Hirdetés

Céges laptop finanszírozás felesleges papírmunka nélkül: kattins ide!

---- --- mk ---

Friss topikok

2008.03.24. 13:58 Popup Akadémikus

honlapkritika.blog.hu matracfutar.hu

Először a marketingről:

Egy aprónak tűnő, de végülis a legfontosabb kérdés egy honlapon:

A marketing.

VAgyis az, hogy hogyan győz meg engem az oldal arról, hogy itt vegyek?

Ezekre a kérdésekre nem adta meg a választ az oldalad:


1. Mi az, amiben Te különbözöl a többiektől?
2. Miért érdemes így rendelni matracot?
3. Miért nem kell kipróbálni a matracot, ha venni akarok? (Szerintem ez nem igaz! Amikor én ágyat vettem, akkor belefeküdtem, mert csak íyg lehet érezni, hogy kellemes-e.) Tehát győzz meg arról, hogy így is lehet vásárolni. (vagy mondd azt, próbáld ki a "Ki.a"-ban, vagy a "Mat..c..ály"-ban és vedd meg itt olcsóbban. Szóval győzz meg arról, hogy itt érdemes megvenni.

 

És hogyan tudsz meggyőzni?

Kezdjük azzal a bizonyos elcsépelt 5-10 másodperccel. Statisztikai tény, hogy ha keres valaki valamit, akkor ennyit időzik el azzal, hogy eldöntse menjen egy másik oldalra, vagy ne. Ezalatt az idő alatt mit olvas az ügyfél az oldaladon?

A legfontosabb közölnivalód valóban az, hogy

 

"Üdvözöljük a Matracfutár Webáruházban!"

 

Lehet, hogy az Üdvözöljük szóra szeretnél bekerülni a keresőlisták elején? (Kétlem!!!)

 

Inkább írd azt: "Mi nem tegezzük a vevőket, hanem kiszolgáljuk." (egy kis fricska a kikának!) Vagy a reklámpszichológia szerint nem szabad "nem" szóval reklámozni, tehát így "Mi ugyan magázzuk, de nálunk nem kell az eladót keresni, ha meg akar kérdezni valamit". Megint nem jó, mert van benne egy "nem". De innentől már agyalj Te!

Ezután ezt olvassa:

"A Lineaflex-Bútor Kft. 2007. október 7-től új online szolgáltatással várja kedves Vásárlóit, és az online megvásárolható termékek (matracok, ágybetétek, kisbútorok, bútorok) köre 2008-ban tovább bővül." 

Olvasd csak végig, hogy ez ebből hány másodperc volt. (általában a mobiltelefonokban van stopper. Tényleg próbáld ki!) Mennyivel egyszerűbb lenne egy jó kis link?


Majd még jön egy csomó általános duma: ilyen meg olyan új cuccok jöttek... (nem érdekel, engem konkrét dolgok érdekelnek: lehet-e szalmazsák-matracot kapni, mert én azt akarok venni. A konyhabútorod nem érdekel! Nem érdekel, hogy nem kell regisztrálni, meg, hogy csak a földszintig viszitek az ágyat, meg, hogy "tekintettel arra"... csak az, hogy van-e szalmazsák...

És az idő szalad... Már 15 másodperce itt vagyok, de még nem mondtad el, hogy ne szalmazsákot vegyek, mert az egészségtelen. Inkább nézzek valami életre szóló megoldást és ne sajnáljam a pénzem arra, hogy jó matracot vegyek. Hiszen az életem 1/3-át ezen fogom tölteni.

Szóval miért nem a kisszótár van az első oldalon?

És alá mi lenne, ha csak annyit írnál 

Miután a szalmazsákot kiválasztottam, majd mondd el a többit, de ne most! Engem a szalmazsák érdekel... 

 

És nem akarsz meggyőzni arról, hogy ne szalamzsákot vegyek? Miért? Neked a szalmazsák a legjobb bolt? Ráadásul nem is lehet nálad kapni... 8-)

És hogy hogyan fognak visszatalálni hozzád a vevőid arról itt olvashatsz...

És sikerült átverned: Megpróbáltam felhívni a 06-1 6287223 as számot. Ezt olvastam a title-ben, meg a header-ben. És felhívom: a szám ismeretlen... (Azért egy kis magyarázatot tehetnél oda, hogy más is megértse... Nem szöveges, hanem grafikus megoldást. Egy kis animációt, ahogy beírod a betűket. Ez nem öncélú animáció lenne... (A jelenlegi egy kicsit az!)


www.matracfutar.hu

 

1. válassza ki 

2. rendelje meg itt (és kap egy kispárnát)

3. holnap már ebben alhat

4. A fiatal házasok kapnak egy üveg pezsgőt, hogy még jobb legyen... (lehet, hogy ez durva, döntsd el!)

4 komment

Címkék: szövegírás reklámpszichológia szöveg hírlevél reklámszöveg


A bejegyzés trackback címe:

https://honlapkritika.blog.hu/api/trackback/id/tr45390879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

matracfutár · http://www.matracfutar.hu/ 2008.03.25. 13:44:24

Marketing szempontból valóban nem volt szerencsés a első oldal tartalma. Már átalakítottam és talán valamivel jobb. Legalábbis első ránézésre kiderül mit is kínálunk valójában.

Az „Üdvözöljük” szóra nem lenne rossz, ha első lenne az oldal, 2 890 000 találatból a gugliban, de valóban nem ez az igazi cél. Lehet, hogy az előtte lévő sor lesz a h1, az üdvözlés pedig képpé alakul. Ezen még gondolkodom.

A 06-1-Matracfutár -ból nem tudom milyen algoritmus szerint lett 06-1-6287223. Ha telefonszámmá kívánjuk átalakítani a helyes megoldás 06-1-2153374. A hozzá vezető út pedig: Kattints egyet a „Kapcsolat” menüpontra. Ez talán egy kezdő internet felhasználónak sem túl bonyolult. (Segítségként ott van az áruházat bemutató oldal is.) Itt az elsődleges cél, hogy a látogató a webáruház nevét jegyezze meg. Ha azt tudja, akkor bármikor visszatalál. A „06-1-” egyébként abból alakult ki, hogy kezdetben csak budapesti rendelést terveztünk. Ez mára megdőlt, mivel a megrendelők nagy része vidéki, de az előhívószám már hozzánőtt a futár nevéhez. Egyébként betűrendes listák esetén ez nem is olyan nagy baj.

inkvizítor 2008.03.25. 14:45:38

Igazából én nem értem, hogy milyen algoritmus alapján lesz a matracfutar-ból 2153374.
Az én algoritmusom, egyszerű: mintha sms-t hívnál... Hívd fel a 06,20 javítás telefonszámot és én veszem fel... (de azért éjjel ne szórakozz vele, mert lehet, hogy mérges leszek...) Szóval így lehet egy telefonszámot megjegyezni. Egyébként az enyém a 06-1 dugulas (elhárítás telefonszám is, de ott meg iroda van és a lányok nem szeretnék, ha csatornatisztítás ügyben hívnád...)
De ha van ismerősöd aki dugulaselháritással foglalkozik és akar egy jó telefonszámot, akkor csak beszélnünk kell róla...
Az (ön)reklámot félretéve: a beszélő telefonszám még nem naygon terjedt el, de előbb utóbb itt lesz az ideje. Ha most veszed meg a jó számot, akkor később lehet, hogy annyit fog érni, mint egy jó domain név...

Gál Tamás · http://www.matracfutar.hu/index.php?f0=TERMEKEK 2008.03.25. 17:46:15

Amíg a beszélő telefonszámok használhatóságán gondolkodom, addig is megköszönnék némi kritikát a megújult kezdőlapommal kapcsolatban. Na és a többire. Ezidáig a legtöbb kritikus csak az index.php-ig jutott. Az oldalátlag 5 oldal/látogatás körül mozog. Te voltál az első, aki legalább a kisszótárt megemlítette.

Árgyelán Zoltán · http://www.weblapstilus.hu 2008.03.27. 12:36:24

Kicsit jobban belenéztem az oldaladba.

Úgy elvesztem, mint a sicc. Ennyi menüpont nincs.

Hogy miért a kezdő oldalt nézi mindenki? Mert annyi infót tettél fel rá, hogy tartok tőle, hogy a végére már beunták az emberek.

Én mindenféleképpen visszavenném az oldal szélességét 800-ra. így túl széles. Olvasni is.

ezt tenném nek! és az első sornak:

"Miért érdemes a minőséget választani?

Elgondolkodott már azon, hogy
1. mennyibe kerül Önnek, ha kialvatlanul ébred és ezért nem tud teljesíteni a munkahelyén,
2. fáradsága miatt nem tudja élvezni a családja vagy barátai körében eltöltött időt?
Ha igen, akkor nálunk megtalálja a megoldást problémájára."

Már az elején elakarsz adni. Ne tedd! Majd a közepe felé ott már lehet
süti beállítások módosítása