Hirdetés

Céges laptop finanszírozás felesleges papírmunka nélkül: kattins ide!

---- --- mk ---

Friss topikok

2008.05.29. 09:30 Popup Akadémikus

honlapkritika: reportcentre.hu

Nekem fogalmam sincs, hogy mi az az adatbányászat, hogyan kell adatokat elemeznem, és hogy nekem ez miért jó.

Lehet, hogy egyedül vagyok ezzel és az egész világnak ez egyértelmű? Lehet, hogy minden mikro-, kis-, és középvállalkozó mindezt tudja... Akkor jó... Akkor jó az oldalad.

De mi van akkor, ha nekem szükségem lenne mindezekre, de fogalmam sincs arról, hogy szükségem lenne erre. Pedig lehet, hogy éppen én lehetnék a következő potenciális vevőd. Mondd el nekem, hogy miért van szükségem erre. És hidd el, hogy a Te céged célkitűzései engem nem érdekelnek. Engem az én cégem célkitűzései érdekelnek. Segíts jobban. Kevesebb szakszöveg, több előny, amit ettől a honlaptól kaphatok több lenne.

Szeretnék látni esettanulmányokat, hogy milyen kis befektetéssel (Tőletek rendelve valamilyen szolgáltatást) milyen sok előnyhöz juthatok.

A honlap grafikailag szépen kidolgozott. Gratulálok! Jók ezek a kis "aranyemberek"
www.reportcentre.hu

1 komment

Címkék: marketing dizájn design grafika webdesign grafikus webdizájn honlapkritika webgrafikus honlap minősítés webgrafika


A bejegyzés trackback címe:

https://honlapkritika.blog.hu/api/trackback/id/tr42466055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

OnlineNinja · http://www.online-milliomos.hu/ 2008.05.31. 21:11:56

Igényes kivitelezés, a kis pálcikaember is beleillik a kompozícióba, mert nem rontja az összhatást, mégis üdítő ránézni.

DE

1.

A nyitóoldalra inkább azt raknám ki, amelyik a polcon rendezi a dossziékat.

Ezt egészíteném ki egy jó főcímmel, alcímmel, marketing szöveggel stb...

2.

A hírlevél feliratkozási lehetőség a kapcsolati oldalon? Hidd el, rossz választás (Ráadásul ha elmegyek a "Hírek" oldalra onnan még tovább kell mennem még egyszer, ha föl akarok iratkozni)

3.

Miért iratkozzak fel a hírleveledre?

"azérthogyteiseláraszdazemailfiókomatmindenféleszpemmel?"

Így gondolkodnak az emberek.

Ide kéne valami letölthető anyag "Tíz tipp, ha nem akarod, hogy blabla..."
süti beállítások módosítása