Hirdetés

Céges laptop finanszírozás felesleges papírmunka nélkül: kattins ide!

---- --- mk ---

Friss topikok

2008.02.27. 09:39 Popup Akadémikus

www.vallalkozok.com

Amikor az egér meglátja a sajtot az egérfogóban. Szépen lassan megeszi, de mégsem csap rá az egérfogó... * Magyarázat lejjebb...

A honlappal már találkoztam máshol. Ott el is mondtam a kritikámat. Gondolom, hogy nem az én hatásomra, de úgy nézem változtattál az első oldalon.

Így már nagyon tetszik.

* Azért megint van észrevételem: az oldalad olvasása közben többször éreztem úgy, hogy most itt regisztrálnom kell. Mert érdekes és jó, amit írsz. De nem volt link ahová kattinthattam volna... Ezért éreztem úgy, hogy nem csap rám az egérfogó. És a végén elég nehezen észrevehetők a feliratkozó linkek...

webdesign, internetmarketing

www.vallalkozok.com

14 komment · 1 trackback

Címkék: marketing internetmarketing


A bejegyzés trackback címe:

https://honlapkritika.blog.hu/api/trackback/id/tr31357018

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: big data training 2019.01.19. 14:28:56

"Itt az idő egy Chesterfieldre. Ez az élet..." - Fékszárny

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Popup Akadémikus · http://www.popupkeszito.hu 2008.02.27. 18:56:39

Ha küldenél egy képet a régi oldaladról, akkor mellé tudnám tenni... De légyszi ne csak egy képet küldj, hanem egy linket is, ahol esetleg a régi oldal megnézhető...

Barabás Csaba · http://vallalkozok.blog.hu 2008.02.27. 19:08:23

elirtad a linket, a kepre kattintva vallakozok.com-ot keres vallalkozok.com helyett

Barabás Csaba · http://vallalkozok.blog.hu 2008.02.27. 19:19:20

regisztráció : igen, mindenki így csinálja, két szó után már regisztrációra akar kényszeríteni.
A következő blogbejeggyzésem erről fog szólni etalon : a sablonokról.
Meg kell írnom azt a cikket, még ha magamra haragítom az összes internetes / marketinges gurut is vele, mert az nem lehet, hogy úgy legyél vállalkozó, hogy megmondják neked egy sablon után, hogy mit hogyan kell csinálni (ez az alkalmazotti mentalitás és nem a vállalkozói) Olvastad az e-bookomban a yale egyetemi beszédet?
Olvasd el ismét, gondolkodj el rajta, az igazán nagy jövő azoké, akik megértik.

hag 2008.02.27. 20:24:59

"megmondják neked egy sablon után, hogy mit hogyan kell csinálni (ez az alkalmazotti mentalitás és nem a vállalkozói)"

vagy az "idiotizmusi" mentalitas is lehet. azert ne felejtsd ki a lehetosegbol hogy milyen teruleten es mivel kapcsolatban mondjak meg neked hogy mit kell csinalni. es legfokeppen azt hogy ki mondja meg: azert nyilvan erdemes elfogadni bizonyos tanacsokat. az informaciot meg mindenki szuri, mas kerdes hogy ki hogyan es milyen mertekben.

nem tudom pontosan mirol van szo ezert sem megyek bele, de regisztralni semmikeppen nem fogok ;) egyelore, aztan meglatjuk, olvasgatok itt 1-2 dolgot...

hag 2008.02.27. 20:36:51

hu, mit ne mondjak tudsz valamit.
par cikket elolvasva azthiszem megyek is regisztralni, erdekes olvasmanyoknak tunnek az irasaid.

bar ezek kevesbe 'alkalmazhatoak' az en teruletemre (ugye webdesign, es honlap szerkesztes keszites stb), itt ugyerzem nagymertekben kozrejatszik a szemelyes kapcsolati lanc, abbol baromi jo alapot lehet rakni magadala; de meglatjuk hatha lesz 1-2 hasznos trukk ide is. (a stresszes-felkur-este atgondol dolog mar most tudom hogy hasznos lesz ;) )

lucius · http://www.diszhaldiszkont.hu 2008.02.29. 22:32:32

Furcsa volt!
A főoldalt átolvasva,a lap alján az volt az érzésem mint akit elkapott egy felhőszakadás.
Álltam bőrig ázva, csak arra emlékszem egy csepp,hoppá itt lessz valami,de már ömlött is az áradat.
Az első érzés után, a következő kép a kisgyerek aki a szülei újságjából összeollózza az érdekes cikkeket.
Miért nem írod le a saját szavaiddal?Na az sokkal meggyőzőbb lenne.
Túl sok az infó egyszerre!
Aki sokat fog keveset markol!
Ha mindent elakarsz rögtön mondani akkor csinálj elágazásokat, amerre érdeklődésem szerint tudok haladni,de csak egyfelé mert egy seggel több lovat megülni.... ugye tudjuk

relaxmester 2008.03.04. 16:48:43

Kezdő vagyok...
de ami látszik, az látszik, szóljál meg miatta! :)

A regisztráció tényleg hiányzik.
Ha nem akarom végigolvasni, mert esetleg nincs rá időm, nem fogok regisztrálni.

Ha idézeteket, vagy közmondásokat akarok olvasni, elmegyek és olvasom pl. a www.idezet.wordpress.com -ot, de nem egy olyan oldalt, ahol esetleg pont az én problémáimra találnám meg a megoldást.
Egyébként is egy kicsit kusza, tényleg olyan, mintha az O. Nagy Gábor könyvét olvasnám.

Ha különbözni szeretnél másoktól mondhatnék millió ellenpéldát, de itt van egy, ami tényleg különbözik, sehol máshol nem láttam még ilyet: www.hullere.hu
Ez annyira nem jó, hogy már megjegyeztem, hogy hol találtam meg...
Színes össze-visszaság... Bár lehet hogy a célnak megfelel...
De nem több...

Ha különbözni akarsz először találj olyat, ami jobb, mint az eddigiek, és ne lázadj minden ellen, mint egy kamasz. Őket nem veszik komolyan. De tudom, hogy szakértő vagy, ez látszódik a honlapon is, mert felteszel ugyanolyan kérdéseket nekünk, mint mások.

Amúgy az e-bookot olvastam és tényleg jó. Szórakoztató és könnyen végigolvastam, és tanultam is belőle...
A blog-ban is találtam rengeteg hasznos dolgot.
De egy provokáló kérdés:
Ha különbözni akarsz, miért írsz egyáltalán blogot? Az összes hozzáértő írja, Te miért teszed?...
Ugyanezt gondolom a feliratkozásról is...
Hasznos dolog.
A múltkor még lehetett oldalt feliratkozni, már azt is keresnem kelljen? Idegesít. Vagy nem akarsz több megrendelőt? Azt könnyen el lehet érni...

Azért kíváncsi vagyok, hogy ezzel az új külsővel mennyivel nőtt a feliatkozók, vagy a komoly érdeklődők százaléka.
Valóban így kell csinálni? :)
Higgyek az újításban?

Barabás Csaba · http://vallalkozok.blog.hu 2008.03.04. 23:32:33

Regisztráció : a legtöbben erre kérdeztetek rá.
Hiányoljátok, hogy miért nem tolakodik a látogató orra elé egy ablak, hogy regisztrálj, regisztrálj... vagy miért nincs olyan jól látható helyen.
Elmagyarázom.
Nem szeretném, ha mindenki regisztrálna az oldalamon, nem szeretném, ha mindenki megadná az e-mail címét.
Miért nem?
Mert ez nem egy e-mail címlista gyűjtő oldal.
Én azoknak nyújtok segítséget, akik vállalkozóként képzelik el a jövőjüket.
Kapnak ingyenes tanulmányokat, ingyenes tippeket a blogban... és ha még többet szeretnének, akkor másokkal ellentétben nem az jön, hogy na akkor most fizess érte, hanem regisztrálj. És kapsz még tanulmányokat, kapsz ingyenes e-bookot, felveheted a kapcsolatot velem, hozzászólhatsz a bloghoz stb...
Magyarul : úgy regisztrálsz, hogy jóformán észre sem vetted :) (Úgy vásárolsz, hogy észre sem vetted taktika)
Nekem van egy szűrt célközönségem (hírlevél kiküldéskor a leiratkozók száma 0.2-0.3% között mozog).
Tehát nyugi, akit tényleg érdekel a téma, az egy idő után belebotlik a regisztrációba.

Diszlexia szakértő · http://www.diszlexiateszt.hu 2008.03.05. 16:20:08

Felemás érzéseim vannak az oldaladdal kapcsolatban. Egyrészt látszik, hogy tudod, mit szeretnél elérni, tudod, hogy meg kell szerezned az email címemet, és tudod, hogy ehhez meg kell győzzél. Ez jó.

Másrészt az egész oldal nem más, mint egy üzleti közhelygyűjtemény, ami nagy emberek bölcs (vagy kevésbé bölcs) gondolatait tartalmazza.

Több problémám van:
1. Nem tudom, kihez szólsz, ki a célcsoportod. Olyan emberek, akik már vállalkozók, de még nem "vérbeliek"? Vagy alkalmazottak, akik vállalkozást akarnak indítani? Vagy diákok, akik üzletet tanulnak?
Szóval kik?

2. Nem tudom az oldalt folyamatosan végigolvasni, mert minden gondolatodat megtörik az idézetek. Nincs gondolatfolyam, nem ismerek magamra a szövegből, nem szólít meg. Épp ezért nem is érdekel.

3. A végén egy ingyenes e-bookot kínálsz a feliratkozásért cserébe, de nemhogy azt nem mondod meg, hogy miben segít ez a ebook nekem, miért lesz nekem jobb, de még csak a címét sem. Azt hiszed, hogy csak azért mert valami ingyen val, az emberek rohannak odaadni a címüket? nem, ez sajnos nincs így. El kell adnod ezt a tanulmányt, el kell mondanod, milyen előnyeim lesznek, hiszen fizetséget vársz érte. Igaz nem pénzt, de valami értékeset: adatokat.

Én olyan vállalkozónak tartom magam, aki folyamatosan keresi a lehetőséget a fejlődésre, az előrelépésre. Nálad eszembe sem jutott meghagyni az adataimat.

Bocs, ha bántó voltam, nem az volt a célom. Remélem, segítettem valamennyit.

Üdv: Kazal Kolos

Barabás Csaba · http://vallalkozok.blog.hu 2008.03.05. 16:44:42

Diszlexia szakértő egy tipikus példája azoknak, akiknek nem akarom megszerezni az e-mail címét. Miért nem? Mert ahogy leírta, nem neki szól az oldalam.
A legtöbb kezdő vállalkozó hibája, h mindenkinek el akarnak adni, mindnekinek meg akarják szerezni az adatait...így aztán igyekeznek is mindnekinek megfelelni - eredmény - nem tudnak igazán senkinek sem megfelelni.

Popup Akadémikus · http://www.popupkeszito.hu 2008.03.05. 17:36:27

Már megint én kötözködök: És Te kinek akarsz "megfelelni"? Ki a Te célközönséged? Minden vállalkozás? Az túl nagy falat... De nem rossz, ha nem akad meg a torkodon... 8-)
Most, hogy végigolvasom a kommenteket... nem csak én nem tudom...

lucius · http://www.diszhaldiszkont.hu 2008.03.05. 22:44:32

csatlakozom!
Ahoz képest ,hogy mindenkihez szól ,mégsem éreztem azt hogy én is benne lennék ebben a tág halmazban.

Barabás Csaba · http://vallalkozok.blog.hu 2008.03.06. 00:35:52

Fura h nem akarjatok megerteni, hogy egy vallalkozas eseten nem kell(nem is szabad) mindenkibol klienset csinalni.
Amig sokan azt irjatok, hogy nem ertitek, nem nektek szol, de aztan ismet kerul valaki, aki azt irja, hogy hm, megyek regisztralni, addig nem gyoztok meg :)
Amugy zarojelben - ez a honlap bevezeto honlap, amint elindul a kepzes, teljesen meg fog valtozni strukturailag is es szovegileg is.
Ide azert tettem, mert neha egy atlag internetezonek is lehet jo eszrevetele, ami hasznos lehet a szamomra.
etalon : te, mint a blog tulaja, es fokritikusa, igazan irhatnal rendes kritikakat (legalabb harom szempontot tartva szem elott : (SEO, DESIGN, MARKETING). Nekem ellentetben a te hozzaszolasaiddal semmi csipkelodes nincs ebben a tanacsban, a blogod javara valik csak ha igy teszel, vedd alapul peldaul az egyik kritikamat - honlapkritika.blog.hu/2008/01/10/www_borbalafurdo_hu#comments
Ugyabis egyelore a kommentekben sokkal hasznosabb eszreveteleket lehet talalni az adott honlapokrol mint a te bevezetoidben - nekem peldaul a kommentekben leirt kritikak mind kivetel nelkul hasznos eszreveteleknek szamitanak, legyen pozitiv vagy negativ - igazabol a negativoknak jobban orvendek, mert a legtobben azt mondjak h minden ok es csak kevesen mondjak meg szemtol szemben ha valami santit. Es ezek az igazan hasznos dolgok - ezeket javitva tudsz meg jobba valni.

inkvizítor 2008.03.06. 09:37:40

Lehet, hogy mégis neked van igazad? Csak itt jönnek össze olyanok, akik nem értik a célcsoport kiválasztásodat.
Ha megnézem a blogodat feliratkoznék hozzád, ha megnézem a honlapodat, akkor meg le... De majd ha lesz új dizájnod, akkor szólj. Érdemes lesz arra újrakezdeni.

A blogbejegyzéseket én vitaindítónak tartom. Néha sikerül, néha nem... Nem akarom magam SEO szakértőnek, meg marketing szakértőnek meg ilyesminek kiadni. Én azt mondom, amit mint "halandó" látok az oldalon. A célom az, hogy minél több szakértő jöjjön ide és a kommentek legyenek hasznosak. Ezért örülök, hogy Te is itt vagy...
süti beállítások módosítása