telefonszamat es visszahivjuk!, nempedig netes formot kuldozgetek. alternativanak jo, de szerintem sokan a telefon mellett voksolnanak). ok elolvastam a szoveget, igy tenyleg jobban passzol az egeszbe a netes form, ezeket telcson lebeszelni rengeteg ido.

meg 1 gondolat a "menupontok ideje lejart blablablahoz:)" fooldalon NAGYON jo hogy egybol a lenyegre terunk, mindenki tudja mivel foglalkozik a ceg, akar mehet is feladni az igenylolapot. szep megoldas, akinek ez kell mar kattintani is fog.

gondoltam belenezek az oldal forrasaba, csalodottan latom hogy nem a mai nap elvarasai szerint keszult, televan gyomoszolva tablakkal, divet nem is talaltam. hat na joomla sem annyira uj mar.

meg 1 dolog: a logo lehetett volna igenyesebb is: ez most valami kenyszermegoldasnak tunik, ami visz 1 kis szint a honlapba, de egyebkent eleg komolytalan egy komoly ceghez.

helyesiras, eliras:
nem alltam neki elolvasni az egesz szoveget, eppenhogy 2-3 bekezdest csupan, de egybol nekemszaladt az alabbi eliras: "Üzletkötőket keresün vállalkozói", javaslom nezzetek at meg 3x a szoveget hogy biztosan ne legyen benne semmi ilyesmi, egyes embereknel sokat szamit.

nem kell ennyire megijedni, ezeket a dolgokat amiket leirtam az emberek nagyresze eszre sem veszi. mindenesetre lenne mit csiszolni az oldalon.
hajra

kocsmy · http://kocsmy.deviantart.com 2008.03.16. 10:24:13

"tovabba azt sem ertem hogy a
2. nezesre azert mar rengeteg "hibat" talaltam"

utolag modositott es torolni felejtett mondatreszek rulez

Popup Akadémikus · http://www.popupkeszito.hu 2008.03.16. 10:25:27

Én kiállok amellett, hogy az a honlap, amelyik "eladni" akar ne engedjen kalandozni a honlapon. Igen! Tudom! Van, akit az ilyen marketing-szemléletű oldal kifejezetten zavar. De sajnos a vevők döntő többsége nem ilyen. Ők kereskedelmi tévéken "nőttek fel". Ebből a szempontból nagyon sajnálom, hogy például a diszlexiateszt.hu oldal kevés kritikus fiyglemet kapott. De lehet, hogy én "toltam el", mert egyszerre több oldalt tettem fel és nem volt sohase első a sorban... Én ezeket az oldalakat tartom a legjobb értékesítési oldalaknak. (ilyen még a 100szó.hu volt...) SZerintem ez a jövő... Ezért járt le a "menüpontok ideje".

kocsmy · http://kocsmy.deviantart.com 2008.03.16. 10:30:58

eujugasz:
Tulsagosan marketing oldalrol vizsgalod mindig egy honlap mibenletet. Nem kell hogy minden egyes latogatonak eladjon valamit, isten ments, mi lenne akkor?

Szerintem az oldalra latogatok tobb mint fele (vagy legyen X %-a) csak veletlen utjan kerul a sitera, es akkor NAGYON is nem baj ha nem probalja az ember ratuszkolni a dolgot, engem baromira szoktak idegesiteni ezek az oldalak. Lehet igy bongeszik kicsit, megjegyzi, es kesobb ha erre van szuksege mar tudja hol keresse.

Kicsit probalj meg elrugaszkodni ettol a "minden honlap elad" dologtol, nem mindegyiket kell szigoruan ebbol a szempontbol vizsgalni.

Szerintem, bar ez a fajta latasmodod is szult mar jopar erdekes irast.

no meglatjuk mi lesz, tisztelettel,
zsolt

hag · http://www.onethreestudio.com 2008.03.16. 10:32:00

"Szerintem, bar ez a fajta latasmodod is szult mar jopar erdekes irast. "

utolag modositott es torolni felejtett mondatreszek rulez again!:)

hag · http://kocsmy.deviantart.com 2008.03.16. 10:36:38

ja, csakhogy tiszta legyen:
kocsmy=hag, csak sikerul felfel cserelnem:)

Popup Akadémikus · http://www.popupkeszito.hu 2008.03.16. 10:39:46

Ez a szép az egészben, hogy vannak különböző vélemények... Igen vannak oylan oldalak, amik nem akarnak eladni: ilyen volt a advetures, meg a sétafika. Ott éppen azt hiányoltam, hogy nincs elég menüpont pl. az adventures-nál. De az az oldal igenis el akar adni. Nem tájékoztatni akar! Aki csak tájékoztatni akar az úgy jár, hogy itt megnézik, tájékozódnak és máshol vesznek. Az pedig a hitelpiacon TILOS! Túl nagy a kokurencia!

inkvizítor 2008.03.16. 10:46:23

Meghívtam egy mintát arra, hogy miért járt le a menüpontok ideje. A vitát ott folytassuk. Nem akarom fetúrni ezt a kritikát. (a meghívást elfogadta az illető...) Élesítsétek a fegyvereket! Megjelenés hétfőn délután...

Dávid · http://www.adventures.hu 2008.03.16. 11:31:11

Ja!
Tőmondatokba.

Elkerülte tán a figyelmeteket, hogy ez egy ingatlanos cég, aki (valszeg az ingatlanpiac szűkülése miatt, valamint a hitelpiac növekedése miatt) összeközi a kellemest a hasznossa.

Szal;
A homályos arc gáz, így igaz
A sok menüpont felesleges, a csúszkáló durva narancssárga téglalapok méginkább.
A gigantikus alsó hírdetés nagy hiba lenne, de mivel a saját (másik) honlapotokat hirdeti, így megértem - ezt a többiek nem nézték.
Elérhetőségek viszont tényleg jó lenne footerbe, majd 40mp-ig kerestem, mire megtaláltam.
Nekem tetszik a logó, de azt nem értem, hogy minek a kezdőlapon 3x megismételni. mik vagytok ti? Coca Cola??
A logó alatt a szürke szöveg rossz, ahogy az oldal betűi sem elég nyitottak, ezért kcisit rontanak az olvashatóságon.
Nekem a másik honlap jobban tetszett... De persze az más.

Szal láttam már jobbat is, de rosszabbat még többet.

inkvizítor 2008.03.16. 15:46:45

Dávid kommentjéhez egy kis kiegészítés, mert úgy látom siet. De azért ezt nem szabad csak ennyiben hagyni.
Mit jelent az, hogy nem vagy "Coca-Cola"?
Vannak olyan oriáscégek, amelyeknek a reklámjában már elég megjelentetni magát a cég emblémát. És nem kell semmi többet. A Creditbrokernek még(!) nincs ilyen ismertsége, tehát a cégembléma nem mond senkinek semmit. Hát emiatt felesleges 3szor kitenni az oldalra. Elég lenne csak a fejlécben.

Dávid · http://www.adventures.hu 2008.03.16. 15:52:37

De hát pont ezt mondtam én is... Hogy minek 3x...

inkvizítor 2008.03.16. 15:59:21

Te leírtad, hogy mit, én leírtam (indoklással), hogy miért... Jó az összhang!

Gabi · http://www.hiteltanacsadas.shp.hu 2008.03.31. 15:51:48

Az lehet, hogy valaki csak nagy általánosságban keregél, esetleg összehasonlítási alapon.
De nem találtam semmi konkrétumot.


Lehet úgymond tender kiírással figyelmet kellteni, de legalább tudja meg az olvasó, hány partner bank, pénzintézet száll be a versenybe.

Ha mint közvetítő szeretnék csatlakozni akkor sem találok elég támpontot a miértre.
Mert ha mondjuk a portfóliómat növelni szeretném, mert nekem nincs csak 4-5 banki kapcsolatom, nekik meg mondjuk 10 és szeretném a többi 5-6 banki partnert is, felvenni semmit nem találtam amiért meggyőztek volna, hogy ők jobbak mint én, érdemes velük dolgozni.

magi 2008.04.06. 18:54:02

Tiszteletem minden résztvevőnek.

Nagyon szépen köszönjük a kritikát és megfogadjuk a tanácsotokat. Igyekezünk minnél elöbb rendezni sorainkat és a legjobat kihozni a weblapon nem sokára látható lesz. De sajnos mint a tuilajdonos úgy érzrm a weblap készítője meglopott minket ezt az oldalt én találtam ki és eladtam több hitelirodának de a készítője le másolta gusztustalanul és a mi oldalunkrol más ip címröl be érkező hitel kérelmek az ő oldalám landolnak segítséget szeretnék kérni töletek mit tegyek. Ha van vaalakinek egy jó ötlete szivessen fogadnánk.

Üdvözlettel: Creditbróker tulajdonosa.

inkvizítor 2008.04.07. 09:00:37

Hát ez egy érdekes kérdés...
Kifizetted a programozót?
Első lépés küldj egy TV levelet a programozónak, hogy mit tapasztaltál. (enélkül nem tehetsz semmit) Lehet, hogy egy egyszerű programozói tévedés... Lehet, hogy semmi rossz szándék... Ha nem javítja ki, akkor pedig...
Ha tudod bizonyítani állításodat, akkor ne tegyél semmit. Várj egy darabig, majd adj fel ajánlatkérést a saját oldaladon. Ha az nem nálad landol, akkor tudod mit kell tenned: A teljes elmaradt hasznot pereld el attól a cégtől, aki megkapta ajánlataidat. HA a másik cégnek jól megy a honlapja, akkor komoly kártérítést is kaphatsz. Csak türelem és bizonyítás.
süti beállítások módosítása